ویژگی‌های کولرگازی بوش را بشناسیم

ویژگی‌های کولرگازی بوش را بشناسیم

برند بوش یکی از معروفترین و معتبرترین برندهایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد.  این برند ساخت کشور آلمان است و همه‌ی محصولات این شرکت از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی‌‌های روز دنیا برای ساخت محصولات خود استفاده می‌‌کند. یکی از این محصولات که در فصل تابستان نظر خریداران بسیار را به خود جلب می‌کند، کولر گازی‌های این شرکت است. خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش  در فروش اقساط بدون بهره کولرگازی در کرج و تهران فقط با تماس یک تماس حضوری و غیر حضور با کیفیت و قدرت عالی می‌تواند نیاز‌های خریداران را در فصل گرما و تابستان رفع کرده و هوای گرم و سوزان را به هوایی دلچسب برای شما تبدیل کند. برای شرکت در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش تنها کافیست برای خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش با برقراری یک تماس ساده یا مراجعه به سایت ما خرید کولر گازی بوش خود را انجام دهید.

تاریخچه شرکت بوش

این شرکت آلمانی در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت توسط شخصی به نام روبرت بوش بنا نهاده شد. این شرکت آلمانی که در ابتدای برای تعمیر دستگاه‌های تلفن ، لوازم برق ، ماشینهای تحریر و ماشین آلات کارگاهی ساخته شده بود رفته رفته با تلاش های روبرت بوش به شرکتی بزرگ و عظیم تبدیل شد و شهرتی جهانی کسب کرد. این شرکت رفته رفته حوزه‌های فعالیت خود را گسترش داد و در تولید لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه ، ابزارهای برقی و لوازم خودرو وارد شد و محصولات با کیفیتی را برای مشتریان خود عرضه کرد . دفتر مرکزی این شرکت اکنون در شهر گرلینگن کشور آلمان قرار دارد و همچنان به فعالیت‌های صنعتی خود در زمینه‌های بسیاری ادامه می‌دهد. برای خرید کولر گازی بوش در طرح فروش کولر گازی در تهران کرج به صورت اقساط بدون بهره در کرج و تهران تنها کافیست با ما تماس گرفته یا به سایت ما مراجعه فرمایید و در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش شرکت کنید.

عملکرد کولر گازی بوش

با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش می‌توان این اطمینان را داشت که محصولی بهره‌‌مند از بهترین و بروزترین تکونولوژی‌های روز دنیا را در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش در اختیار دارید که عملکرد شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول می تواند با طول عمر بالای خود تا سال ها فکر و ذهن شما برای یک کولر گازی راحت کرده و اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت و با نام و نشانی آلمانی را در منزل خود دارید.  کولر گازی که امروز به عنوان اختراع و فناوری جدید در حوزه سرمایش و گرمایش شناخته می‌شود در سال ۱۹۰۲ توسط مخترعی به نام ویلیس کریر در آمریکا اختراع شد. در سیستم کولرهای گازی تا حد زیادی مانند یخچال عمل شده و با استفاده از کمپرسور مانند یخچال از مایع‌های مخصوص برای خنک‌کاری استفاده می‌شود. از اجزای کولر گازی را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمپرسور
  • فن
  • شبکه کندانسور(گرم)
  • شبکه اپراتور(سرد)
  • گاز کولر

اکثر کولرهای گازی که برای ما آشنا هستند و آنها را دیده‌ایم دارای یک طرف گرم در بیرون از محیط مورد نظر هستند و قسمت سرد نیز در درون محیط مورد نظر ما قرار دارد . قسمت گرم معمولا از کندانسور ، کمپرسور، خازن و فن تشکیل شده از که وظیفه اصلی آن کمپر کردن گاز و تبدیل آن به مایع است که با استفاده از لوله‌های مسی به قسمت سرد منتقل می‌شود. قسمت سرد کولرهای گازی که درون محیط قرار دارند معمولا از اپراتور، فیلترهای هوا و بلوور فن تشکیل شده‌است.

سیستم کار کولرهای گازی به این صورت است که گازی که توسط کمپرسور کندانسور  تحت فشار قرار گرفته است و تبدیل به مایع شده است با استفاده از لوله‌های مسی به اپراتور منتقل می‌شود و در قسمت‌های مسی رادیاتور اپراتور به گردش در می‌آید و جریان هوایی که در بین این قسمت به گردش در می‌آید خنک شده و سپس توسط فن و کانال های تهویه به گردش درآمده و باد خنک را در محیط پخش می‌کند.

ویژگی‌های کولر گازی بوش

حال قصد داریم تا ویژگی‌ها و امکانات کولرهای گازی بوش را بررسی کرده و بیان کنیم تا شما در خرید کولر گازی بوش به صورت اقساط بدون بهره در کرج و تهران فقط با یک تماس یا مراجعه به سایت ما راهنمایی کنیم هر چند تنها برند بوش می تواند برای رضایت خاطر یک مشتری کافی باشد نیازی برای توضیحات اضافه را نداشته باشد اما به هر حال برای توضیح بیشتر درباره خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش  می‌توان موارد زیر را مطرح و مورد بررسی قرار داد :

۱-طراحی ساده و شیک

کولرهای گازی بوش داری طراحی هایی هستند که در عین سادگی می‌توانند زیبایی را نیز به ذهن شما القا کنند و نظر و سلیقه‌ی شما را به خود جلب کنند و در منزل شما ، با سایر اجزای خانه شما نوعی هارمونی ایجاد کرده و  جلوه‌ای زیبا را از هنر و فناوری به نمایش درآورند. با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش در فروش کولر گازی در تهران کرج  می توان خرید محصولی زیبا نمای خانه خود را زیباتر و چشم نواز تر کنید.

۲-سر و صدای کم

تقریبا می‌توان گفت یکی از مزیت‌های کلی همه‌ی کولرهای گازی سرو صدای کم آن‌ها است ، اما باید گفت در کولرهای گازی بوش این موضوع فراتر رفته و با استفاده از موتورهای الکتریکی که با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ساخته شده‌است و استانداردهای جهانی را داراست و از تولید صدای کمی برخوردار است. با خرید کولر گازی بوش در فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش با محصولی بی صدا دمای محیط زندگی و کار خود را متعادل تر و خوشایند تر کنید.

۳-دارای فیلتر تصفیه هوا

با خرید اقساط بدون بهره کولر گازی بوش ، علاوه بر این که می‌توانید از تهویه‌ای هوایی مطبوع در روزهای گرم سال اطمینان حاصل کنید، در صورت وجود بیماری یا آلودگی در محیط نیز کولر گازی بوش می‌تواند خیالتان را راحت کند و با استفاده از فیلترهای تصفیه‌ی هوایی که در درون این دستگاه قرار داده شده‌است ، هوایی پاک و سالم را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

۴-دارای گرمایش

کولر گازی بوش را تنها برای فصل‌های گرم سال استفاده نکنید، با استفاده از قابلیت این دستگاه برای تولید گرمایش ، می‌توان درفصل‌های سرد نیز این دستگاه بهره ببرید و گرمایی دلنشین را از این دستگاه گرفته و در تمامی طول سال خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد.

۵- مصرف برق کم

کولر گازی بوش داری برچسب انرژی A+++ است و این موضوع را نشان می‌دهد که این دستگاه دارای مصرف انرژی پایینی بوده و از قبض‌های برق با مبلغ بالا شما را راحت می‌کند.

توصیه برای خرید اقساط کولر گازی بوش

اقساط بدون بهره کولرگازی در کرج و تهران فقط با تماس یک تماس حضوری و غیر حضوری!

همانطور که بیان شد ، شرکت بوش یکی از نام آشناترین و با کیفیت ترین مارک‌های کولر گازی در بازار ایران است که همواره مشتریان زیادی برای خرید محصولات این محصول وجود دارند. اما همواره سودجویانی وجود داشته که محصولات تقلبی و فیک را با نام و نشان بوش به مشتریان فروخته و آنها را متضرر می کنند. پس برای خرید کولرهای گازی بوش همواره باید به فروشگاه های مطمئن برای خرید این محصول مراجعه کرد. در طرح فروش اقساط بدون بهره کولر گازی بوش شما می توانید محصولات با کیفیت و اصل را در فروش کولر گازی در تهران کرج  با تماس یا مراجعه به سایت ما اقدام به خرید کولر گازی بوش و از خرید خود رضایت کامل را بدست آورید.

فروش کولرگازی کرج گوهردشت

آدرس فروشگاه : آدرس کرج، گوهردشت ، مطهری ، بعد از شیرینی امیر علی فروشگاه پاسارگاد

تلفن تماس : ۰۲۶۳۴۴۵۳۳۴۸