فروش رنگ نسوز الوان در سراسر کشور

فروش رنگ نسوز الوان در سراسر کشور

برای اینکه رنگ نسوز را بهتر بشناسیم باید اول بدانیم رنگ نسوز چه کاربردهای دارد و در چه مصارفی استفاده میشود رنگ نسوز در واقع رنگی است که مقاوم به حرارت و دمای بالا می باشد و از همین منظر نام آن رنگ نسوز گذاشتند و برای استفاده آن باید با لوازم خانگی ست شود با توجه به اینکه این رنگ می‌تواند حرارت بالا و یا نوسانات شدید دما را که به مرور زمان باعث تخریب سطوح می شود، اشاره نمود.

در رنگ نسوز مواد معدنی به کار رفته است که درجه مقاومت این رنگ را در مقابل حرارت و نوسانات شدید دما بالا می‌برد به گونه ای که تا ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد را نیز این رنگها می توانند تحمل کنند و به همین دلیل می توان از آنها به عنوان عایق خوب برای جلوگیری از بین رفتن سطح تماسی بسیاری از کالاها که در معرض تابش شدید گرما و حرارت هستند بهره برد

جهت سفارش انواع رنگها می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

از جمله ی این مصارف می توانیم به استفاده از آنها در لوله کشی یا دودکشها یا قطعات موتور که تحمل کننده ی فشارهای سنگینی می باشد اشاره نمود.

با اینکه رنگ نسوز و رنگ گرم ترافیکی به عنوان یک محصولی که تاب و تحمل بسیار خوبی به کالاهایی که در مجاورت و تابش حرارت قرار دارند می دهند اما مسئله خرید رنگ نسوز الوان خود مسئله مهمی است این تنها ویژگی رنگ نسوز نخواهد بود و ویژگیهای بسیار زیادی دارد که از جمله از آنها می‌توان به استفاده از رنگ نسوز به عنوان عایق ای در مقابل سایش در محصولاتی که در مصارف صنعتی کاربرد دارند بهره برد و جلوگیری نمود از سایش این محصولات که در معرض خوردگی در صنعت قرار دارند.

پخش رنگ نسوز

از پر مصرف ترین متریالهای مورد استفاده در صنایع مختلف رنگ نسوز مشکی می باشد که پخش آن در دست تعدادی از مراکز مختلف اتفاق می افتد. به صورت کلی اگر رنگی در برابر حرارت قرار بگیرد دچار خرابی و صدمات زیادی می شود و معمولا تحمل حرارت را ندارد.

و در کل استفاده از رنگ بر روی سطوح مختلف باعث زیبایی و افزایش طول عمر آن می شود و مقاومت آن را در برابر عوامل مختلف بیشتر می کند.

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت رنگ و به خصوص رنگهای نسوز همواره به دلیل کیفیت بالای محصولات خود در بسیاری از صنایع ساختمانی در کشور و بعضا مقدار زیادی صادرات این محصول به کشورهای دیگر ثابت قدم بوده است.

جالب است بدانید که از رنگ نسوز اصفهان در بسیاری از مکانها می توان استفاده نمود که پر مصرف ترین آنها همانطور که گفته شد پوشش داخلی شومینه هاست، جدار داخلی کوره ها و دودکشها نیز از موارد مصرف این محصول است استفاده از آن در پالایشگاه ها و نیروگاه های برق نیز قابل توجه است و با وجود این محصول دیگر نگرانی در رابطه با آسیب دیدن سطوح مختلف بر طرف شده و امروزه استفاده از آن بسیار بیشتر از قبل است.

قیمت آن نیز بسته به نوع مرغوبیت و کیفیت و عوامل متعددی مثل نوع برند آن بستگی دارد که شرکتهای عرضه کننده به مقدار و میزان خریداری شده نیز توجه می کنند در قیمت گذاری آن پس هرچه خرید بیشتر و عمده باشد طبیعتا تخفیف بیشتری می توان از فروشنده گرفت و سود بیشتری نیز بدست آورد.

رنگ نسوز الوان

اما در ادامه مطالب لازم به ذکر است که ما در این مقاله به صورت مختصر رنگ نسوز الوان را و اقسام آن و نحوه به کارگیری و مزایا و مزیتهای گوناگون استفاده از آن را اشاره می کنیم.

اما ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که رنگها در بین مذاهب گوناگون و ملل و اقوام شدی و یا شاید تمدنهای بشری دارای تقدس باشد بعضی از این تمدنها و مذاهب به بعضی رنگها تقدس دادند و آنها را مقدس می شمارند.

از جمله این مذاهب میتوانیم مذهب اسلام که به رنگ فیروزه‌ای و رنگ سبز تقدس بخشیده است اشاره کرد. و همچنین میتوان مذهب بودا را نام برد که رنگ زرد را مقدس می دانند اشاره کرد.

امروزه به نسبت گذشته رنگ نسوز الوان در میان مردم شناخته تر شده است.

اما بشر در به کارگیری از رنگها در چندین هزار سال قبل به صورت ابتدایی آنها را با انواع صمغ مخلوط می کرد تا بتواند از سر ترکیب آنها و استفاده در نقاشی که در غارها می کشیده است قوت و ماندگاری برای باقی ماندن در سالهای بعد و تاریخی شدن آن بهره ببرد.

اگر بخواهیم بهترین تمدنهایی که توانستند از رنگها با مهارت به شیوه های خاصی استفاده کنند و رنگ آمیزی زیبایی در تاریخ بشریت از خودشان به یادگار بگذارند اشاره کنیم می توانیم به کشورهایی نظیر ایران مصر و یونان اشاره کنیم که هنرمندانی بی‌بدیل توانسته‌اند از خود نقوش و تابلو نقاشی به یادگار بگذارند که در طول تاریخ بشریت توانسته است سمبل استفاده از رنگها در طول تاریخ باشد.