وزارت کار از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند

وزارت کار از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علوی گرگانی ظهر پنج شنبه در دیدار با خانم تهمینه دانیالی مشاور عالی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: کارگران و بازنشستگان قشر محروم و مظلوم هستند که در شرایط سختی قرار دارند.

وی افزود: مسئولیتی که در وزارت کار بر عهده شما قرار دارد بسیار سنگین است، کارگران و مردم از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و باید به این عزیزان در امور مختلف از جمله درمان رسیدگی و مشکلات آنها برطرف شود.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: وزارت کار و رفاه اجتماعی باید از نظر اجتماعی و مایحتاج زندگی به قشر کارگر و محروم جامعه کمک کند و توجه ویژه ای به قشر ضعیف داشته باشد. از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: هر انسانی که مسئولیتی را می‌پذیرد و مشغول کار می‌شود از دو حالت خارج نیست یا هنگامی که مردم رفتار و کارهای او را مشاهده می‌کنند برای او دعا می‌کنند و طلب خیر می‌کنند که این افراد نیک فرجام می‌شوند یا در دوران مسئولیت فقط به فکر خوش گذرانی بوده و عملی انجام نمی‌دهند که پشیمان خواهند شد و در قیامت خسارت خواهند دید.

استاد سطوح عالی حوزه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات دارویی و درمان کارگران و بازنشستگان و سایر مردم توسط وزارت کار گفت: دلسوز این قشر عزیز باشید و مشکلات آنها را برطرف کنید و مطمئن باشید که دعای ملت در حق شما مستجاب می‌شود و خداوند توفیق خدمت به شما می‌دهد.

منبع : مهر