لوله هایی که به شدت مرا شگفت زده کرده اند

لوله هایی که به شدت مرا شگفت زده کرده اند

زمانی که کار در حوزه ی لوله ها را شروع کردم هیچاه امید به اینکه بتوانیم به زندگی ام سر و سامان دهم نداشتم اما با کمک خداوند بلند مرتبه توانستم با تلاش و پشتکار بسیار از رقبای خود پیشی بگیرم و پیشرفت چشمگیری در زندگی ام را مشاهده کنم در ادامه می خواهم شما را با انواع لوله ها ی پر فروش آشنا کنم.

لوله سه لایه

این محصول نسل جدید لوله های پلی پروپیلن یا لوله سه لایه بهداشتی ساختمان می باشد که در حال حاضر در کشورهای اروپایی تولید شده و در بسیاری از این کشورها جایگزین لوله های تک لایه پلی پروپیلن شده است.

مواد مصرفی در تولید این محصول، با توجه به بهبود خواص در لایه بیرون، درون و همچنین استفاده از الیاف شیشه در لایه وسط، باعث افزایش مقاومت مکانیکی و همچنین به حداقل رساندن ضریب انبساط طولی، نسبت به لوله های تک لایه پلی پروپیلن شده است.

از دیگر مزایای این لوله ها، به صفر رساندن میزان عبور نور می باشد. با توجه به اینکه از نظر مقاومت فشار هیدرواستاتیک این لوله ها، مقاومت بالاتری نسبت به لوله های تک لایه PP-RCT دارند، با ضخامت کمتر باعث افزایش دبی سیال می شوند.

کاربرد محصولات سه لايه: محصولات یزد لوله جهت سیستم‌های آب آشامیدنی بهداشتی و موارد زیر قابل استفاده است: شبکه‌های آب سرد و گرم و داغ منازل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری، کارخانه‌های صنایع غذایی و دارویی جهت انتقال مایعات حساس و بهداشتی، تاسیسات کارخانجات صنعتی برای انتقال مایعات شیمیایی، تاسیسات توزیع هوای فشرده، انشعابات شهری و روستایی.

لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه به هر نوع لوله‌ که با استفاده از گالوانیزاسیون، روی آن لایه‌ ای قرار بگیرد، گفته می‌ شود که با توجه به جنبه‌ های مختلف به دو گروه تقسیم می شود.این لوله گالوانیزه دارای دو نوع آهنی و فولادی است و از جنس آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاه های درز جوش، جوش داده می شود.

این لوله درواقع از فرآیند گالوانیزاسیون تولید می شود و انجام این کار باعث مقاومت لوله ها و پروفیل ها مثل پروفیل گالوانیزه، در برابر پوسیدگی و خوردگی می شود.در صنعت آهن و آهن آلات، برای مقاوم کردن فلزاتی که نسبت به خوردگی آسیب پذیر هستند روکشی از جنس فلز روی را روی لوله مورد نظر قرار می دنهد که این فرایند را به صورت کلی گالوانیزاسیون می نامند.دو گروه آهنی و فولادی تقسیم بندی این لوله است و البته از نظر ضخامت لایه‌ ای که روی فلز اصلی پوشش داده‌ شده و همچنین از نظر وزن هم می‌ توان لوله و اتصالات را تقسیم‌ بندی کرد.قیمت لوله گالوانیزه بستگی به مخازن کارخانه ها و تیراژ تولید آنها دارد، گاهی میزان ساخت و ساز بالا می رود و به لوله های مقاوم در برابر زنگ زدگی برای استفاده در تاسیسات ساختمان ها  بیشتر نیاز می شود.

لوله های آبیاری

لوله های پلی اتیلن مخصوص آبیاری و کشاورزی، با تكنولوژی مدرن آلمان تولید می شود و از مزایای بیشمار این لوله های آبیاری به موارد زیر میتوان اشاره کرد :مقرون به صرفه بودن و کم حجم، مقاوم در برابر پرتو ماورا بنفش, اسید و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی، ساخته شده از بهترین مواد به منظور حصول اطمینان از کارکرد دقیق و طولانی مدت، بهترین انتخاب برای کشت های فصلی، قابليت نصب در عمق و سطح خاك، مقاوم در برابر كشش در هنگام نصب، وزن سبك، كمترين فضای لازم برای نگهداری در انبار

قیمت لوله های پلی اتیلن آبیاری در بین تمامی انواع لوله های آبیاری از پائینترین قیمت برخوردار است ,سایز ریز، تنوع مواد اولیه لوله پلی اتیلن آبیاری و استانداردهای سهل فرآیند تولید باعث شده است که قیمت این لوله های آبیاری تفاوت چشمگیری با دیگر انواع لوله های پلی اتیلن داشته باشد. لوله های پلی اتیلن آبیاری با توجه به سایز و کاربردشان در سامانه آبیاری قیمتشان و کیفیتشان متفاوت خواهد بود.