معرفی برترین مدل های مودم همراه

معرفی برترین مدل های مودم همراه

مودم های همراه، نسل جدیدی از انواع مودم ها هستند که امروزه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و همین مسئله باعث شده تا آمار فروش این دسته از محصولات به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به بهترین مدل های مودم همراه انداخته و شما را با این دسته از محصولات آشنا کنیم.

توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید از بین محصولات مختلف بهترین مودم های همراه موجود در بازار را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن ها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این دسته از محصولات بیاندازیم.

مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870

اگر قصد دارید تا یکی از بهترین مودم های همراه موجود در بازار را خریداری کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که از بین محصولات مختلف موجود در بازار به سراغ مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870 آمده و این مودم حرفه ای و قدرتمند از شرکت هوآوی را خریداری کنید.

در راستای بررسی این محصول اگر بخواهیم در رابطه با مشخصات این دستگاه صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که شرکت هوآوی امکانی را فراهم کرده تا شما امکان اتصال بی سیم و با سیم به این مودم را داشته باشید.

همچنین در این محصول شاهد رابطه ها و درگاه های ارتباطی چون پورت Micro USB شیار سیم کارت و همچنین اتصال بی سیم هستیم. این مودم شبکه های قابل پشتیبانی گوناگونی دارد که شامل موارد زیر می شود:

۲G

۳G

۴G

۴.۵G

۴.۷۵G

۵G

TD-LTE

پشتیبانی از شبکه های مختلف باعث شده تا شما بتوانید ارتباطات گوناگونی را با استفاده از این مودم تجربه کرده و با سرعت بالا اتصال به شبکه های اینترنت را تجربه کنید. در همین راستا اگر بخواهیم در رابطه با سرعت این دسته از مودم ها صحبت کنیم می توان به نکات زیر اشاره کرد:

سرعت اینترنت ۵G: 1.65 Gbps / 250 Mbps

سرعت اینترنت ۴G: 300 Mbps / 75 Mbps

به منظور بررسی سایر مشخصات و ویژگی های این محصول باید به این مسئله توجه داشته باشید که در این مودم شاهد آنتن داخلی و مجموعه اصلی ۵G و ۴G داخلی هستیم. همچنین مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870 مجهز به آنتن وای فای دو باند داخلی است. سرعت انتقال داده در مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870 1.65Gbps بوده و همچنین منبع تغذیه این مودم باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

نکاتی که در راستای خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید این است که شرکت هواوی این محصول را با صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچی از نوع ال سی دی به بازار عرضه کرده که به شما اجازه می دهد تا بتوانید اطلاعات مختلف این مودم همراه را از طریق این صفحه نمایش ببینید که این مسئله به شما کمک می کند تا با راندمان عالی و فوق العاده بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید.

همچنین این مودم قابلیت پشتیبانی از پیامک را نیز دارد که این مسئله به عنوان مزیت رقابتی این محصول شناخته می شود و همین مسئله باعث شده تا مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870 تبدیل به یکی از بهترین مودم های موجود در بازار شود.

اگر بخواهیم در رابطه با سایر مشخصات این محصول توضیحات جامع را به شما ارائه داده و در رابطه با مشخصات آن صحبت کنیم، می توان به نکات زیر اشاره کرد:

احراز هویت رمزگذاری شده Wi-Fi

سرویس پیام کوتاه

فایروال

تنظیمات PIN

فیلتر کردن آدرس MAC

تنظیم VPN

تنظیم IPv6 / IPv4

ارتقا H HOTA

توجه به این نکات به شما کمک می کند تا با دید کاملی اقدام به خرید مودم ۵G قابل حمل هوآوی مدل E6878-870 کرده و به بهترین شکل ممکن از این مودم حرفه ای و قدرتمند استفاده کنید.

مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933

شرکت دی لینک همواره تلاش کرده تا محصولات با کیفیت و حرفه ای را به بازار عرضه کند. در همین راستا در طبقه بندی مودم های همراه نیز این شرکت محصولی به نام مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است.

این مودم همراه به شما اجازه می دهد تا بتوانید هر زمان که نیاز داشتید به راحتی به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شده و به بهترین شکل ممکن اتصال به اینترنت را تجربه کنید.

اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 انداخت و در رابطه با ویژگی های این محصول صحبت کنیم باید گفت که نوع اتصال این مودم بی سیم است.

به منظور بررسی رابطه ها و پورت های موجود در این مودم باید گفت که مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 با پورت Micro USB و همچنین اتصال بی سیم به بازار عرضه شده است. شبکه های قابل پشتیبانی در این محصول شامل موارد زیر می شود:

۳G

۴G

۵G

همچنین نوع آنتن مورد استفاده در این مودم از نوع داخلی بوده و در آن شاهده استفاده از منبع تغذیه ۲۸۰۰ میلی آمپری هستیم که به شما اجازه می دهد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید به شبکه اینترنت متصل شده و با مشکل اتمام سریع باتری مواجه نشوید.

شرکت دی لینک به منظور راحتی کار با مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 و همچنین ارتباط بهتر مشتریان با این محصول صفحه نمایشی را در این مودم قرار داده تا مصرف کنندگان بتوانند از طریق این صفحه نمایش اطلاعات مختلفی در رابطه با مودم را بدست بیاورند.

به منظور بررسی مشخصات فنی این محصول باید گفت که در مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 شاهد شیار داخلی سیم کارت به منظور اشتراک گذاشتن اینترنت پرسرعت تلفن هستیم.

همچنین اگر بخواهیم در رابطه با سرعت این مودم صحبت کنیم باید گفت که با استفاده از Cat 6 LTE-A حداکثر سرعت این دستگاه تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می رسد. ویژگی بسیار مهمی که مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 دارد این است که ۱۰ دستگاه مختلف می توانند به صورت همزمان به این مودم متصل شده و اقدام به جستجو و وبگردی در اینترنت کنند.

شرکت دی لینک به منظور بهبود عملکرد این محصول از فرمت های رمزگذاری بی سیم WPA / WPA2 در این محصول استفاده کرده است که باعث می شود تا امکان هک شدن این مودم به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و تقریباً غیرممکن شود.

مسئله دیگر این است که شما می توانید اقدام به تنظیم تماس با قابلیت Wi-Fi Protected Setup در مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 کرده و از این طریق نیاز خود را برطرف کنید. تمامی این امکانات و ویژگی ها در کنار آن باعث شده تا بتوان مودم ۴.۵G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-933 را یکی از محصولات حرفه ای شرکت دی لینک نامید.

مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60

شرکت ایرانسل با همکاری هوآوی به منظور ارائه خدمات جدید و نوین به مشتریان خود اقدام به تولید مودم های همراه کرده است و شما می توانید با خرید این مودم ها و از طریق سیم کارت به بهترین شکل ممکن به اینترنت پرسرعت متصل شده و تجربه عالی از وبگردی در اینترنت داشته باشید.

مسئله بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بهترین مودم ساخته شده توسط شرکت ایرانسل مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 نام دارد. به منظور بررسی این محصول و معرفی آن باید گفت که این مودم از نوع اتصال بی سیم بوده و پورت هایی که در آن وجود دارد شامل پورت usb، شیار سیم کارت و اتصال بی سیم است.

یکی از پارامترهای بسیار مهمی که در راستای خرید مودم باید به آن توجه داشته باشید شبکه های قابل پشتیبانی است به منظور بررسی شبکه های قابل پشتیبانی در مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۲G

۳G

۴G

۴/۵G

همچنین اگر بخواهیم باندهای قابل پشتیبانی در این مودم را به شما معرفی کنیم: می توان به موارد زیر اشاره داشت:

LTE

HSPA+

GPRS

به منظور راحتی حمل و نقل و همچنین کاهش چشمگیر ابعاد این محصول شرکت ایرانسل مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 را با آنتن داخلی به بازار عرضه کرده است. یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره پرسیده می شود این است که سرعت انتقال داده ها در مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 چقدر است؟ به منظور بررسی این مسئله باید گفت که شما می توانید پس از خرید این مودم با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه اقدام به دانلود داده کرده و با سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه نیز داده های خود را به راحتی آپلود کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استفاده از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد .باتری مورد استفاده در مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 از نوع داخلی قابل تعویض بوده و این یعنی هر زمان که با مشکل خاصی مواجه شدید، می توانید به راحتی اقدام به تعویض باتری کنید.

همچنین ایرانسل نشانگر ال ای دی و صفحه نمایش را برای این محصول در نظر گرفته تا افراد بتوانند اطلاعات مختلفی در رابطه با وضعیت دستگاه را از طریق این ال ای دی و صفحه نمایش به دست بیاورند.

افرادی که قصد خرید مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 را دارند ممکن است این سوال بسیار مهم را مطرح کنند که آیا امکان استفاده از سیم کارت اپراتورهای دیگر در این مودم وجود دارد یا خیر؟ به منظور بررسی این موضوع بسیار مهم باید گفت که اگر مودمی که قصد خرید آن را دارید آنلاک شده باشد امکان پشتیبانی از تمام سیم کارت ها برای آن وجود دارد و این یعنی شما می توانید حتی سیم کارت اپراتورهای چون رایتل و یا همراه اول را به راحتی بر روی این مودم قرار داده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

یکی از پارامترهای مهمی که به منظور خرید مودم باید به آن توجه داشته باشید حداکثر کاربر قابل پشتیبانی است. در همین راستا شرکت ایرانسل محصول جدید خود یعنی مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 را به نحوی تولید کرده که ۱۶ کاربر می توانند به راحتی به صورت همزمان به این مودم متصل شده و از آن استفاده کنند.

تمامی این موارد، مزایا و ویژگی ها باعث شده تا افرادی که قصد خرید یک مودم با کیفیت را دارند، از بین محصولات مختلف موجود در بازار به سراغ مودم ۴.۵G قابل حمل ایرانسل مدل FD-M60 آمده و این دستگاه را خریداری کنند.

مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855

زد ام آی یکی از برندهایی است که فعالیت خود در بازار ایران را به تازگی آغاز کرده و تلاش کرده تا با ارائه محصولات با کیفیت اقدام به جذب مشتری کند. این شرکت به منظور تولید یک مودم همراه اقدام به ساخت محصولی به نام مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855 کرده است.

اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی های این محصول صحبت کنیم باید گفت که مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855 با دو نوع اتصال بی سیم و با سیم به بازار عرضه شده است. همچنین رابط مورد استفاده در این محصول از نوع شیار سیم کارت است. شبکه های قابل پشتیبانی این مودم شامل موارد زیر است:

LTE

HSPA+

GPRS

آنتن مورد استفاده در مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855 از نوع داخلی بوده و سرعت انتقال داده با استفاده از این دستگاه حدود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است و همین باعث شده تا این مودم تبدیل به یکی از مودم های همراه با سرعت بالا در داخل کشور شود.

این محصول مجهز به باتری ۷۸۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم یونی است و امکان استفاده از برق ۲۲۰ ولت شهری را دارد. همچنین در این محصول شاهد نشانگر ال ای دی هستیم که به شما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی درباره وضعیت دستگاه و اتصال به اینترنت به دست بیاورید.

افرادی که قصد خرید مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855 را دارند یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که استانداردهای بی سیم مورد استفاده در این محصول چیست؟ منظور بررسی این استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

IEEE 802.11a

IEEE 802.11b

IEEE 802.11g

IEEE 802.11n

اگر بخواهیم محدوده فرکانسی این محصول را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم باید گفت که محدوده فرکانسی مودم ۴G قابل حمل زد ام ای ZMI مدل MF855 شامل ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز است.

همچنین این دستگاه به نحوی طراحی و تولید شده که امکان پشتیبانی از ۱۶ کاربر به صورت همزمان را دارد و ۱۶ دستگاه مختلف می توانند به راحتی به شکل همزمان با کمک این دستگاه به اینترنت متصل شده و نیاز خود را برطرف کنند.

بهترین روش خرید مودم همراه

افرادی که قصد خرید مودم همراه را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که از بین وب سایت هایی که در حوزه فروش مودم های همراه فعالیت می کنند، به سراغ چه فروشگاهی برویم؟

در صورتی که مایلید تا یک مودم همراه را برای خود خریداری نمایید گزینه های مختلف و گسترده ای همچون دیجیکالا، ترب، ایمالز، شاتل موبایل و دیجی پارس را پیش روی خود خواهید داشت. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال خرید مودم همراه با قیمت اقتصادی و گارانتی های اصلی و قابل اعتماد هستید حتما دیجی پارس را برای خرید مودم همراه مد نظر خود انتخاب نمایید.