فروش اره برقی بنزینی در تهران

فروش اره برقی بنزینی در تهران

آن دسته از افرادی که با مشاغلی مانند نجاری، باغبانی و امثال آن سر و کار دارند احتمالا بارها مجبور به استفاده از اره برقی شارژی بنزینی زنجیری شده اند که در فروش ویژه دارای قیمت مناسب تری بوده و خرید چنین ابزاری را مقرون به صرفه تر کرده است.اره برقی که به آن اره زنجیری هم گفته می شود دارای مصارف ویژه ای بوده که برای بریدن قطعات چوبی و یا آهنی مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما اره های به کار گرفته شده برای هر کدام تفاوتهای اساسی در ساختار با یکدیگر دارند.

در ساخت انواع اراه برقی از یک قاعده کلی استفاده می شود و آن هم چرخیدن سریعیک نوار دندانه دار حول یک صفحه فلزی دایره ای شکل است که با کمک موتور اره برقی چنین حرکتی اتفاق خواهد افتاد و زنجیر دندانه دار با سرعت بالایی به چرخش در می آید.

سعی کنید این تجهیزات را حتما از نمایندگیهای معتبر خریداری کنید تا خیالتان از کیفیت و قیمتشان راحت باشد.شرکت آراد برندینگ سالهای بسیار زیادی است که در زمینه تولید و عرضه انواع اره برقی فعالیت کرده و هدف ما ارائه محصولاتی با کیفیت بوده تا بتوان رضایت مشتریان عزیز را جلب کرد.

در صورتی که قصد دارید چنین تجهیزاتی و چکش برقی را خریداری و از آن برای برشهای مختلف استفاده کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاورین شرکت ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت نمائید.

اره برقی تهران

جالب است بدانید که اره برقی یزد در اندازه و ظرفیتهای مختلفی تولید می شود. باید بگوئیم که در ابتدا این وسیله توسط پزشکانی چون جان آیتکن و جیمز جفری ساخته شد تا بتوان با استفاده از آن جراحی لگن و همینطور خارج کردن استخوان از بدن را به راحتی انجام داد. این وسیله کاربردی در سال ۱۹۳۰ میلادی توسط شخصی به نام ارتوپد به کلی تغییر کاربری داده و از آن برای بریدن چوبهای پوسیده استفاده شد.در این وسیله تجهیزاتی چون زنجیر و حدود ۳۰ تیغه بسیار تیز قرار داده شده است که معمولا دور صفحه ای فلزی می چرخند.

لازم است بدانید نمایندگان فروش اره برقی در تهران زنجیره هایی برای ساخت اسن محصول  به کار برده می شوند به صورت زیر هستند:

۱.       زنجیر Full chisel: این زنجیرها دارای دندانه های بسیار برنده ای بوده که کاملا صاف و عمودی هستند که از آنها برای بریدن الوارها و تنه درختان استفاده می شوند.

۲.       این زنجیرها در مقابل خاک بسیار حساس بوده و اینکه می توان در هنگام برش امکان ضربه زدن در انها امکان پذیر خواهد بود.

۳.       زنجیر Semi chisel: دارای گوشه های نرمی بوده که سرعت در آنها بسیار پایین می باشد.

۴.       از این مدلها می توان برای بریدن چوبهای بسیار سخت، چوب روسی و حتی یخ زده استفاده کرد.

۵.       زنجیر دندانه کوتاه: این نمونه از معمولی ترین نوع زنجیر بوده که می توان گفت ایمن بوده که به نوعی از لگد زدن جلوگیری خواهد کرد.

قیمت اره برقی شارژی بنزینی زنجیری

برای انجام دقیق ترین برشها در مدت زمان کوتاهی باید از نوعی اره زنجیری که می تواند از نمونه های برقی، شارژی و یا بنزینی است استفاده شود که با توجه به کارایی و صرفه جویی که در زمان و انرژی خواهد داشت قیمت خرید آن کاملا توجیه اقتصادی خواهد داشت. اره برقی دارای انواع گوناگونی بوده که هر یک برای انجام برش بر روی سطحی خاص طراحی شده اند و در اگر در جایگاه اصلی خود مورد استفاده قرار بگیرند بالاترین میزان کاربری را می توان از آن به دست آورد.

برخی از مهمترین انواع اره برقی بنزینی عبارتند از:

•        اره شیارزن: اره برقی شیارزن در ساختمان سازی بالاترین کارایی را دارد و با کمک آن می توان محل مورد نظر برای عبور دادن لوله ها و یا جایی که قصد داریم جعبه برق را نصب کنیم بر روی دیوار ایجاد کرده و شیارهایی با عمق یکسان پدید آوریم.

•        اره پروفیل بر: این نمونه از اره برقی برای بریدن قطعات فلزی مانند انواع پروفیل و تیرآهن مورد استفاده قرار می گیرد و از یک بازوی متحرک همراه با یک گیره نگهدارنده تشکیل شده که در مقایسه با اره های برش زننده چوب موتور بسیار قوی تری دارد.

•        اره نواری: نام دیگر چنین اره ای، اره فلکه می باشد و معمولا برش انواع چوبهای ظریف و یا قوس دار به آن سپرده می شود هرچند که اگر چوب ضخیم هم باشد می توان برشهای طولی را بر روی چوب توسط چنین اره ای انجام داد.

•        اره مویی: در دوران مدرسه و جهت انجام کارهای هنری ظریف بر روی چوب اره مویی را به دست گرفته ایم اما مدلهایی که قبلا دیده ایم دستی بوده اند حال آنکه در نمونه های صنعتی از اره مویی برقی استفاده می شود و هنرمندان معرق کار هم بخش اصلی کار خود را با چنین اره ای انجام می دهند.

•        اره افقی بر: قبلا توضیح دادیم زنجیر دندانه دار اره برقی حول یک صفحه فلزی با سرعت بالایی می چرخد اما در اره برش زن افقی چنین سیستمی اجرا نشده بلکه تیغه در این مدل به طور پی در پی به عقب و جلو حرکت کرده و موجب برشهای افقی بر روی سطح خواهد شد مانند زمانی که قرار است چوب را قطعه قطعه کنیم.

•        اره عمودی بر: چنین مدلی کاربردهای ویژه و محدودی دارد مانند وقتی که قرار است برش و یا شیاری بر روی فیبر، پلاستیک، چوب، آلومینیوم، آهن، تخته سه لایه و امثال آن با عمق کم ایجاد کنیم و باید دقت شود که وقتی چنین اره ای را در دست دارید فشاری به آن وارد نکنید زیرا تیغه به سرعت می شکند.