مسی بر سر دوراهی ماندن یا رفتن از پارک‌دو‌پرنس

مسی بر سر دوراهی ماندن یا رفتن از پارک‌دو‌پرنس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داستان آبکی لیونل مسی – پاری‌سن‌‌ژرمن همچنان ادامه دارد. در ایام برگزاری جام جهانی 2022 خبرهایی از توافق حتمی و قطعی طرفین برای تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی منتشر شد و خود او نیز این موضوع را رد نکرد. اکنون اما به نظر می‌رسد که داستان به گونه‌ای متفاوت در حال رقم خوردن است.

به نوشته نشریه آ اس اسپانیا، ستاره سابق بارسلونا در نتیجه طولانی شدن مذاکرات دو طرف در هفته های اخیر و مهمتر از آن باخت خانگی دو شب قبل برابر بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که شانس پاریسی‌ها برای صعود به مراحل پایانی را به طور جدی به خطر انداخته است، درباره ماندن یا نماندن در پارک دو پرنس دچار تردید شده است.

روز گذشته جلسه‌ای برای ملاقات رودرروی خورخه مسی پدر و مدیربرنامه‌های مسی با ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد که این اولین رویارویی این دو نفر با یکدیگر بود. با وجود این جلسه فعلاً چیزی درباره آینده مسی عوض نشده است. مسی قرارداد جدیدی امضا نمی‌کند، قراردادی 2 ساله که به نظر می‌رسد در قطر قولش را به الخلیفی داده بود. اینطور که پیداست پس از قهرمانی در جام جهانی که نقطه عطفی در حرفه مسی بود و کامل شدن افتخارات او، حالا ستاره آرژانتینی وسوسه شده سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را ماجراجویانه‌تر سپری کند. مسی از یک سو او خودش را هنوز در سطحی می‌بیند که در رده‌های بالا بازی کند و PSG  تیمی است که او را به این هدف می‌رساند. در همین حال ماندن در پاری‌سن‌ژرمن و ناکامی‌های متوالی این تیم در رقابت‌های اروپایی او را در معرض انتقادات فراوان قرار می‌دهد.

 

به نظر می‌رسد چیزی که باعث شده بود مسی چند ماه قبل به پاریسی‌ها قول تمدید بدهد، رابطه خوب او با الخلیفی بوده است اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و روند مذاکرات ادامه دارد. موضوع حقوق، شروط بازیکن و مدت قرارداد نیز مسائل دیگری هستند که هنوز در موردشان توافق‌های نهایی حاضر نشده است و تا الان تنها صحبت‌هایی از طریق تماس تلفنی صورت گرفته است. با این حال مذاکرات خورخه مسی و الخلیفی در هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که با برآورده شدن خواسته‌های بازیکن، قرارداد جدید در نهایت منعقد شود.

چیزی که در حال حاضر قطعی به نظر می‌رسد، این است که اولین و در حال حاضر تنها گزینه مسی همین پاری‌سن‌ژرمن است. اگرچه اتفاقات اخیر او را دچار تردید کرده و از گوشه و کنار مثل اینترمیامی در آمریکا و الهلال عربستان و حتی احتمال بازگشتی رؤیایی به بارسلونا شایعاتی شنیده می‌شود، اما ستاره آرژانتینی هنوز دست رد به سینه پاریسی‌ها نزده است.

انتهای پیام/