معرفی بهترین سایت های اینترنتی مبلمان ایران

معرفی بهترین سایت های اینترنتی مبلمان ایران

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید از یک سایت فروش اینترنتی کالایی را خریداری کنید، بدون شک برای لحظه ای با خود فکر کرده اید که چگونه می توانم به این سایت اعتماد کنم و اطلاعات شخصی خود از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، آدرس ایمیل، آدرس محل سکونت  و … خود را در اختیار آن ها قرار دهم و مبلغی را نیز برای خرید پرداخت کنم؟! تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن معرفی یک فروشگاه اینترنتی معتبر با ذکر نکاتی کلیدی شما را در داشتن خریدی ایمن همراهی کنیم.

در یک سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا به طور ناخواسته تغییرات زیادی در سبک زندگی تمام افراد به وجود آمده از جمله این تغییرات می توان به تغییراتی در سبک خرید اشاره کرد. تا یک سال قبل اکثر افراد ترجیح می دادند برای خرید کوچک ترین کالایی به صورت حضوری و شخصا به فروشگاه مراجعه کنند و با دیدن کالا از نزدیک و با توجه به تجربیات خودشان خرید را انجام دهند . اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و ماندگاری این ویروس اکثر افراد مجبور به ایجاد تغییراتی در شیوه خرید برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان شدند به این صورت که به خرید های غیر حضوری و اینترنتی روی آورند . در همین راستا سایت های فروش اینترنتی زبادی در فضای مجازی شکل گرفت و باعث ایجاد رقابت در ارائه خدمات به مشتریان شد که البته این امر به نفع مشتریان است!

با توجه به نکاتی که راجع به ضرورت خرید اینترنتی گفته شد این سوال پیش می آید که چگونه می توان خرید اینترنتی مطمئنی داشت و در قبال پولی که پرداخت می کنیم کالایی دریافت خواهیم کرد که از کیفیت بالایی برخوردار است؟ متاسفانه در هر شرایطی عده ای وجود دارند که فقط به فکر در آمد و پر کردن جیب خود هستند و با ارائه خدمات با کیفیت پایین ، تاخیر در ارسال کالا یا حتی دریافت وجه و عدم ارسال کالا موجب بی اعتمادی مشتریان می شوند . پس نیاز است شما عزیزان هنگام خرید اینترنتی اطلاعاتی داشته باشید تا به دام این افراد سودجو گرفتار نشوید.

در مقاله پیش رو سعی داریم با توجه به محوریت سایت که فروش محصولات چوبی بخصوص مبلمان است ، ضمن معرفی سایت های معتبری  به شما عزیزان در خصوص خرید محصولات چوبی نکاتی را برای تشخیص سایت های نامعتبر بیاوریم تا شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری کنیم.

قبل از معرفی و توضیحات در مورد سایت فروش اینترنتی هپیپر وظیفه انسانی حکم می کند با معرفی سایت هایی که در چند سال اخیر توانسته اند خدمات قابل قبولی به مشتریان ارائه کنند حق انتخاب را برای شما عزیزان قائل شویم در این راستا  از جمله سایت های فروش مبلمان و محصولات چوبی که در گذشته امتحان خود را پس داده اند می توان به سایت دی جی کالا ،آف دکور ،چوب کده ، مبل و میز و … اشاره کرد . مهم ترین معیار در معرفی سایت ها میزان رضایت مشتریان بوده است

فروشگاه اینترنتی هپیپر :

 اما در بین سایت های فروش اینترنتی باید به فروشگاه اینترنتی هپیپر اشاره کنیم که با توجه به نو پا بودن ، این فروشگاه توانسته است خود را  هم رده غول های بزرگ فروش اینترنتی ایران قرار دهد. فروشگاه اینترنتی هپیپر این موفقیت را مدیون مدیریت ، برنامه ریزی و تلاش های شبانه روزی تیم زبده ای است که با هدف جلب رضایت مشتری بصورت ۲۴ ساعته در تلاش هستند . فروشگاه اینترنتی هپیپر از ابتدای فعالیت  تمرکز خود را صرفا بر کسب رضایت مشتریان عزیز و نه صرفا کسب سود و منافع شخصی خود قرار داده است شاید این امر را بتوان یکی از مهم ترین عوامل در محبوبیت این فروشگاه اینترنتی در بین افراد و مشتریان دانست. فروشگاه اینترنتی هپیپر در چند سال اخیر توانسته است با حذف واسطه ها این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورد که به صورت مستقیم از تولید کننده های مبلمان سلطنتی و مبلمان راحتی و محصولات چوبی ملایر ، پایتخت مبل و منبت ایران خرید کنند.

چگونه فروشگاه اینترنتی هپیپر به یک سایت فروش اینترنتی معتبر تبدیل شده است ؟

 در ادامه مقاله به بررسی خصوصیاتی از سایت فروشگاه اینترنتی هپیپر خواهیم پرداخت که ضمن توضیح امنیت سایت هپیپر شما را با نکاتی در خصوص ویژگی های یک سایت فروش اینترنتی معتبر آشنا خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی هپیپر دارای نماد اعتماد الکترونیک :

نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم ترین معیار ها در میزان معتبر بودن یک سایت است. این نماد تنها به فروشگاه های حقیقی و حقوقی داده می شود. این نماد تنها به شرکت هایی داده می شود که کسب و کار آن ها توسط سیستم های دولتی تایید شده است. فروشگاه اینترنتی هپیپر با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نشان می دهد که شرکتی تایید شده از سمت ارگان های دولتی است .

اعتبار یک سایت و بالا بودن رتبه در الکسا :

داشتن رتبه بالا در وب سایت الکسا یکی دیگر از معیار ها برای ارزیابی اعتبار سایت فروشگاهی است . در واقع الکسا یکی از معروف ترین وب سایت ها برای ارزیابی تعداد بازدید کنندگان است . ناگفته نماند که تعداد بازدید های یک سایت نمی تواند معیار مناسب و قطعی باشد برای اعتبار یک سایت صرفا می توانیم بگوییم که چون تعداد افراد زیادی از این سایت بازدید کرده اند پس این سایت می تواند اعتبار بالایی داشته باشد . جالب است بدانید بالا ترین رتبه در الکسا مربوط به موتور جستجوی گوگل است اما ، آیا هر چه در گوگل وجود دارد از صحت کامل برخوردار است ؟ پس به یاد داشته باشید رتبه در الکسا یکی از چندین معیار می تواند باشد نه صرفا مهم ترین معیار زیرا برخی از افراد از شیوه هایی نادرست و با استفاده از رباط ها بازدید از سایت خود را بالا می برند . یکی از افتخارات فروشگاه اینترنتی هپیپر میزان صداقت با مشتریان است. این فروشگاه با فروش مبلمان سلطنتی و راحتی توانسته جای خود را در بین مشتریان حقیقی و محترم خود باز کرده و به وجود همراهان همیشگی خود افتخار کند.

فروشگاه اینترنتی هپیپر دارای صفحه تماس و پشتیبانی ۲۴ ساعته:

 با توجه به حساست در فروش اینترنتی مبلمان و سوالاتی که ممکن است برای مشتریان عزیز به وجود بیابد تیم پشیبانی هپیپر بصورت ۲۴ ساعته آمده پاسخگویی به مشتریان عزیز است . فروشگاه اینترنتی هپیپر این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است که بتوانید به صورت مستقیم با مدیریت در تماس باشید و هرگونه انتقاد یا تمجید را بصورت مستقیم با ایشان در میان بگذارید. . در ضمن فراموش نکنید که یکی از معیار ها در بررسی میزان اعتبار سایت های فروشگاهی وجود صفحه “تماس با ما” و داشتن اطلاعات کافی نظیر شماره تلفن ثابت، آدرس فروشگاه ، شماره همراه و … است.

فروشگاه اینترنتی هپیپر دارای گواهی نامه SSL:

فروشگاه اینتزنتی هپیپر به امنیت اطلاعات خود و مشتریان اهمیت زیادی می دهد به همین دلیل برای داشتن ارتباط امن بین سایت و کاربران از گواهی نامه SSL استفاده می کند . وجود این گواهی نامه یکی از معیار هایی است که نشان می دهد سایت فروشگاهی معتبر است چرا که برای حفظ اطلاعات مشتریان ارزس قائل شده است . برای اطمینان داستن از گواهی نامه SSL باید از طریق HTTP به سایت دسترسی داشته باشید.

فروشگاه هپیپر دارای ظاهری منحصربه فرد و با کیفیت:

اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر از ظاهری زیبا و با کیفیت برخوردار هستند . سایت فروشگاه اینترنتی هپیپر با داشتن تیم گرافیک قوی که ظاهری منحصر به فرد برای این سایت طراحی کرده اند جز محدود سایت هایی است که دارای ظاهری با کیفیت و جذاب است . علاوه بر موارد ذکر شده سایت فروشگاه اینترنتی هپیپر دارای سرعت دسترسی بالا به سایت نیز هست که یکی دیگر از ویژگی هایی است که حاکی از معتبر بودن یک سایت است .

فروشگاه اینترنتی هپیپر دارای شبکه های اجتماعی فعال :

این فاکتور یکی از مهم ترین مواردی است که برای ارزیابی معتبر بودن یک سایت است . فروشگاه اینترنتی هپیپر با داشتن پیج شبکه های اجتماعی فعال و پویا با مدیریت ادمین های زبده توانسته به یک سایت فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش مبلمان راحتی و مبلمان سلطنتی تبدیل شود . ادمین های فروشگاه اینترنتی هپیپر بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان عزیز هستند.

فروشگاه اینرتنتی هپیپر و دارای درگاه متصل به بانک:

فروشگاه های آنلاین معتبر از جمله فروشگاه اینترنتی هپیپر برای خرید الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند . پس توجه داشته باشید که هرگز به فروشگاهی که برای انتفال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید .

بعنوان کلام آخر فروشگاه اینترنتی هپیپر سعی کرده است با رعایت تمامی نکات امکان خریدی آسان و مطمئن را برای شما عزیزان فراهم آورد. شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی مبلمان سلطنتی، راحتی و لوازم چوبی خانه خود وارد سایت هپیپر شوید و فقط با فشردن چند دکمه به راحتی و بدون واسطه با مقطوع ترین قیمت ها  از تولیدی های مبل ملایر ، پایتخت مبل و منبت ایران خرید کنید.