قبل از ازدواج حتما این فیلم ها را ببینید

قبل از ازدواج حتما این فیلم ها را ببینید

یک فیلم عاشقانه خوب می تواند بسیار سرگرم کننده و بهترین گزینه برای زوجین به منظور گذراندن لحظاتی رمانتیک باشد، اما ما در اینجا فیلم ‌هایی معرفی کرده ایم که شاید دیدنشان قبل از شروع یک رابطه‌ی عاشقانه خالی از لطف نباشد.

ولنتاین غمگین Blue Valentine

داستان فیلم «ولنتاین غمگین» در رابطه با زن مردی جوان است که به تازگی با یکدیگر آشنا شده اند و عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، اما همیشه میزان علاقه افراد در یک رابطه عاطفی، همسان و یا به یک اندازه نیست. «ولنتاین غمگین» به کارگردانی «درک سیانفرانس» مخاطب را با خود همراه می‌کند و تصویری دردناک و غمگین از یک ازدواج نشان می‌دهد و اغلب تاثیرگذار و گاهی ناراحت کننده است.

آنکه دوستش دارم  The One I Love 

فیلم داستانی زیرکانه و پرپیچ و خمی درباره زندگی زناشویی زوجی است که روابطشان به تلخی گراییده است. اگر به قصه‌های مرتبط با ازدواج‌های به مشکل‌خورده و تجربه‌های سورئال و عجیب‌وغریبِ بزرگ‌سالانه علاقه دارید، «آنکه دوستش دارم» می‌تواند همان فیلم عاشقانه‌ی بسیار متفاوت و کمترشناخته‌شده‌ای باشد. این فیلم با نقش‌آفرینی فوق‌العاده الیزابت ماس و روایت بسیار جذابی که دارد، شایسته تماشاست.

غریبه‌های تمام‌عیار Perfect Strangers

«غریبه‌های تمام‌عیار» از آن دسته فیلم‌هایی است که بیننده را به چالش می‌کشاند و او را به فکر کردن وادار می‌کند به شکلی که بعد از پایان فیلم همچنان ذهن مخاطب درگیر آن خواهد بود. داستان فیلم از این قرار است که هفت دوست خانوادگی برای شام دور هم جمع شده و دست به بازی دیوانه‌واری می‌زنند. ایده‌ی اولیه فیلم آن‌قدر جذاب و وسوسه‌انگیز است که هر تماشاگری را با خود همراه می‌کند،خلاقیت و توانایی پائولو جنووِزه در مقام کارگردان خیلی زود جلوه می‌کند.

پسر بچگی Boyhood

فیلم داستان پسربچه‌ای به نام میسن است که پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفته اند و او و خواهرش با مادرشان زندگی می‌کنند. در این بین پدر خانواده که درگیر زندگی شخصی خودش است سعی می‌کند که وظیفه پدری اش را انجام دهد. «پسربچگی» بخشی از زندگانی هرکدام از ماست و باعث می‌شود که ارزش لحظات را درک کنیم، زیرا به ما نشان می‌دهد که لحظات زندگی چقدر می‌توانند در عین سادگی شکننده باشند، به ما از دریچه‌ای شخصی، زندگی یک خانواده را نشان می‌دهد و به ما گوشزد می‌کند که حتی ساده‌ترین موضوعات در زندگی تا چه حد می‌توانند حائز اهمیت باشند

پیش از نیمه‌شب Before Midnight

سه‌گانه «پیش از…» به کارگردانی ریچارد لینکلتر در سال ۲۰۱۳ با «پیش از نیمه‌شب» به پایانی می‌رسد. این سه‌گانه مجموعا ۱۸ سال طول کشید و در تاریخ سینما برای همیشه ماندگار شد. جسی و سلین که زمانی همدیگر را تصادفاً در قطار دیده و حس خاصی نسبت به هم پیدا کرده بودند، حالا تبدیل به زن و شوهری صمیمی شده‌اند که بچه‌هایشان را بزرگ می‌کنند. عشق می‌تواند بسیار موذی باشد، ممکن است شما با شخصی بسیار شوخ و زیبا روبرو شوید و بی‌شک بخواهید باقی عمرتان را کنار او بگذرانید. اما درست زمانی که به دنیای واقعی با مشغله‌ها، استرس‌ها و درگیری‌هایش با افراد دیگر بازمی‌گردید، آن وقت عشق می‌تواند به‌شدت پیچیده شود.

برترین ها