نصیحتی که می تواند زندگی شما را نجات دهد

نصیحتی که می تواند زندگی شما را نجات دهد

اگر می خواهید در زندگی خود موفق باشید هیچ گاه دست از تلاش بر ندارید، برای همین پیوسته در تلاش باشید.

همچنین برای تجارت خرما دست از تلاش بر ندارید و اطلاعات خود را همواره بروز کنید که مقاله زیر می تواند به شما کمک نماید.

پیارم

از قدیم اعراب اعتقاد داشتند که درخت خرما(نخل) انرژی خورشید را گرفته و آن را در میوه خرما پیارم ذخیره می‌کنند و با خوردن خرما انرژی خورشید به بدن آن‌ها منتقل خواهد شد و قدرت فراوانی برخوردار می شوند. در ادامه قصد داریم که بطور اختصاصی به خواص خرمای پیارم بپردازیم.

همان گونه که می دانید با توجه به کیفیت عالی خرما پیارم نسبت به سایر خرماها از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد و قیمت گذاری آن با توجه به درجه یک بودن آن نیز متغیر می باشد.

شما به جهت دریافت میزان کیفیت محصول هزینه ی آن را پرداخت می نمایید البته عده ای سودجو در این میان وجود دارند که به بهانه دریافت سود بیشتر یک سری پارامترهای مشخص شده در جهت قیمت و کیفیت محصول را رعایت نمی کنند.

خرما شاهانی جهرم

اگر بخواهیم از خواص بی نظیرخرما شاهانی جهرم بگوییم باید به این موارد اشاره کنیم، که این خرما سرشار از آهن، مواد معدنی و منیزیم است و حتی در طب سنتی نیز از آن به عنوان یک تنظیم کننده بسیار خوب ضربان قلب و آرام بخش نیز نام برده شده است.

همچنین با توجه به شیرینی بسیار زیادی که دارد و اکثر افراد فکر می کنند که دارای کلسترول بالایی می باشد اما باید گفت که این خرما حتی می تواند کلسترول مثبت خون را نیز تنظیم کند.

به دلیل این که سرشار از آهن است می تواند برای افرادی که دچار کم خونی یا فقر آهن هستند نیز خون ساز باشد و برای شان بسیار مفید نیز می باشد همچنین به خاطر داشتن فیبر بالایی که دارد برای دستگاه گوارشی افرادی که مبتلا به یبوست هستند و در کل برای معده نیز مفید می باشد.

خرما کبکاب صادراتی

ارزش صادرات این خرما کبکاب صادراتی صرفا برای کشورهای منطقه ای حجمی بالغ بر ۵/۱۲ میلیون دلار را داشته است و از لحاظ ارزش دلاری در رتبه پنجم بیشترین میزان ارزآوری صادرات خرما در سطح کشور شناخته می شوند این موضوع باعث شده است تا سهم ۴ درصدی درآمد تحقق یافته از صادرات این خرما برای چند سال متوالی در کشور تثبیت شده و باقی بماند.

خرما کبکاب از نام های آشنا و شناخته شده خرما در ایران است که شهرت و محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان خرما دارد.

این خرما که از انواع خرماهای صادراتی ایران هم تلقی میشود دارای دو نوع مصرف بصورت رطب و خارک می باشد. وقتی خرمای کبکاب کاملا برسد رنگی متمایل به قهوه ای تیره دارد. رنگ آن در زمان خارک و رطب بصورت متمایل به زرد دیده میشود.