پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم سیاست دولت سیزدهم است

پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم سیاست دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان عصر چهارشنبه در حاشیه راه‌اندازی «میز خدمت به صاحبان صنایع» در جمع خبرنگاران با بیان این‌که پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردم، سیاست دولت سیزدهم است، اظهار کرد: با همین رویکرد در سفرهای استانی، نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف در میان مردم حضور یافته و به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیدگی می‌کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: موضوعات مطرح شده از سوی مردم در قالب میز خدمت به صورت مستقیم توسط نماینده وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ مستقیم به آن‌ها داده می‌شود، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم با همین هدف میز خدمت را در تمام سفرهای استانی رئیس جمهور در محل سازمان تابعه خود تشکیل می‌دهد.

وی افزود: من به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه همکارانم در حوزه بازرسی در میز خدمت در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور می‌یابیم و با همه کسانی که متقاضی ملاقات هستند و مشکلاتی را در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت دارند، به صورت مستقیم می‌نشینیم و موضوعاتشان را بررسی می‌کنیم.

رسولیان بیان کرد: در خصوص بخشی از مشکلات متقاضیان که قابلیت حل دارد، در همان محل تصمیم‌گیری می‌شود و مشکلاتی هم که نیاز به طرح در سطح ملی داشته باشد، به صورت تلفنی با همکاران در تهران منتقل و یا ثبت شده و برای ارائه آن‌ها به سازمان‌های مربوطه در مرکز مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی میزهای خدمت این است که تولیدکنندگان مشکلات خود را به صورت مستقیم به مسؤولان منتقل کنند تا بتوان مشکلات و موانع در مسیر فعالیت آنان را برداشت.

وی عمده مشکلات موجود در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت را تأمین مالی برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه وزارت صمت در حال پیمودن مسیر تأمین مالی زنجیره‌ای است که شیوه خوبی برای تأمین مالی باشد، همچنین مسائلی در حوزه معادن و موانع در این مسیر وجود دارد که از طریق شورای معادن استان‌ها یا شورای عالی معادن در حال پیگیری است.

منبع : مهر