مسئولان کشتی خوزستان بدنبال کسب میزبانی جام تختی

مسئولان کشتی خوزستان بدنبال کسب میزبانی جام تختی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، رمضان جمال پور سرپرست هیأت کشتی استان خوزستان با بیان این مطلب افزود: روز گذشته جلسه‌ای در خصوص درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و همچنین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون داشتیم که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالاً در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که بهترین سالن را انتخاب کنیم ولی شرایط سالن سازمان آب و برق به دلیل داشتن سالن گرم و رستوران و هتل بهتر است و امکانات مناسب‌تری دارد و به دلیل اینکه ۱۵۰ تا ۲۰۰ کشتی گیر به اضافه تیم‌های خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت باید میزبانی خوبی داشته باشیم.

جمال پور در خصوص هزینه‌ها و نحوه تأمین آن گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه‌های برآورد شده تقریباً یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای تأمین هزینه‌ها هم با اسپانسرها صحبت کرده ایم و از هئیات کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.

سرپرست هیأت کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعاً شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.

منبع : مهر