مشعل ایزوگام بزرگ اصفهان

مشعل ایزوگام بزرگ اصفهان

کشور ایران در شرق و غرب دارای مراکزی می باشد که توانسته است مشعل ایزوگام را بسته به نیاز مشتری به تولید برساند که استان ارومیه یکی از این مراکز معتبر در کشور می باشد. این محصول بیشتر برای ساختمان سازی و نصب ایزوگام کاربرد دارد اما بهتر است بدانید که بسیاری زا صنایع دیگر از این نوع برای راحتی کارشان استفاده می کنند.

بسیاری از کارخانه های تولید شیه و ظروف بلور برای این که بتوانند رارت را به صورت مناسبی پخش کنند و شیشه ها را با کیفیت لازم به تولید برسانند از این مشعلها استفاده می کنند

شرکت و مجموعه آراد برندینگ با داشتن بهترین تیم تولید کننده توانسته است این مشعلها را به بهترین شکل ممکن به تولید برساند از این رو می توانید برای ثبت سفاراتتان با خیال راحت اقدام کنید لذا برای خرید کافی است فرم مشاوره ما را پر کنید و خریدتان را با موفقیت انجام دهید.

کارکرد این محصول به این شکل می باشد که می توانیدبرای راحتی بیشتر با استفادهاز شیلنگ مخصوص آن را به گاز وصل کنید و با باز کردن شیر گاز و ایجاد جرقه می توانید از شعله ایجاد شده در فعالیتهایتان استفاده داشته باشید لذا این نوع دارای یک دسته پلاستیکی می باشد که باعث می شود فرد در حین کار کردن با این وسیله راندمان بهتری را داشته باشد.

اندازه این محصولات از ابعاد ۴۰ تا ۱۲۰ سانت می باشد و برای استفاده می توانید آن را به گپسول گاز متصل کنید. نکات گفته شده در رابطه با ویژگی این محصول بود اما در ادامه بهتر است به نکاتی قبل از خرید مشعل ایزوگام نیز توجه داشته باشید.

مشعل ایزوگام بزرگ

ایزوگامها به کمک حرارت مشعل بر روی سطوح مختلف چسبانده می شوند و از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می کنند

از جمله مهمترین وسایل ایزوگام کاران حرفه ای، مشعل ایزوگام بزرگ می باشد که همراه با سر شیلنگی و شیلنگ گاز سیمی به کپسول گاز متصل می شود و معمولا به شکل تک شعله و چند شعله تولید می شوند.

مشعلهای ایزوگام تولید شده در کارخانه ها دو نوع می باشند: مدل ساده و مدل کلاج دار.

هر کدام از این مدل مشعلها کاربرد خاصی دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و قیمتهای آنها نیز متفاوت می باشد.

قیمت مشعلها با توجه به طول و سایز مشعل، کلاج دار یا ساده بودن، میزان کیفیت و برند شرکت تولید کننده متفاوت می باشد.

بیشترین کاربرد مشعلهای ایزوگام برای گرم کردن ایزوگام و ذوب کردن قیر است و افرادی که در این حرفه ها مشغول به فعالیت هستند، بیشتر اقدام به خرید این کالا می کنند.

معمولا مشعلهای ایزوگام در سایزهای ۴۰، ۵۰، ۶۰،۷۰، ۸۰ و ۱۲۰ سانتی متری تولید می شوند و اکثر آنها برای مصرف سوخت خود از کپسول گاز مایع استفاده می کنند.

در هنگام استفاده از مشعل ایزوگام باید توجه شود تا مشعل را به درستی بر روی تمام قسمتهای ایزوگام نگه دارید تا ایزوگام به صورت کامل و یکپارچه بر روی سطوح مختلف بچسبد و بر اثر رطوبت، باد و باران از جای خود کنده نشود.

مشعل ایزوگام اصفهان

همان طور پیش تر اشاره ای را در انواع مختلف مشعل ایزوگام داشتیم بهتر است این موضوع را مد نظز داشته باشید که استان اصفهان توانسته است انواع مختلفی از آن را به مرحله تولید برسانند

نوعی از این مشعلها در سایز بزرگ کلاج دار هستند که می توانید با استفاده از این مدل شعله آتش را به صورت کم یا زیاد تنظیم کنید لذا مشعل ایزوگام اصفهان دارای فندک سرخود نمی باشد و نوع مخزن گازی آن به صورت خارجی می باشد.

یک سری از مشعلها دارای دسته ای بلند می باشند که باعث می شود فرد هنگام کار تسلط بیشتری را داشته باشد همچنین می توانید این محصول را به گاز شهری و کپسول وصل کنید و استفاده کنید لذا این نوع دارای کلاج بوده و می توانید به راحتی شعله را وصل و قطع کنید.

امروزه برخی از مشعلها دارای جنسی از برنج و فولاد آلیاژی می باشد از این رو دارای کیفیتی بالا تر هستند، این نوع را باثید برای به کار گیری به گازهای شهری متصل کرد لذا این نوع نیز قابلیت تنظیم شعله را دارا می باشد.

در رابطه با قیمت این وسیله بهتر است توجه داشته باشید که هر مدلی بسته به ویژگیهایی که دارا می باشد از هزینه مختلفی برخوردار است و هر فردی بسته به شرایط مالی می تواند از این محصولات استفاده داشته باشد. هزینه ای که برای ارسال به کشورهای مجاور می باشد دارای قیمتهای متنوعی می باشد