هلاکت ۲ نفر از اشرار مسلح در «رودان»

هلاکت ۲ نفر از اشرار مسلح در «رودان»

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی برتحرک اشرار مسلح در کوه‌ای اطراف شهرستان رودان، پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس مواد مخدر و کارکنان ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا، با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی وپیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، شامگاه روز گذشته مأموران جان بر کف پلیس در کوه‌های اطراف شهرستان رودان با تشکیل تیم سه نفره پس از مدتی پایش به محل تردد و حضور اشرار و سارقین رسیده که با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستور ایست توسط پلیس صادر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: اشرار مسلح به محض شنیدن ایست ماموران سریعاً اقدام به کمین و تیراندازی به سمت ماموران کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: پس از گذشت نیم ساعت درگیری و تبادل آتش سنگین مأموران، سارقان از پوشش کوهستانی بودن منطقه استفاده و سعی داشتنداز محل متواری شوند که پس از پاکسازی منطقه مشاهده شد این دو فرد شرور با توجه به برتری حجم آتش مأموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به هلاکت رسیده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از افراد کشته شده، دو قبضه سلاح جنگی وینچستر و کلاش تاشو با ۲ تیغه خشاب و ۱۹ عدد فشنگ جنگی در محل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه اشرار به هلاکت رسیده دارای سوابق متعددی از قبیل زورگیری و سرقت می‌باشند، خاطر نشان کرد: ما این اطمینان را به هموطنان عزیز می‌دهیم که با هوشیاری کامل با هرنوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله خواهیم کرد و از شهروندان هم درخواست داریم هرنوع موارد مشکوک را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ دراختیار پلیس قرار دهند.

منبع : مهر