لیفت پلک یا بلفاروپلاستی؛ کدام روش برای رفع افتادگی پلک مناسب است؟

لیفت پلک یا بلفاروپلاستی؛ کدام روش برای رفع افتادگی پلک مناسب است؟

چشم‌ ها به عنوان زیباترین و حساس‌ ترین اعضای صورت به شمار می روند. مواردی چون افزایش سن یا اثرات نور خورشید و آلودگی ‌ها تاثیر زیادی در زیبایی پلک‌ ها و چشم ‌ها خواهد داشت که به‌ شکل افتادگی پلک ظاهر خواهد شد و افراد ترمیم و اصلاح پلک را در برنامه زندگی خود قرار خواهند داد. لیفت با نخ نیز یکی از روش های محبوب بوده که افراد جهت اصلاح تناسبی از آن استفاده می کنند. توصیه می شود این روش را در کلینیک گونه تجربه نمایید. شل شدن عضلات و تاندون ‌هایی که به‌ صورت عادی پلک چشم را در وضعیت مطلوب حفظ می کند ، منجر به افتادگی پلک چشم خواهد شد. این مشکل بر روی دید فرد هم تاثیر خواهد داشت. چشم ها جذابیت و زیبایی خود را به دلیل پف پلک ها از دست خواهد داد و افتادگی پلک بر روی زیبایی چشم ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

جراحی زیبایی پلک پایین

آیا چشمان شما همیشه حالت پف کرده دارد و ناحیه زیر چشم تان با افتادگی رو به رو شده ، به گونه ای که به نظر می رسد که دچار کم خوابی می باشید ؟ این حالت ممکن است به دلیل تجمع چربی زیر چشم ها اتفاق افتاده باشد. چنین موضوعی می تواند با گذشت زمان افزایش یابد و پوست حالت الاستیکی خود را از دست دهد. حتی در افراد جوان پف پلک پایین نیز رخ می دهد و چهره آن ها را بزرگتر از سن واقعی نشان خواهد داد. یک راه حل عالی برای اصلاح کیسه های زیر پلک، جراحی زیبایی پلک پایین است. انواع روش های جراحی جهت رفع این نقص وجود دارد که می توان د رجهت بهبود مشکلات پلک های پایین از آن ها استفاده نمایید.به طور کلی جهت انتخاب روش اصلاح می بایتس با توجه به نوع مشکل اقدام نمایید ، پوست افتاده و اضافی برداشته می شود یا در برخی موارد ممکن است ماهیچه پلک پایین برای ارائه نتایج طبیعی تر و موثرتر ، محکم شود.

مراقبت های قبل و بعد از عمل لیفت پلک

  • قطع مصرف دارو های رقیق کننده‌ ی خون، داروهای ضد انعقادی و انواع مسکن ها قبل از لیفت پلک
  • عدم استفاده از لوازم آرایشی در روز جراحی روی صورت
  • نیازی به بستری شدن پس از جراحی پلک نیست.
  • بعد از انجام عمل نسخه پزشک را به طور کامل انجام دهید. مصرف آنتی بیوتیک ها پس از عمل اهمیت زیادی خواهد داشت.
  • بعد از انجام عمل، کمپرس یخ تا حدودی میزان کبودی و تورم در ناحیه پلک ها را کاهش خواهد داد.

عوارض جراحی پلک

همه ی عمل ها از عوارض برخوردار می باشند، کبودی و تورم در هر نوع عملی دیده می شود که می توان به وسیله کمپرس های یخ تاحدودی به کاهش تورم کمک کرد.
چنانچه که مراقبت های بعد از عمل رعایت نشود درد های ناشی از عمل در پلک و برخی از عفونت ها رخ خواهد داد.
خشکی چشم ها، تاری دید برای افراد ایجاد می کند که با گذشت زمان بهبود خواهد یافت.
در انتخاب پزشک خود دقت کافی نمایید تا از بهترین نتیجه برخوردار شوید.

روش جراحی و لیفت با نخ

یکی از روش‌های نسبتا جدید لیفتینگ روش غیرتهاجمی لیفت با نخ  می باشد. چشم و ابرو در این روش با استفاده از نخ‌ های مخصوص، به سمت بالا کشیده خواهند شد. پزشک از یک سوزن جهت قرار دادن نخ ‌ها زیر پوست استفاده خواهد کرد. اغلب جهت لیفت چشم و ابرو از نخ‌ های خاردار استفاده می نمایند. نخ‌‌ های خاردار بهتر در جای خود قرار گرفته و ممکن است حرکت آن‌ها کم باشد. قرار دادن نخ‌ها حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد.

در این روش ضمن اینکه ایجاد کشش با نخ رخ داده ، کلاژن سازی در ناحیه ایجاد زخم بیشتر می شود و منجر به پر شدن شکاف‌ های پوست خواهد شد. اثر لیفتینگ بعد از یک سال با جذب نخ‌ ها از بین می رود و نیاز به تمدید آن خواهد بود. ولی بیشتر جوانسازی تا حدود ۳ سال باقی خواهد ماند و می‌ توان نتایج آن را مشاهده نمود.

کلینیک گونه مرکز زیبایی پوست

کلینیک زیبایی گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینه عمل های زیبایی به شما معرفی می گردد. این کلینیک همواره در تلاش است تا با به کارگیری افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادنخدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی نماید. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت موجب ایجاد ظاهری جوان و سالم و با طراوت می شود که شما می توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید. به طور کلی با افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را به وجود اورد و باعث می شود که صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.