نصب دوربین مداربسته در آزادراه کرج قزوین

نصب دوربین مداربسته در آزادراه کرج قزوین

در گزارشی از خبرگزاری فارس به گفته ایمان محرابی نیا نزدیک ۸۰۰ عدد دوربین مداربسته در آزادراه کرج قزوین نصب گردیده است. نصب این دوربین ها می‌تواند در برنامه های راهبردی رصد و یاری رساندن به وضعیت ترافیک این اتوبان بسیار موثر باشد. اما آیا این رصد کردن به تنهایی کافی است و یا باید به حال ترافیک فکری هم کرد؟

نصب این تعداد دوربین مداربسته جاده ای می‌تواند اطلاعات بسیار جامع و کاملی از وضعیت جاده کرج قزوین به ما بدهد. ولیکن این ها تنها مواد اولیه برای تصمیم گیری نهایی درباره وضعیت تصادفات و ترافیک این اتوبان است. منظور این که باید با این اطلاعات و بانک اطلاعاتی که از نصب این دوربین ها به دست می‌آوریم چکار کنیم؟

دوربین مداربسته برندهای مختلفی دارد که شما می‌توانید به نقل از سایت واضح بهترین برندهای حال حاضر ایران را ببینید. باید دید این دوربین ها از چه کیفیتی برخوردار هستند و چقدر قدرت دارند تا بتوان هزینه آن ها را مشخص کرد. فکر نمی‌کنم برای نصب دوربین مداربسته آن هم در این تعداد هزینه کمی صرف شده باشد. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از سایت های فروشنده دوربین مداربسته مثل دیجیکالا ، موصیفا و یا لسو، قیمت انواع دوربین مداربسته را ببینید. متوجه خواهید شد با توجه به حجم عظیم این دوربین ها و سرورهایی که باید به آن متصل شود قطعا این طرح هزینه زیادی برای دولت داشته است.

نصب این تعداد دوربین مداربسته کار بسیار خوب و قدمی رو به جلو محسوب می‌شود. اما همانطور که گفتیم دوربین فقط تصاویر را ضبط می‌کند و به ما می‌دهد. آیا می‌توانیم از دوربین انتظار داشته باشیم که وضعیت ترافیکی کشور را بهبود بخشد. شما با مراجعه به همین خبر در سایت خودمان می‌توانید به جزئیات اجرای این طرح تا حدی دسترسی داشته باشید.