نمی‌خواهم در مورد فصل قبل حرف بزنم/ مشکلات به حداقل رسیده است

نمی‌خواهم در مورد فصل قبل حرف بزنم/ مشکلات به حداقل رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب هفته نخست از بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه تیم استقلال تهران به مصاف تیم فوتبال هوادار می‌رود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار که امروز سه شنبه برگزار شد، شرکت کرد تا پاسخگوی پرسش نمایندگان رسانه‌ها باشد.

وی در آغاز این نشست در رابطه با شرایط تیم استقلال برای آغاز فصل جدید مسابقات گفت: در مورد فصل گذشته صحبتی نمی‌کنم، دوست ندارم حتی یک بار هم به آن فکر کنم. فصل جدید با تغییراتی که صورت گرفت تیم بسیار خوب و جوانی داریم. امیدوارم در فصل جدید هواداران ما از نحوه و نتیجه بازی خوشحال باشند.

این مربی در مورد بازیکن خارجی موردنظر برای پیوستن به ترکیب استقلال گفت: اجازه بدهید هر بازیکنی که حضورش در ترکیب تیم قطعی شود توسط باشگاه اطلاع رسانی شود.

مجیدی همچنین تصریح کرد: مهدی پور و جلالی پور به خاطر مصدومیت در بازی فردا نیستند. روزبه چشمی به شرایط بازی رسیدند. سایر بازیکنان به شرایط بازی رسیدند و اگر خوب باشند از آنها استفاده می‌کنیم.

«امسال ترکیب تیم با نظر شما بسته شد و به همین دلیل هواداران انتظار بیشتری دارند»، مجیدی در واکنش به این موضوع گفت: پیش بینی سخت است. فصل قبل هم البته همین سوال را پرسیدند و یک جواب دادم. حالا هم می گویم تنها چیزی که بابت آن قول می‌دهم این است که برای کسب بهترین نتیجه ممکن خیلی تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط تیم هوادار و شناخت از این تیم گفت: هوادار یک تیم تازه به لیگ برتر آمده است، شناخت کافی از آنها نداریم بنابراین، این کار ما را سخت خواهد کرد. ما باید یک بازی خوب را مقابل آنها ارائه داده، بازی را کنترل کنیم و اجازه گلزنی به حریف ندهیم. در مجموع بازی سختی مقابل هوادار خواهیم داشت ولی با ارائه یک بازی درست به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که «با آمدن آجورلو آیا مشکلات در حال برطرف شدن است یا فقط در حد حرف بوده است؟»، گفت: قابل پیش بینی بود از یک مدیر فوتبالی که بتواند تغییرات زیادی بوجود بیاورد. ما تا چند روز پیش نمی‌دانستیم که کجا باید تمرین کنیم، چه جایی باید برویم و برخی اوقات اتفاق می‌افتاد که تا ساعت ۱۲ شب هم بازیکنان منتظر پیام بودند که بدانند فردا کجا باید تمرین کنند. الان اما پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود و ما مشکلات فصل قبل را نداریم. کادری قوی در رأس باشگاه استقلال قرار گرفته است و به جرأت می گویم مشکلات استقلال به حداقل رسیده است.

مجیدی در پایان و در پاسخ به این سوال که «فرزاد مجیدی در تمرینات حضور ندارد. آیا از کادر فنی خارج شده است؟» گفت: فرزاد و کریم زاده سرماخوردگی داشتند و به خاطر اینکه دیگر بازیکنان دچار مشکل نشوند در تمرینات حضور پیدا نمی‌کنند. فرزاد همچنان در کادر فنی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

منبع : مهر