معرفی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کسب و کارهای اینترنتی

معرفی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برای کسب و کارهای اینترنتی

همان ‌طور که مطلع هستید تبلیغات در گسترش کسب‌ و کارها نقش بسیار مؤثری ایفا می ‌کنند؛ زیرا عکاسی صنعتی به‌ عنوان یک عامل مهم در طراحی گرافیک در نظر گرفته می‌ شود. به طور کلی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه‌ ای از عکاسی به شمار می آید که در نمایش دقیق محصول و معرفی خدمات برند مورد نظر تاثیرگذار می ‌باشد. به بیان ساده ‌تر می ‌توان گفت این شاخه از عکاسی تمام تلاش خود را به کار می ‌گیرد تا با انتخاب نورهای دقیق، تا حد امکان تمامی مشخصات ظاهری کالا را به مخاطب نشان ‌دهد؛ بنابراین می ‌توان نتیجه گرفت در این شاخه نمای کاملی از محصول برداشت می ‌شود تا مشتری از خدمات و خصوصیات برند تا حد امکان آگاه شود. لازم به ذکر است ازجمله مزیت ‌های عکاسی صنعتی می ‌توان به افزایش سطح کیفیت تصویر، شناسایی برند مورد نظر، افزایش سطح آگاهی از برند و افزایش فروش محصول اشاره کرد.

معرفی عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین خدمات رشته ‌های عکاسی به شمار می‌ آید؛ زیرا عکاس باید علاوه‌ بر تسلط به تئوری و تکنیک‌های لازم، از مجهزترین تجهیزات نیز برخوردار باشد. این شاخه وظیفه معرفی، تبلیغ و یا فروش محصول مورد نظر را برعهده دارد؛ بنابراین تبلیغ انواع مواد غذایی، انواع وسایل زندگی، ماشین‌ های مختلف و انواع مدل مبلمان در حیطه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی قرار داده می ‌شود. هرچه عکاس از تجربیات و اطلاعات بیشتری برخوردار باشد، معرفی و تبلیغ محصول موردنظر به شکل بهتری انجام می ‌شود؛ به‌ طوری ‌که میزان خرید و فروش کالا تا حد قابل‌ توجهی افزایش می ‌یابد.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می ‌تواند به ‌راحتی توجه مشتری را جلب کرده و بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای معرفی محصولات و خدمات خود حتما از این شاخه استفاده نمایید؛ زیرا وجود تصاویر زیبا و باکیفیت روی بیلبوردهای تبلیغاتی، کاتالوگ ‌ها و وب ‌سایت های تجاری می‌ تواند میزان فروش محصول شما را افزایش دهد؛ به‌ طوری ‌که برند شما برای همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌ ماند؛ به همین دلیل می توان نتیجه گرفت تبلیغ مناسب می ‌تواند کسب ‌و کار شما را کاملاً منحصر به ‌فرد نشان دهد.

در نظر داشته باشید عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی در برخی از موارد با یکدیگر متفاوت می ‌باشند؛ زیرا عکس ‌های تبلیغاتی عموماً از جلوه تبلیغاتی بیشتری برخوردار می ‌باشند این در حالی است که عکس ‌های صنعتی علاوه‌ بر توجه بیشتر به جزئیات، ویژگی‌ها و مشخصات کالا را به بهترین شکل ممکن به نمایش می ‌گذارند؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت عکس‌ های صنعتی در مقایسه با عکس ‌های تبلیغاتی از پس ‌زمینه‌ های ساده ‌تری بهره ‌مند می ‌باشند.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی

به طور کلی عکاسی تبلیغاتی عموماً به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی انجام می ‌پذیرد؛ بنابراین نوع کار و هزینه نهایی هر کدام با یکدیگر متفاوت می ‌باشد. تحت عنوان مثال در عکاسی تبلیغاتی معمولی محصول نهایی به‌ صورت فیزیکی به مشتری تحویل داده می‌ شود این در حالی است که در عکاسی تبلیغاتی دیجیتالی محصول به‌ صورت فیزیکی به چاپ نمی ‌رسد؛ به همین دلیل به هزینه‌ های مربوط به چاپ و …نیازی نمی ‌باشد. لازم به ذکر است تعرفه عکاسی تبلیغاتی به عوامل متعددی وابسته می ‌باشد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  1. مهارت عکاس
  2. مدت ‌زمان لازم برای انجام پروژه عکاسی
  3. تعداد شات‌ های مورد نظر
  4. میزان حرفه ‌ای بودن تجهیزات عکاسی

توجه فرمایید تعداد فریم ‌های مورد نیاز مشتری در مشخص کردن تعرفه عکاسی تبلیغاتی اثرگذار می باشد؛ بنابراین اگر کارفرما به تصاویر بیشتری نیاز دارد، طبیعتاً باید برای تعرفه هزینه بیشتری در نظر بگیرد. شما می‌ توانید برای آگاهی از جدید ترین تعرفه به سایت اینترنتی زیر مراجعه کرده و از اطلاعات لازم بهره ‌مند شوید. 

معرفی فیلم‌ صنعتی

امروزه فیلم‌ های صنعتی و تبلیغاتی برای معرفی روند تولید یک محصول مورد استفاده قرار می ‌گیرند؛ زیرا مخاطب به شفاف ‌سازی علاقه‌مند می‌ باشد؛ بنابراین مخاطب به کمک فیلم ‌های تبلیغاتی و صنعتی از فرآیند تولید محصول آگاه شده و با اطمینان به خرید محصول مورد نظر اقدام می‌ کند. به بیان ساده‌ تر می‌ توان گفت فیلم صنعتی امروزه بخش مهمی از زندگی انسان در نظر گرفته می‌ شود؛ زیرا این فیلم یک بخش از صنعت، روند تولید محصول، کیفیت محصول، چگونگی عملکرد کارخانه و… را به تصویر می ‌کشد؛ بنابراین بخشی از صنعت را به مخاطب نشان داده و در تبلیغ محصول مورد نظر موثر عمل می ‌کند.

با توجه به توضیحات ذکر شده و با آگاهی از اهمیت فیلم ‌های تبلیغاتی و صنعتی به شما توصیه می‌ کنیم برای تبلیغ برند و محصول مورد نظر خود حتما به سایت اینترنتی زیر مراجعه کرده و میزان فروش خود را تا حد قابل ‌توجهی افزایش دهید.