وویوویچ مربی بزرگی است/ هندبال در آینده مدعی سکو است

وویوویچ مربی بزرگی است/ هندبال در آینده مدعی سکو است

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران به منظور حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲۶ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه در تالار هندبال تهران برگزار می‌شود.

سجاد ندری هندبالیست تیم ملی در حاشیه این اردو در جمع خبرنگاران گفت: ما با ۲۶ بازیکن جوان و نوجوان این اردو را در تهران شروع کردیم. در این اردو نکات ریزی به ما گوشزد می‌شود که بازیکنان جوان خیلی از آنها را تاکنون نشنیده‌اند.

بازیکن لرستانی تیم ملی خاطر نشان کرد: وویوویچ مربی بزرگی است و این اردو با حضور وی در این اردو که با حضور جوان‌تر هاست بسیار خوب است. بازیکنان جوان تجربه ندارند و همین باعث شده تا تمرینات برای بچه‌ها سخت باشد و مربی هم در برخی زمان‌ها زود از کوره در برود.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر بازیکنان اطلاعات عمومی را در هندبال و در سنین کمتر نیاموخته اند؟ تاکید کرد: در کل اطلاعات عمومی را بلد هستند. نکات ریزی که تاکنون نشنیده‌اند را گوشزد می‌کنند. نکاتی که به درد حضور در مسابقات بین المللی می‌خورد.

وی در مورد شرایط حضور در بازی‌های آسیایی و کسب نتیجه در این رویداد افزود: تیم ما چندین سال است در رتبه بندی اول تا چهارم قرار دارد. به غیر از قطر که بحث اش از همه تیم‌ها جدا است، کشورهای دیگر در شرایط مشابهی قرار دارند.

ندری خاطرنشان کرد: تیم ما پوست اندازی کرده و بازیکنان نوجوانان و جوانان برای آینده مدعی هستند و قطعاً برای سکو تلاش می‌کنند.