نباید در برابر وحشی‌گری‌های اسرائیل ساکت بمانیم

نباید در برابر وحشی‌گری‌های اسرائیل ساکت بمانیم

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس یک مسئله انسانی و فراتر از یک رویکرد اعتقادی است.

وی بیان کرد: مبارزه با ظلم، فساد و استکبار مسئله‌ای ضروری است و باید همه آزادگان جهان آن را مورد توجه قرار دهند. هر فردی که آزاده است، نباید در برابر وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین ساکت بنشیند و همه باید خواستار آزادی فلسطین باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برخی از کشورهای غربی شاهدیم عده‌ای به راحتی و به اسم آزادی بیان به خودشان اجازه می‌دهند که به مقدسات توهین شود و هیچ فرد و نهادی هم در مقابل آنان نمی‌ایستد. این در حالی است که برخی از کشورها اجازه نمی‌دهند که کسی برای مثال درباره «هولوکاست» صحبت کند و اگر فردی در این باره حرف بزند، محکوم و مجازات می‌شود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست تجاوز و تضییع حقوق مردم فلسطین را دنبال می‌کند و لازم است همه آزادگان جهان در برابر رژیم صهیونیستی بایستند و با آنان مقابله کنند.

نصیرایی گفت: مسئله فلسطین فقط به مسلمانان مربوط نیست، بلکه آزادی فلسطین یک موضوع بشری است و همه انسان‌های جهان باید خواستار آن باشند. رژیم صهیونیستی کاملاً غاصبانه فلسطین را اشغال کرده و با زور می‌خواهد مردم فلسطین را از سرزمین خودشان بیرون کند و هیچ حقی هم برای این ملت قائل نیست.

وی بیان کرد: تعیین روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) اقدام بسیار خوبی بود و باعث می‌شود که همه دنیا نسبت به مسئله فلسطین حساس شوند و نسبت به رفتارهای صهیونیست‌ها واکنش منفی نشان دهند و با آنان مقابله کنند. امیدواریم هر چه زودتر این غده سرطانی از سطح جهان ریشه‌کن شود.

منبع : مهر