واکنش توخل به مصاحبه جنجالی لوکاکو

واکنش توخل به مصاحبه جنجالی لوکاکو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که تابستان اخیر به حضور دو ساله‌اش در اینتر پایان داد و در انتقالی 115 میلیون یورویی و با قراردادی پنج ساله به چلسی بازگشت، مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» انجام داده و از وضعیتش در این تیم ابراز نارضایتی کرده است که همین گفت‌وگو واکنش توماس توخل سرمربی آلمانی آبی‌پوشان لندنی را به همراه داشته است.

لوکاکوی ۲۸ ساله در این مصاحبه که اوایل ماه دسامبر با «اسکای» انجام داده بود و به تازگی منتشر شده، گفته است: به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی هستم و حتی می‌توانم بگویم از این حیث شرایطی بهتر از قبل دارم. من از شرایط راضی نیستم و این طبیعی است. سرمربی تیم تصمیم گرفته است با سیستم متفاوتی بازی کند، اما من باید سخت کار کنم و حرفه‌ای باشم. من از این وضعیت راضی نیستم، اما سختکوش هستم و نباید تسلیم شوم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من همیشه به شهر میلان فکر می‌کنم. هواداران اینتر بهترین‌ هواداران جهان هستند. من شهر میلان را دوست دارم و بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ام در اینتر بوده است. من عاشق ایتالیا هستم و اینتر در قلبم است. چرا ماه عسلم با اینتر تمام شد؟ من از کودکی طرفدار چلسی بودم و این تیم مورد علاقه من است. سپس در 18 سالگی به چلسی رفتم  که دوره حضورم در چلسی آنطور که می‌خواستم پیش نرفت، بنابراین همیشه چالش دوباره در چلسی را در سر داشتم.

توخل در آستانه بازی یکشنبه شب شاگردانش با لیورپول در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس در واکنش به مصاحبه اخیر مهاجم بلژیکی‌اش گفت: با لوکاکو بی‌پرده و پشت درهای بسته صحبت خواهیم کرد. (از دیدن این مصاحبه) تعجب می‌کنم چون روملو را ناراضی نمی‌بینم. ما در اینجا می‌توانیم برای درک آنچه در مورد لوکاکو می‌گذرد وقت بگذاریم، اما این نگرش روزانه را منعکس نمی‌کند.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما این مصاحبه لوکاکو را دوست نداریم، چون این مصاحبه سر و صدایی به همراه دارد که ما به آن نیاز نداریم و برای‌مان مفید نیست. ما نمی‌خواهیم از این مصاحبه چیزی بیشتر از آنچه که هست بسازیم. به راحتی می‌توان جلماتی را از متن خارج کرد، جملاتی را کوتاه کرد، تیتر نوشت و بعداً متوجه شد که آنقدرها هم مصاحبه بدی نبوده و شاید هم منظور او این چیزها نبوده است.

لوکاکوی ۲۸ ساله که این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌هایی را از دست داده، تا کنون در 18 بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم