فروشگاه اینترنتی اختصاصی خودت رو داشته باش!

فروشگاه اینترنتی اختصاصی خودت رو داشته باش!

در عصر امروز پلتفرم های مختلفی برای ساخت و ایجاد فروشگاه های اینترنتی به وجود آمدند. اما با توجه به اینکه در عصر امروز ارزش فروشگاه های اینترنتی چندین برابر شده می بایست هر کسب و کاری علاوه بر داشتن وب سایت که ارزش بسیار بالایی برای رونق کسب و کار محسوب می شود نیز یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات خود داشته باشد. شما می توانید به آسانی با ثبت سفارش فروشگاه اینترنتی دلخواه تان در پنل کاربری خود در کیانز وب فروشگاه حرفه ای اینترنتی خودتان را در کوتاه ترین زمان داشته باشید.
توجه داشته باشید که تمامی فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده توسط کیانز وب تمامی قابلیت های کلیدی که برای کسب و کارتان مورد نیاز هست در پلتفرم حرفه ای فروشگاه اینترنتی ارائه شده. حتی شما می توانید به صورت اختصاصی قابلیت های جدیدی به فروشگاه اینترنتی خود پیاده سازی کنید. فقط کافیست در پنل کاربری کیانز وب ثبت نام کنید و سفارش فروشگاه اینترنتی خود را در فرم اختصاصی ثبت کنید.
پلتفرم حرفه ای فروشگاه اینترنتی کیانز وب، این توانایی را دارد که بهترین طرح ها و ایده های مورد نظر خود را مثل آب خوردن پیاده سازی کنید. امکانات منحصر به فرد پلتفرم حرفه ای فروشگاه اینترنتی کیانز وب باعث شده به تغییرات فروشگاه اینترنتی خود در صورت نیاز بپردازید. امکانات پلتفرم حرفه ای فروشگاه اینترنتی کیانز وب از قبیل: امکان تغییر در بخش واکشگرا بودن فروشگاه اینترنتی، چیدمان بخش ها، رنگ بندی کلی فروشگاه اینترنتی، تغییر فونت ها، اضافه کردن محصولات، کمپین های فروشگاه اینترنتی، مدیریت مشتریان و کلی امکانات دیگر که شما را برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای بی نیاز کند.
فروشگاه اینترنتی شما زمانی که حاضر می شود آموزش منحصر به فردی برای شما توسط تیم فنی تهیه و ارسال می شود و در صورت بروز مشکل یا سوالات مربوط به پلتفرم فروشگاه اینترنتی می توانید به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با تیم فنی کیانز وب ارتباط داشته باشید.
شرکت نرم افزاری کیانز وب از اولین فروش تا رسیدن به نوک قله موفقیت کسب و کار تان در کنار شماست. مسیر سختی در پیش است اما مسلما نباید نگران باشید! چون کیانز وب با تجربه ترین تیم جوان در کشورمان ایران آماده خدمت رسانی به شماست.
شرکت نرم افزاری کیانز وب ارائه دهنده خدمات پلتفرم حرفه ای فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ، طراحی اپلیکیشن موبایل، موشن گرافی، سئو وب سايت با تجربه ترین تیم جوان در کشورمان ایران می باشد.