لزوم استفاده از موقعیت‌ها/ برای ضد حملات برنامه داشتیم

لزوم استفاده از موقعیت‌ها/ برای ضد حملات برنامه داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر محرم نویدکیا شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با الدحیل که با شکست تیمش همراه بود، اظهار داشت: این شکست ناامید کننده نبود زیرا فکر نمی‌کنم بازی بدی انجام داده باشیم، باید برای بررسی این بازی دو نیمه را به دو بخش تقسیم کنیم.

وی افزود: در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما در ادامه خوب نبودیم و الدحیل با مالکیت ت.پ خود سعی کرد موقعیت سازی کند و در بخش دوم نیمه اول واقعاً خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم نیز این اتفاق رخ داد و در دقایق ابتدایی نیمه چند موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم و باید از آن استفاده می‌کردیم. در ۲۰ دقیقه آخر تیم حریف بهتر بازی کرد و از موقعیت خوب خود استفاده کرد؛ به تیم الدحیل تبریک می‌گویم.

هدف ما پشت مدافعان حریف بود

وی تصریح کرد: برای توپ گرفتن از یک سوم میانی زمین برنامه‌ریزی داشتیم تا بتوانیم در ضد حملات شرکت کنیم. از همین رو اصراری بر بازی از جلو نداشتیم، زیرا می‌خواستیم حریف را تحت کنترل داشته باشیم. الدحیل به دلیل باخت در بازی اول تهاجمی بازی می‌کرد.

نویدکیا ابراز داشت: هدف ما استفاده از فضای پشت مدافعان حریف بود که این هدف‌گذاری ما نیز درست بود و چند موقعیت خوب داشتیم و نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در چنین بازی‌هایی این موقعیت‌های خطرناک سرنوشت‌ساز است، بازیکنان ما در این بازی دوبار با دروازه‌بان تک به تک شدند و شانس‌های فوق‌العاده‌ای بود که باید از آن‌ها استفاده می‌کردیم. اما برای مهم این است که بازیکنان موقعیت سازی کنند.

از سمت چپ الدحیل آسیب دیدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: شاید فشار بازی باعث شد تا این اشتباهات پیش آید، باید بدانیم این موقعیت‌ها به راحتی ساخته نمی‌شود و نباید به راحتی از دست برود.

وی در خصوص نفوذهای الدحیل از سمت چپ تصریح کرد: الدحیل به خصوص در اواخر بازی سعی کرد تا از جناح چپ فشار حملات خود را داشته باشد، از همین روی ما در طول بازی تغییراتی در جناح راست خود ایجاد کردیم تا از حملات آن‌ها جلوگیری کنیم، اما از همین جناح آسیب دیدیم.

نویدکیا خاطر نشان کرد: هر کدام از بازی‌ها شرایط خود را دارد و ما باید خود را به بهترین شکل آماده کنیم، در این گروه هر ۴ تیم شانس صعود دارند و شرایط بسیار دشوار است. شرایط در این گروه قابل پیش بینی نیست و بازی به بازی باید پیش رفت؛ با این حال شاید بشود بعد از بازی سوم درباره شرایط صعود از گروه نظر شفاف‌تری داشت.

منبع : مهر