غضنفری: نقطه ضعف ما بدنسازی است/از تجربه در آینده استفاده می کنم

غضنفری: نقطه ضعف ما بدنسازی است/از تجربه در آینده استفاده می کنم

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از ۸ الی ۱۹ مردادماه با حضور ۳۲ تیم در اسکوپیه مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم هندبال دختران ایران با کسب اولین مدال طلای آسیا برای اولین بار راهی این رقابت‌ها شده‌اند. تیم ایران شش بازی دو برد برابر ازبکستان و سنگال و چهار باخت مقابل تیم‌های قدرتمندی چون ایسلند، سوئد تیم چهارم جهان، مقدونیه میزبان و رومانی صاحب سبک داشته است و در آخرین بازی خود برای کسب رتبه پانزدهمی و شانزدهمی به مصاف تیم برزیل می‌رود.

سعیده غضنفری بازیکن تیم هندبال نوجوانان ایران در گفتگو با مهر گفت: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم به طوری که در بازی برابر تیم رومانی بسیار خوب بودیم و حتی نیمه اول را با اختلاف بردیم و در نیمه دوم هم تا اواسط بازی با نتیجه مساوی مسابقه را ادامه می‌دادیم.

وی افزود: ما چهار بازی با تیم‌های اروپایی در این رقابتها داشتیم. تمام تلاشمان این بود که بتوانیم پایاپای با تیم‌های قدرتمند و صاحب سبک این قاره روبرو شویم. اما در نیمه دوم بازی اختلاف گل‌های ما بیشتر می‌شد و به قدرت بدنی و تاکتیک این تیم‌ها نتیجه را واگذار می‌کردیم.

بازیکن ایران خاطرنشان کرد: معتقدم مشکل و نقطه ضعف ما فقط در بحث آمادگی جسمانی و سرعت بازی بود. اگر این دو رفع شود و روی آن‌ها تمرکز کنیم قطعاً می‌توانیم در بازی‌های بعدی بهتر از این باشیم.

وی بیان داشت: سبک و بازی و شرایط بازیکنان اروپایی کاملاً با تیم ما و تیم‌های دیگر آسیایی متفاوت است. این بازیکنان از ما خیلی بهتر هستند. سرعت بازی زیاد است و از لحاظ بدنی بهتر از تیم ما بودند.

غضنفری تصریح کرد: در این رقابت‌ها تجربه خوبی کسب کردیم. امیدوارم بتوانم از این تجربه ارزشمند در مسابقات سطح جوانان هم استفاده کنم.

منبع : مهر