قیمت خرما کبکاب داردان توکلی

قیمت خرما کبکاب داردان توکلی

خرمای کبکاب یکی از بهترین و با ارزش ترین نوع خرما در کشور است و از نظر میزان تولید نیز یکی از خرماهای صدرنشین است. این نوع خرما در ابتدا زرد رنگ بوده و پس از طی کردن مراحل مختلف رشد خود در نهایت به رنگ قهوه ای تیره در می آید. این خرما به علت داشتن رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک به حساب می آید و به دلیل داشتن ظاهری بسیار زیبا و اندامی تقریبا درشت بویژه در مرحله رطب نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

خرما رطب و خرمای کبکاب به دلیل داشتن شیرینی تقریبا زیاد علی رغم این که بسیار دلنشین و لذیذ می باشد اما مصرف آن برای بیماران دیابتی چندان توصیه نمی شود. رطب کبکاب جهت استفاده در فصول دیگر سال باید به طور متوسط در دمای ۱۷- درجه سانتی گراد نگهداری شود تا آسیب نبیند و همچنان کیفیت خود را حفظ کند ضمن اینکه باید شرایط نگهداری دیگری را نیز لحاظ نمایید که به طور کامل در خصوص آن در سایت مجموعه آراد برندینگ به آن پرداخته شده است.

یکی از معروفترین خواستگاههای خرمای کبکاب استان بوشهر و به صورت ویژه شهرستان دشتستان می باشد که  نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در اقصی نقاط جهان شناخته شده است. خرمای کبکاب دشتستان از نظر اندازه مقداری درشت تر از خرمای کبکاب مابقی اماکن مانند خرمای کبکاب بهبهان است و همین امر باعث مشتری پذیری بیشتر آن در داخل و خارج از مرزهای کشور شده است.

خرما کبکاب هم از نظر ارزش غذایی و هم از نظر اقتصادی یکی از سودمند ترین خرماهای شناخته شده است. هر چه رطوبت خرما کمتر باشد نگهداری و انبار نمودن آن آسان تر و میزان تلفات آن کمتر می باشد. خرمای کبکاب به علت میزان رطوبت متوسط در زمره خرماهای نیمه خشک دسته بندی می شود و همین امر باعث سهولت نگهداری و انبار نمودن این نوع خرما می شود.

خرما کبکاب داردان

یکی از بهترین خرماها، خرمای رطب سطلی است که طعم و رنگ بی نظیری دارد و فوق العاده شیرین و خوشمزه است.
خرما ها در بسته بندی های متنوعی قرار دارند که بعضی از آن ها در جعبه های کارتونی کوچک و بعضی بزرگ و معمولا در سطل های زیبای دسته دار و درب دار پلاستیکی و غیره بسته بندی می شوند که وزن های آن ها نیز با هم متغییر هستند

برای خرید خرما کبکاب داردان باید به نوع خرما ها دقت داشت که آن ها خشک نباشند و زیاد بهم چسبیده و له شده نباشند، روی آن ها شکرک نزده باشد و طعم و بوی بد و ترشی نداشته باشد، دانه های درشت و سیاه رنگ و سالمی داشته باشند.

گاها بعضی از تولید کنندگان و پخش کنندگان خرما ها را با چند نوع خرمای دیگر مخلوط می کنند و ته ظرف می چینند و بالا و قسمت های رویی را گلچین و یکدست می سازند و مشتریان را گمراه می کنند در خرید این خرما توجه داشته باشیدتا پلاستیک پر از خرما را از ظرف کارتونی آن در آورده و به قسمت زیر آن نگاهی بیندازید، تا قسمت های زیری از خرماهای پلاسیده و خراب تهیه نشده باشندهمچنین در خریدن آن ها می توانید به خرما های با شیره زیاد و متوسط و شیره ی کم نیز دقت کنید که هر گروه را که باب میلتان است خریداری نمایید.

قیمت خرمای کبکاب توکلی

از فراوان ترین خرماهای جنوب کشور می توان خرما کبکاب خشت شیره دار را نام برد. خرما به دلیل خواص فراوانی که برای بدن انسان دارد سفارش بسیار به مصرف آن شده است. از خواص خرما کبکاب فشار خون را تنظیم می کند چون خون را رقیق می نماید. خرما غنی از آهن است و برای رفع کم خونی مفید است.

انرژی که از خوردن خرما به بدن می رسد آن قدر زیاد است که به آن بمب انرژی لقب داده اند. مواد مغذی خرما برای سیستم ایمنی بدن انسان، رشد مو، سلامت پوست، درمان مشکلات روده و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی لازم است.

جالب اسیت بدانید که قیمت خرمای کبکاب توکلی به دلیل تولید افزایشی رو به کاهش گذاشته و قابلیت خرید عمده را برای خریداران و مشتریان داخلی و خارجی فراهم نموده است.

ترش شدن و عوض شدن رنگ و طعم خرما از نشانه های خراب و فاسد شدن آن است خرما ها به دلیل نرم و شیرین بودن و رطوبت زیاد و گرم بودن هوا و قرار گرفتن در زیر نور آفتاب سریع خراب می شوند و حتما باید آن ها را در دمای بالا در یخچال نگهداری نمود.

توزیع کننده خرما توسط مراکز فروشنده خرما ما با قیمت مناسب می باشد، خرید خرما رطب کبکاب، با توجه به کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت این خرما ها و داشتن طعم بی نظیر آن ها بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

این خرما ها بسیار خوشمزه و خوردنی و شیرین هستند و به دلیل داشتن کارایی و ویژگی های خارق العاده امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده اند و در لیست خرید بسیاری از خانوارها قرار گرفته اند.