فروشگاه اینترنتی پت شاپ محصولات دست های مهربان

فروشگاه اینترنتی پت شاپ محصولات دست های مهربان

شرکت خدمات سلامت دست های مهربان از سال ۱۳۹۷ با کادری متخصص در ایران آغاز به کار کرد. فعالیت خدمات سلامت دستهای مهربان در زمینه‌ محصولات مصرفی پزشکی و دامپزشکی و مکمل‌های غذایی و اکسسوری مخصوص حیوانات خانگی است. این شرکت در حال حاضر دارای ۷۰۰ نمایندگی فعال در اکثر استان‌ها و شهرهای کشور است.

معرفی برند ها

برند آسوپد: محصولات این برند شامل زیرانداز بیمار و زیرانداز بهداشتی سالمند و همچنین پد زیرانداز آموزش ادرار حیوانات است که در سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است. پد آموزش ادرار سگ این برند دارای قدرت جذب بالا است و از یک پد ۵ لایه جاذب گرید مدیکال برای اطمینان از عملکرد ضد نشتی تشکیل شده است.

شما می‌توانید بهترین زیراندازهای آسوپد را در کلینیک‌های دامپزشکی، پانسیون‌ها و منازل جهت محافظت مبلمان، صندلی و ماشین خود استفاده کنید.

برند آسوپت: محصولاتبرند آسوپت شامل مکمل‌های غذایی و اکسسوری حیوانات خانگیاز جمله خمیر مالت گربه آسوپت، غذای خشک جوندگان آسوپت، غذای کامل جوندگان آسوپت مخصوص خرگوش و همستر و خوکچه هندیاست. محصولات آسوپت عرضه شده در فروشگاه های آنلاین و آفلاین می باشد.

از آنجایی که امکان خرید حضوری برای تمام خریداران وجود ندارد، ما تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است. شما می‌توانید از طریق وب سایت فروشگاه به آدرس زیر در کمترین زمان و با حذف واسطه‌ها، باکیفیت‌ترین محصولات با قیمت مقرون به صرفه را خریداری کنید.

https://kindhandsgp.com

محصولات فروشگاه اینترنتی و پت شاپ شامل کالاهای پزشکی و محصولات دامپزشکی است که به راحتی و در امنیت کامل می‌توانید خرید آنلاین خودتان را انجام دهید. تمامی فعالیت‌ها در وب سایت دارای مجوز از مراجع مربوطه و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی است؛ بنابراین می‌توانید با اطمینان سفارش خرید آنلاین خود را از فروشگاه انجام دهید.

ارسال سفارشات شهر تهران به صورت رایگان و ارسال به شهرهای دیگر به صورت پست پیشتاز انجام می‌شود. برای تهیه محصولات بصورت حضوری کافی است تا سفارش خود را از مراکز پخش آسو در استان‌ها و یا فروشگاه ها و پت شاپ های معتبر در شهر تهران و دیگر شهرها انجام دهید.

پرداخت آنلاین، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، خدمات و پشتیبانی پس از فروش و عرضه مستقیم محصول از جمله ویژگی‌های فروشگاه پت شاپ آنلاین است که شما را از خرید محصولات این شرکت پشیمان نخواهد کرد.

شعار فروشگاه و شرکت

ما با شعار“دستهای مهربان: حامی حیوانات – دوستدار محیط زیست”هدف خود را در  جلب رضایت و اعتماد مشتریان قرار داده ایم.

بیشتر از دست های مهربان بدانید

خدمات سلامت دست های مهربان با اتکا بر دانش روز، استفاده از ابزارهای جهانی دیجیتال مارکتینگ، استفاده از نیروهای متعهد و با تجربه و نیز استفاده از ظرفیت‌های داخلی توانسته است بخش بزرگی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد.

این شرکت قصد دارد تا به همت کادر متخصص خود به پنج هدف بزرگ زیر شامل نوآوری در عرضه محصولات مورد نیاز بازار هدف، گسترش تیم تحقیق و توسعه، گسترش تولید ملی، خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌های تولید داخلی، کمک به حفظ محیط زیست سالم‌تر، حرکت به سوی خدمات آنلاین فروش کامل‌تر دست یابد.

دید ما نسبت به خریداران محصولات‌مان، همانند شرکا و همکاران شرکت است. ما در تلاش هستیم که فعالیت ما در جهت حفظ محیط زیست سالم‌تر، کسب رضایت مشتریان، انتخاب درست خریداران، استفاده درست و افزایش کارایی باشد. ما تعهد، صداقت و مشتری مداری را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ایم تا بهترین محصول را به شما خریداران ارائه دهیم.

محصولات شرکت

عمده فعالیت این شرکت در زمینه تولید و ارائه محصولات کاربردی پزشکی و دامپزشکی اکسسوری حیوانات خانگی است. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

محصولات پزشکی: این محصولات شامل پد زیرانداز جاذببیماران و سالمندان آسوپد، دستکش ونیل و سرجی فیکس زایمان آسو است.

محصولات دامپزشکی: محصولات مختص حیوانات خانگی شامل پد زیرانداز حیوانات آسوپد، سرجی فیکس حیوانات آسو ، غذای کاملپلت جوندگان آسوپت و مالت گربه آسوپت است.

پخش عمده زیرانداز یکبار مصرف آسوپد

فروشگاه اینترنتی دستهای مهربان تولید کننده و ارائه دهنده لوازم مصرفی پزشکی و بیمارستانی و همچنین ملزومات پرکاربرد دامپزشکی می باشد و سعی شده است تا بمرور زمان پرمصرف ترین و با کیفیت ترین محصولات بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و منازل را در لیست محصولات خود قرار دهد.


شرکتهایی که در زمینه پخش عمده زیرانداز یکبار مصرف فعالیت می کنند با عرضه این محصول تلاش می کنند تا لوازمی با مرغوبیت بالا در اختیار متقاضی قرار دهند.


این محصول دارای استاندارهای لازم ارائه شده از سازمان غذا و دارو است و انواع مختلفی دارد که بسیاری از افراد به صورت عمده به خرید آن می پردازند. اگر در تهران هستید شما می توانید محصول مورد نیاز خود را در اسرع وقت سفارش داده و تحویل بگیرید. شایان ذکر است ارسال محصولات به دیگر شهرها در کمترین زمان ممکن و با پست سفارشی انجام خواهد شد. مسلما با این روش ها مشتریان می توانند یک خرید مطمئن و اقتصادی را تجربه نمایند.


انواع مختلفی از پد بیمار وجود دارد که از مرغوب ترین مواد اولیه که مورد تائید نظام پزشکی است استفاده می گردد و در سایزهای مختلفی طراحی شده اند تا شما بتوانید با توجه به کاراییتان، آن را انتخاب کنید.

گواهینامه های بین المللی و داخلی شرکت دست های مهربان

یکی از افتخارات شرکت و فروشگاه خدمات سلامت دست های مهربان، اخذ گواهینامه ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱از کمپانی QAL انگلستان در مدیریت کیفیت محصولات در سال ۱۳۹۸ است.

شناسه ها و گواهینامه های کسب و کار

شناسه‌ها و گواهینامه‌های کسب و کار به عنوان اعتبار این شرکت شامل موارد زیر است:

گواهی نماد اعتماد الکترونیکی

گواهی عضویت انجمن صنفی کارفرماییفروشگاه‌های اینترنتی

ویژگی های فروشگاه سلامت دست های مهربان

از آنجایی که امکان خرید حضوری برای تمام خریداران وجود ندارد، شرکت خدمات سلامت دست‌ های مهربان تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرده است. شما می‌توانید از طریق وب سایت فروشگاه، در کمترین زمان و با حذف واسطه‌ها، باکیفیت‌ترین محصولات با قیمت مقرون به صرفه را خریداری کنید.


محصولات فروشگاه اینترنتی ما شامل کالاهای پزشکی و محصولات دامپزشکی است که به راحتی و در امنیت کامل می‌توانید خرید آنلاین خودتان را انجام دهید. تمامی فعالیت‌های ما در وب سایت تجهیزات پزشکی و دامپزشکی دست های مهربان دارای مجوز از مراجع مربوطه و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی است؛ بنابراین می‌توانید سفارش خرید آنلاین خود را از فروشگاه ما انجام دهید.

ارسال سفارشات شهر تهران به صورت رایگان و ارسال به شهرهای دیگر به صورت پست پیشتاز انجام می‌شود. برای تهیه محصولات ما کافی است تا سفارش خود را از شرکت‌های پخش آسو در استان‌ها و مراکز معتبر شهر تهران انجام دهید.

پرداخت آنلاین، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، خدمات و پشتیبانی پس از فروش و عرضه مستقیم محصول از جمله ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی خدمات سلامت دست های مهربان است که شما را از خرید محصولات این شرکت پشیمان نخواهد کرد.

سخن نهایی

پاسخگویی سریع و مشتری مداری، ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش، ارائه محصولات با کیفیت عالی، ارسال محصولات در زمان مقرر با بالاترین کیفیت، خلاقیت و نوآوری در محصولات از جمله ویژگی‌های مثبت شرکت است. شما می‌توانید برای اطلاع از میزان تعرفه محصولات و دیگر برندهای ارائه شده توسط این شرکت با دفتر فروش  در یکی از نمایندگی‌ها تماس حاصل فرمایید.

همکاران در پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته آنلاین هستند تا شما را در انتخاب بهتر محصولات راهنمایی کنند تا تجربه لذت بخشی از خرید اینترنتی خود داشته باشید.