وحدت و همدلی باید سرلوحه مدیریت شهری ساوه باشد

وحدت و همدلی باید سرلوحه مدیریت شهری ساوه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری ساوه گفت: باید در میان اعضای شورای شهر، همدلی، انسجام و یک صدایی وجود داشته باشد تا در گام بعدی بتوانند مشکلات مردم را از مسؤولان مختلف شهرستان و استان مطالبه کنند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: تلاش در جهت زیباسازی شهر کاری ارزشمند است اما وظیفه داریم در کنار این اقدامات با توجه به کارهای فرهنگی باید به آبادانی دل‌ها همت کنیم و اجازه ندهیم که دلی مریض بماند.

حجت الاسلام رحیمی گفت: یقین بدانید که بنده به عنوان مشاور و عضو افتخاری شورای شهر خواهم بود و و مطمئن هستم که بسیاری از کارها در سایه وحدت و همدلی به سرانجام خواهند رسید.

وی افزود: حضور مقتدرانه تمامی مسئولان شهرستان به ویژه اعضای شورای شهر و مدیران شهر در آئین عبادی سیاسی، نماز جمعه ضروری است. امیدواریم که دفتر امام جمعه و مصلی محل برگزاری نماز جمعه به محور حل مشکلات شهر تبدیل شود.

امام‌جمعه ساوه تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها را برای توسعه شهر و خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت و نیازمند همکاری و همراهی همه مجموعه‌ها برای دستیابی به این مهم هستیم و بی شک در سایه چنین تعاملی می‌توان در چهار سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر شهر ساوه بود.

منبع : مهر