فرمول میلیاردرشدن من شروع کسب وکار در حوزه آباژور بود

فرمول میلیاردرشدن من شروع کسب وکار در حوزه آباژور بود

با توجه به شرایط اقتصادی کشور نمی توانستم باور کنم که می شود بدون سرمایه کم کسب و کار جدیدی را شروع کرد، اما از زمانی که به پیشنهاد یکی از دوستانم تجارت نوین در حوزه آباژور را آغاز کردم به درآمد میلیاردی رسیدم.

آباژور

 در هنگام نورپردازی کردن دکوراسیون حتماً به آباژور کنار سالنی هم توجه کنید و این نوع محصولات را برای تامین نمودن نور انتخاب نمایید و اینکه باید بدانید که این نوع آباژورها دارای قیمت‌های گوناگون هستند که شما می توانید با توجه به بودجه خود آنها را خریداری نموده و در دکوراسیون منزل از آباژورهای کنار سالنی استفاده نمایید،  با خرید این محصولات می توانید تغییرات زیادی را در دکور به وجود آورید و نورپردازی محیط را بیشتر کنید.

سعی کنید آباژورها را در قسمت‌هایی از فضای سالن نشیمن قرار دهید که دسترسی کودکان به آنها کمتر باشد، اگر این  آباژورها در کنار سالن و دور از دسترس کودکان قرار بگیرند قطعاً جای ثابت خواهند داشت و شما می توانید با قرار دادن آنها در گوشه‌ ای از منزل فضای متفاوتی را به وجود آورید.

آباژور چوبی مدرن

در حال حاضر آباژور چوبی مدرن برای کسانی که نوزاد دارند و یا به تازگی فارغ شده اند می تواند کارساز باشد، زیرا کودک شبانه ممکن است به خاطر گشنگی و یا کابوس دیدن بیدار شود و مادر خابالویی که نمی تواند چشمان خود را باز کند و کلید برق را بزند این محصول را در راهرو بین اتاق خود و بچه قرار می دهند تا به محض شنیدن صدای گریه کودک فوری به اتاق آن بروند.

در آتلیه عکاسی از آباژور رو میزی چوبی بلند برای نمای اتاق به کار می برند. افراد می توانند پوشاک خود را به رنگ نسکافه که با این محصول متناسب می باشد را برای عکاسی انتخاب کنند به خصوص با نامزد خود این ایده را پیاده کنند و با ژستهای جذاب در کنار هم بایستند و اثر چاپ شده را در آلبوم خانوادگی خود قرار دهند. این محصول ممکن است تا شانه های افراد قد متوسط باشد و به همین دلیل در کافه ها که رنگ دیوار مشکی دارند و فضای رمانتیکی را برای افراد ایجاد کرده اند به کار می رود.

آباژور کلاسیک

یکی از بهترین دکورهایی که می توان در اتاق پذیرایی از آن استفاده نمود، آباژور کلاسیک ایستاده پایه بلند مدرن می باشد که قیمت این محصول براساس طرح و مدل آن با هم متفاوت است.

همانطور که می دانید تمامی منازل علاوه بر مبلمان به سایر وسایل تزئینی برای یک دکور جذاب و منحصر به فرد نیاز دارد که برای تکمیل این دکورها می توانید از آباژور کنار سالنی، جا شمعی، تابلو و غیره استفاده کنید و زیبایی خانه خود را دوچندان نمایید. آباژورها انواع مختلفی دارد که خریداران می توانند با توجه به مکان و فضای خود، محصول موردنظر را انتخاب نمایند و از آن به بهترین نحو استفاده نمایند.

یکی از انواع این محصول، آباژور رو میزی می باشد که این مدل از محصول در اتاق خواب استفاده می شود و با توجه به سبک و دکور اتاق می توانید آنها را تهیه کنید. اجزای تشکیل دهنده آباژور شامل سرپوش یا همان کلاهک، فیتر و پایه است که از فیتر برای متصل کردن لامپ استفاده می شود، معمولا جنس این محصول شیشه ای، کاغذی، فلزی و غیره می باشد که هر کدام از این اجناس دارای قیمتهای متفاوتی می باشد.