مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است

مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه پیش وجود داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مددی با اشاره به مشکلی که در پی بارش اخیر باران و برف برای سقف استخر مجموعه ورزشی آزادی پیش آمده است، گفت: بابت مشکل پیش آمده متاسف هستم اما مشکل سقف مربوط به امسال و سال گذشته نیست بلکه سابقه یک دهه ای دارد. مشکل سقف استخر آزادی از یک دهه گذشته تا به امروز وجود داشته است. طی این مدت مرمت های مقطعی انجام شده اما هیچ یک از اقدامات آنها نتوانسته چالش را برطرف کند.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی این مشکل به اعتبارات و عدم تامین آن مربوط می شود، خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی لازم را جهت تامین اعتبارات لازم برای ترمیم یا تعویض سقف استخر آزادی و مشکلات مشابه داشته اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه ریزی و بودجه این امر تحقق پیدا نکرده است.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با با بیان اینکه سقف استخر آزادی از پوشش خاصی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: برای ترمیم یا تعویض آن باید از مواد خاصی استفاده شود. طبق برآورد اولیه انجام این کار حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

وی با یادآوری اینکه سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی هم با مشکلات مشابه مواجه بود که با همت و همراهی دوستان و مسئولان برطرف شد، در مورد نیازهای مالی مجموعه ورزشی آزادی و اینکه تاکنون در این زمینه صحبت و پیشنهادی با مجلس شده است، گفت: مشکلات مجموعه و اعتبار لازم برای رسیدگی به آن به صورت دقیق دقیق اعلام شده است اما مشکل اینجاست که تخصیص اعتبار صورت نمی گیرد و این یک چالش اساسی است.

مددی با یادآوری اینکه در دولت گذشته قول اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی داده شد اما محقق نشد، گفت: وزارت ورزش تمام پیش بینی ها را در مورد مجموعه ورزشی آزادی و مشکلات آن انجام داده است. نیازمند نگاه ویژه از دولت هستیم تا این ورزشگاه ملی را با انجام بازسازی، بهسازی و حتی زیباسازی به روزهای خوبش بازگردانیم.

منبع : مهر