قرار گرفتن من در مسیر ثروت را با سنگ شروع کردم

قرار گرفتن من در مسیر ثروت را با سنگ شروع کردم

زمانی که تصمیم به شروع تجارت گرفتم و حوزه ی سنگ را برای فعالیت برگزیدم در مسیر ثروت قرار گرفتم و متوجه شدم که سنگهای تراورتن دارای بیشترین تقاضا در بازار هستند و تمرکزم را بر روی آنها قرار دادم.

سنگ تراورتن استخوانی

امروزه بهترین گزینه برای کسانی که نمای ساختمان خود را رومی و یا کلاسیک می کنند، سنگ تراورتن استخوانی ابر و بادی می باشد؛ این نوع از محصولات که بیشترین فروش کشور را دارند، بیشتر به خاطر طرح و مقاومت بالای خود در نمای ساختمان ها قرار می گیرد؛ این نوع از سنگ ها در رنگ های کرم و با رگه های روشن درون خود موجود می باشند که که این رگه ها باعث نام گذاری آن به ابر و بادی گشته است.

آذر شهر یکی از مراکز سنگ تراورتن ایران می باشد که معادن این شهر تولید کننده بزرگ سنگ های خاکستری پوست ماری در ایران می باشد؛ یکی از ویژگی های خاص این محصولات، بافت منحصر به فرد موجود در این سنگ می باشد که عایق بسیار مناسبی در برابر سرما و گرما می باشد. یکی از مهمترین عوامل در انتخاب سنگ، میزان سبک بودن آن است تا در وزن کلی سازه تاثیر داشته باشد، این سنگ ها به دلیل ویژگی متخلخل بودن خود، درای وزن کمتری نسبت به محصولات مشابه خود داشته و باعث پرفروش بودن این محصول می باشد.

سنگ تراورتن بی موج

شایان ذکر است که این سنگ تراورتن بی موج قابلیت فراوری انعطاف پذیری در بسیاری از محصولات تزئینی نظیر انواع سند بلاست را به صورت مات، بسیار براق یا بدون فراوری و به صورت آنتیک دارا می باشد و در این زمینه محصول تولید شده توسط کارخانه سنگ تراورتن حاجی آباد به دلیل ارائه محصولاتی با طیف رنگی گسترده و کیفیت بسیار بالا شهرت فراوانی را برای خود کسب کرده است. در این بین گفتنی است که سنگ های متخلخل انواع ملات سیمانی یا دوغاب گچی را به خوبی از سطح پشتی خود جذب کرده و باعث استحکام آن در طی سال های طولانی و در مقابل انواع فشارهای محیطی میشود.

در صنایعی که به طور گسترده از این نوع سنگ ها استفاده می کنند، معمولا از آن در نما و جهت ایجاد کنتراست رنگی مناسب بهره می برند ولی باید توجه داشت که یک وب سایت معتبر، باید در کنار مزایای این محصول به معایب سنگ تراورتن حاجی آباد نیز پرداخته و به این صورت اعتبار خود را به مشتریان اثبات کند تا بتواند به عنوان یک مرجع عالی در انواع جستجو های اینترنتی و حضوری توجه فعالان این حوزه در ابعاد خرید عمده و یا خرده فروشی را به خود جلب نماید.

سنگ تراورتن دره بخاری

توزیع سنگ تراورتن دره بخاری کف حیاط به نقاط مختلفی از دنیا انجام می‌شود و افرادی که در این شرکت‌های توزیع مشغول به کار و فعالیت هستند از شرایط به وجود آمده در بازار بسیار راضی بوده و تمام دقت و تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند بهترین نمونه این محصولات را تقدیم مصرف کنندگان محترم در نقاط مختلف دنیا بکنند و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و شرایط خوبی را برای خود به وجود آوردند تا بتوانند کاملا موفقیت آمیز به کار خود بپردازند.

صادرات سنگ تراورتن به کشورهای زیادی انجام می‌شود و ما می‌توانیم به بلژیک روسیه ژاپن و هلند اشاره کنیم و از مشتریان ثابت و دائمی این محصول به حساب می‌آیند و در طول سال نمونه های گوناگون را ثبت سفارش کرده و به میزان فراوانی از این کالا استفاده می‌کنند و کیفیت آن را بسیار می‌پسندند و آن را دوست می دارند که این موضوع باعث افتخار تولید کنندگان داخلی می باشد و آنها با نهایت دقت به کار خود می پردازند.