هدف ما موفقیت در هر سه رویداد آسیایی، بازیهای آسیایی و جهانی است

هدف ما موفقیت در هر سه رویداد آسیایی، بازیهای آسیایی و جهانی است

سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال گذشته در رقابت‌های آسیایی ازبکستان در بخش انفرادی نتیجه‌ای که شایسته کاراته ایران باشد به دست نیامد، بر همین اساس اولین برنامه و هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی آسیا مالزی است تا بتوانیم قدرت کاراته ایران را در این رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: دو مرحله مسابقات کاراته وان در مراکش و ژاپن را پیش از مالزی خواهیم داشت، امیدوارم شرایط برای اعزام تیم‌های ملی به این مسابقات فراهم شود. نفراتی که فرصت حضور در کاراته وان را پیدا نکنند نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام خواهند شد، چرا که در مسیر آماده سازی خیلی اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: اعضای تیم ملی به همراه مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ماه در مسابقات انتخابی شرکت خواهند کرد و در پایان در هر وزن ۲ نفر برتر به همراه یک نفر منتخب کادر فنی به اردو دعوت می‌شوند و یک روز بعد از اردوی آماده سازی آغاز خواهد شد.

هروی افزود: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که در تلاش هستیم مانند ادوار گذشته کاراته تأثیر مستقیم خود را روی رتبه کاروان ورزشی کشورمان بگذارد. ضمن اینکه مسابقات قهرمانی جهان را نیز بعد از هانگژو خواهیم داشت که ان شالله با بهترین نفرات در این رقابتها حاضر شویم.

هروی در خصوص اعضای کادر فنی تیم ملی هم گفت: انشالله تا پیش از برگزاری مسابقات انتخابی همکاران خود را معرفی می‌کنم.