مربای آلبالو خانگی تبریزی

مربای آلبالو خانگی تبریزی

امروزه بسیاری از افرادی که تمایل به طعم شیرین دارند اغلب میوه ها را به صورت مربا در می آورند که مربا آلبالو گیلاسی پیوندی جز همین دسته از خوش مزه ها می باشد که به صورت خانگی و صنعتی تولید می شود.بهتر است بدانید که این میوه به دلیل داشتن آنتی اکسیدانهای زیاد دارای رنگی قرمز می باشد از این رو مصرف آن باعث می شود تا بدن در برابر بسیاری از بیماریها دوام و مقاومت داشته باشد.این خوراکی در کاهش دردهای التهابی و مصلی بسیار مفید می باشد چرا که علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان از منگنز زیادی برخوردار می باشد و افرادی که دارای این مشکلات می باشند می توانند با بهره بردن از این خوراکی تا حد زیادی از بیماریشان را کاهش دهند.

مجموعه آراد برندینگ دارای بهترین استانداردهای لازم در زمینه تولید انواع مربا و یا کمپوت و به ویژه مربا آلبالو می باشد و توانسته آن را با بالاترین کیفیت در اختیار افراد درخواست کننده قرار دهد.شما عزیزان می توانید برای خریدی بهتر و آسان از طریق فرم مشاوره ای که در سایت موجود است اقدام فرمایید و میزان سفارشاتتان را تا حد لازم به انجام برسانید.

مربا آلبالو خانگی

آلبالو دارای سه ماده مغذی بسیار زیاد می باشد که منجر شده تا از بسیاری بیمارهای سرطان زا جلو گیری کند از این رو افرادی که مبتلا به سرطان و یا در معرض این مشکلات هستند می توانند برای پیشگیری و درمان از این خوراکی پر فایده استفاده داشته باشند.

افرادی که دارای ناراحتی قلبی می باشند می توانند برای بهبود هر چه سریع تر و جلوگیری از گرفتگی رگها دراین ناحیه با مصرف این خوراکی و مربای خانگی به این مشکلات را تا حد امکان کاهش دهند.یکی دیگر از فوایدی که می توان برای خوراکی ذکر کرد این است می باشد، برای افرادی که دارای فشار خون می باشند بسیار مفید بوده و می تواند تا حد زیادی این مشکلات را کاهش دهد.این خوراکی می تواند برای بیمارانی که دارای تنگی نفس و مشکلات عفونتی در ریه می باشند بسیار مفید باشد.

بسیاری از افراد برای این که بتوانند محصولات و میوه های خودشان را به صورت ارگانیک و طبیعی تهیه کنند مربا آلبالو خانگی تهیه می کنند که قصد داریم در ادامه مطلب با روش تهیه آن بیشتر آشنا شویم ابتدا برای دست کردن این مربا احتیاج هست میوه آلبالو را به میزان لازم تهیه کنید و هسته آن را به وسیله هسته گیر جدا کنید سپس آن را در یک قابلمه بزرگ به صورت لایه لایه همراه با شکر بریزید و اجازه دهید به مدت چند ساعت بماند و کمی آب بی اندازد سپس این مواد را در روی شعله متوسط قرار می دهید تا به حال جوش در بیاید و روی آن به صورتی که کف کند در بیاید سپس با استفاده از یک قاشق کفهای آن را جدا می کنیم تا مربای ما به صورت شفاف تری آماده شود.

مربا آلبالو تبریز

آلبالو سرشار از ویتامین و مواد مغذی است که برای بدن مفید بوده و می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. این میوه قرمز رنگ دارای طعمی ترش و ملس است و افرادی که علاقه به میوه با طعم ترش دارند می توانند از این میوه همراه با نمک یددار برای جلوگیری از افت فشار خون استفاده کنند. رنگ قرمز آلبالو نشان دهنده آنتی اکسید و آهن زیاد این میوه خوشمزه می باشد و شما می توانید برای جبران کم خونی بدن و افزایش آنتی اکسیدان که در پیشگیری از بسیاری از بیماریها نقش به سزایی دارد استفاده نمایید.آلبالو را می توان به روشهای مختلف در رژیم غذایی خود گنجاند و از آن استفاده نمود که در ادامه این نوشته در مورد مصرف این میوه تابستانی خوشمزه بیش تر به بررسی می پردازیم و در مورد آن صحبت می کنیم.این میوه دارای خواص ضد درد است که می توان از آلبالو به جای استامینوفن و ایبوپروفن استفاده نمود و به همان میزان مسکن می باشد.

آلبالو دارای طبع سرد و خشک بوده و برای افرادی که دارای طبع سرد هستند گزینه مناسبی نمی باشد و این افراد می توانند از آلبالو در کنار مواد غذایی که دارای طبع گرم هستند و یا با مصلح آن استفاده کنند. البته در مربای آلبالو تبریزی همچون مربا هویجیکی از معروف ترین مرباهای ایران است و به دلیل طعم و رنگ خاص که دارد دارای طرفداران ویژه ای می باشد. تبریزیها از روش خاصی برای پخت مربا استفاده می کنند که در ادامه در مورد نحوه ی پخت آن بیش تر برای شما صحبت می کنیم و یک روش پخت ساده و راحت از یکی از افراد حرفه ای این شهر که مربای آلبالو با طعم بهشتی را تولید می کنند برای شما عزیزان و مخاطبان خود قرار می دهیم.