«نفت» متفاوتی را درلیگ تکواندوخواهید دید/انتظار ازخلیفه بیشتر بود

«نفت» متفاوتی را درلیگ تکواندوخواهید دید/انتظار ازخلیفه بیشتر بود

یوسف کرمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مبارزاتی که در هفته نخست لیگ برتر تکواندو شاهد بودیم، نشان داد سطح فنی رقابتهای این دوره راضی کننده است و با وجود محدودیت‌های ناشی از کرونا، تیم‌های با تمرینات خوب و آمادگی مناسبی وارد این رقابتها شده‌ اند. با ادامه این روند مبارزات جذاب‌تری را برای صعود به مرحله دوم انتظار داریم.

مدیر فنی پالایش نفت در خصوص شرایط این تیم تصریح کرد: نفرات خوبی در اختیار داریم و با تلاش کادر فنی، چه تکواندوکاران بومی که زیر نظر مربیان تمرینات را پیگری می‌کنند و چه آنها که در کرج با من هستند، با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده با آمادگی مناسب دست پیدا کرد و خدا را شکر با دو پیروزی که در هفته‌های اول و دوم کسب کردیم، شرایطمان در جدول برای این مقطع راضی کننده است. به امید خدا در هفته‌های آتی هم به این روند ادامه خواهیم داد.

کرمی افزود: دو بازی ابتدایی ما چندان سخت نبود، دو ارنج متفاوت را به میدان فرستادیم و تقریباً همه تکواندوکاران فرصت مبارزه در این هفته را پیدا کردند. همین موضوع باعث شد تا ارزیابی مناسبی از نفرات خود داشته باشیم. تا برگزاری بازی‌های بعد زمان مناسبی در اختیار داریم با برنامه ریزی که انجام شده روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.

سرگروه سابق تیم ملی تکواندو در مورد همکاری با هیأت تکواندو البرز یادآور شد: هیچ همکاری با هیأت استان ندارم. بعد از انتخاب خلیفه به عنوان رئیس این هیأت، انتظار می‌رفت در جلسه‌ای با حضور قهرمانان، از برنامه‌های وی مطلع شده و اگر نیاز به همکاری و هم اندیشی بود، انجام شود که گویا ایشان اعتقادی به چنین موضوعی ندارد. خودم را نمی گویم، ولی تکواندو استان البرز صاحب نظران زیادی دارد که می‌توانند به روند کار کمک کنند.

کرمی ادامه داد: خلیفه فرد تحصیلکرده ای است و از او انتظار بیشتری می‌رفت، ولی با ادامه این روند از استانی که یکی از مدعیان اصلی و قطب‌های تکواندو کشور است، چیزی باقی نخواهد ماند. بدون شک ایشان تفکرات خاص خود را دارد، ولی با این شرایط چندان به آینده خوشبین نیستم.

وی در پایان در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: امیدوارم آنچه به صلاح تکواندو است اتفاق بیفتد، ولی در این مورد حرف‌های خود را بعد از پایان انتخابات بیان خواهم کرد.

منبع : مهر