پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

پرشین الیت | سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال؛ برای تمامی کسانی که می‌خواهند تعامل پرسودی در دنیای کریپتوکارنسی‌ها داشته باشند، انتخاب خوب و به‌صرفه‌ای است. چون با وجود سیگنال دقیق ارز دیجیتال نیازی به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه ندارید. به همین خاطر، زمان خود را صرف تنظیم بودجه، برای سرمایه گذاری در رمزارزها خواهید کرد. در این شرایط، شما همه‌ی زمینه‌های پیشرفت در خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید. اگر می‌خواهید سیگنال رایگان رمز ارز و سیگنال بیت کوین را دریافت کنید، همراه ما باشید.

نکاتی که قبل از شروع ترید و معامله باید بدانید

بحث انتخاب و خرید سیگنال ارز دیجیتال که به میان می‌آید، افراد به فکر فرو می‎روند. اینکه چه ضرورتی وجود دارد تا آن‎ها از سیگنال دقیق ارز دیجیتال استفاده کنند؛ یکی از همین دغدغه‌ها است.  مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته‎ای که می‎‌بایست در حوزه ارز دیجیتال به آن توجه کنید، آسان نبودن سودگیری در معاملات آنلاین است. با این حال، عده‌ی زیادی فکر می‌کنند که سودگیری در معاملات آنلاین به هوش آن‌ها بستگی دارد. بر اساس همین تفکر، بسیاری از افراد وارد بازار بورس می‌شوند و این اشتباه را بارها و بارها مرتکب می‌شوند. اگر می‌خواهید جهت‌گیری مسیر معاملات خود را در ارز دیجیتال تغییر بدهید، به این نکات توجه کنید.

۱.به تجزیه و تحلیل معامله اهمیت بدهید

تجزیه و تحلیل معامله ممکن است که کار خسته‌کننده‌ای باشد، اما شدنی و دست‌یافتنی است! سیگنال ارز دیجیتال، کمک می‌کند تا بتوانید این فرآیند خسته‌کننده را کاهش بدهید و سختی‌ها را کنار بگذارید. البته سایر سختی‌ها و دشواری‌های تجزیه و تحلیل معاملات برعهده خودتان است. برای مثال، خودتان باید بدانید که به چه دلیل تصمیم دارید تا از سیگنال خرید و فروش اتریوم استفاده کنید.

۲.از نقشه راه و سیستم معاملاتی مشخص استفاده کنید

سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا نقشه راه مشخص داشته باشید. دلایل بسیار زیادی برای انتخاب سیگنال رمز ارز وجود دارد. یکی از دلایل این است که شما به تنهایی، همواره نمی‌توانید ترید لحظه‌ای داشته باشید. البته شما تنها نیستید؛ تمامی افرادی که می‌خواهند به سودی عظیم و بزرگ در حوزه خرید ارز دیجیتال دست پیدا کنند، همین وضعیت مشابه را دارند.

۳.اهمیت مدیریت ریسک در خرید و فروش ارز دیجیتال را بدانید

سیگنال دقیق ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به طور لحظه‌ای بتوانید میزان ریسک را متوجه شوید. این در حالی است که عده‌ای از افراد برای مدیریت ریسک در بازار معاملات سعی دارند تا موقعیت‌های متعددی را تجربه کنند؛ بدون آنکه به شاخص‌ها توجه داشته باشند.

۴.به روند کار در تحلیل ارز دیجیتال توجه کنید

سیگنال ارز دیجیتال به شما اثبات می‌کند که تمامی موفقیت‌ها و دستیابی به سودها، اتفاقی نیست. از سوی دیگر، به دلیل اینکه یک معامله‌گر باید بارها طعم شیرین موفقیت را بچشد، نیاز دارد تا به طور مداوم به بهبود روند کار بر روی تحلیل ارز دیجیتال متمرکز شود. اگر بتوانید به طور منظم از سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله ای استفاده کنید، موفقیت حتمی از آن شما است.

۵.سیستم معاملاتی صحیحی را انتخاب کنید

انتخاب بهترین سیستم معاملاتی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سادگی ترید کنید. ایده‌آل‌ترین پیشنهاد این است که سیستمی را انتخاب کنید که سیگنال ارز دیجیتال داشته باشید. پرشین الیت که جزو سامانه‌های برتر و جامع سیگنال دقیق ارز دیجیتال است، می‌تواند انتخاب خوب و ایده‌آلی برای شما باشد. سایت و کانال تلگرامی این پلتفرم، همراه همیشگی آموزش‌های مالی و سرمایه گذاری شما است.

سیگنال در ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال به عمده روش‌هایی ختم می‌شود که سوددهی سرمایه گذاری را افزایش می‌دهند. یکی از راه‎های سوددهی بیشتر در ارز دیجیتال که در زیرمجموعه روش‌های سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال قرار دارد، تحلیل تکنیکال است. شناسایی فرصت‌های برجسته در بازار جزو اقداماتی است که در سیگنال دقیق ارز دیجیتال انجام می‌شود. به بیانی دیگر، فردی که در حوزه ارز دیجیتال به‌عنوان تریدر شناخته می‌شود، می‌تواند تحلیل درستی از روند سوددهی ارزها ارائه نماید. در این شرایط، افرادی که از دانش کافی در این حوزه برخوردار نیستند، به سادگی می‌توانند سود معاملات خود را چندین برابر کنند.

انواع سیگنال‌های ارز دیجیتال

پیش از انتخاب سیگنال‌ ارز دیجیتال باید با انواع آن‌ها آشنایی داشته باشید. به طور کلی، آن‎ها به سه دسته تقسیم می‌شوند.

۱.سیگنال‌های کریپتو و پولی

سیگنال‌های رایگان و پولی ممکن است نخستین انتخاب‌های شما برای ترید بیت کوین و یا هر کریپتوکارنسی دیگر باشند.

 سیگنال‌های رایگان با در اختیار قرار دادن اطلاعات جزئی به شما کمک می‌کنند تا تصمیم درستی برای انتخاب و خرید تعدادی از ارزهای دیجیتال داشته باشید. در مقابل، سیگنال‌های پولی بدون محدودیت می‌توانند شما را به اهداف بزرگتری نزدیک کنند. به طور معمول، هزینه سیگنال‌های غیر رایگان به صورت دوره‌ای دریافت می‌شود. برای اینکه بتوانید به سود خوبی از سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال دست پیدا کنید، کافی است تا چندین بار خودتان را محک بزنید. یکی دیگر از راه‌های انتخاب بهترین سیگنال دقیق ارز دیجیتال، توجه به نظر افرادی است که از این امکانات استفاده کرده‌اند.

۲.سیگنال کوتاه‌مدت و بلندمدت

انتخاب یکی از سیگنال ارز دیجیتال کوتاه‌مدت و بلندمدت به نوع سرمایه گذاری شما مربوط می‌شود. افرادی که به دنبال سود کلان هستند، سیگنال بلندمدت استفاده می‌کنند؛ در این سیگنال‌ها از تحلیل‌های فاندامنتال بهره می‌برید. در تحلیل فاندامنتال، ارزش ذاتی کریپتوکارنسی‌ها در نظر گرفته می‌شود. پیشبینی تغییرات آتی قیمت، برآورد عملکرد تجاری و محاسبه ریسک اعتباری به‌واسطه‌ی تحلیل فاندامنتال در سیگنال بلندمدت انجام می‌شود. در سیگنال‌های کوتاه مدت علاوه بر تحلیل فاندامنتال از تحلیل تکنیکال هم برای جلوگیری از تصمیم‌های غیر مطمئن استفاده می‌شود. تصمیم‌گیری براساس استراتژی معاملاتی دقیق و خودکار هم با استفاده از تحلیل تکنیکال در سیگنال کوتاه‌مدت صورت می‌گیرد.

۳.سیگنال‌های ورود و خروج

سیگنال ارز دیجیتال، براساس ورود و خروج از موقعیت‌های یک معامله بسیار مناسب است. با این حال، بسیاری از سیگنال‌های ارز دیجیتال تنها از موقعیت خروج از معامله استفاده می‌کنند. چون ورود به یک معامله ارز دیجیتال می‌تواند آنقدر پرنوسان باشد که فرآیند پشتیبانی از آن‌ها را سخت و دشوار کند. از سوی دیگر، به دلیل اینکه تحلیل بسیاری از ارزهای دیجیتال نیاز به دانش و تخصص بالایی دارند؛ بسیاری از بسترهای ارائه‌کننده سیگنال، تنها سیگنال ورود و خروج را برای تعداد کمی از آن‌ها ارائه می‌کنند.

سیگنال‌های ارز دیجیتال بر اساس چه تحلیل‌هایی‌ ارائه می‌شوند؟

سیگنال ارز دیجیتال با استفاده از تحلیل‌های بنیادی و اساسی غیر ممکن است. از طرفی، سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال به هدف ارائه نقشه‌ی راه برای انتخاب و سرمایه گذاری ارز دیجیتال ارائه می‌شود. پس نباید سیگنال دقیق ارز دیجیتال را دست کم گرفت.

در نگاه نخست می‌توان دریافت که تحلیل بنیادی یا فاندامنتال، اولین تحلیلی است که برای پیشبینی ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که تحلیل تکنیکال و ترکیبی از تحیلیل تکنیکال و فاندامنتال می‌توانند برای افزایش سوددهی سیگنال‌های ارز دیجیتال مناسب باشند. مزایای بهره‌مند شدن از هر کدام از تحلیل‌ها را به طور اختصاصی بررسی می‌کنیم.

مزایای تحلیل تکنیکال

تحلیل‌های تکنیکال که در سیگنال ارز دیجیتال استفاده می‌شود، فقط بر روی قیمت تمرکز دارند. در این نوع تحلیل، بارها بیان می‌شود که تاریخ تکرار می‌شود و احتمال تکرار شدن شرایط رشد برای شما فراهم خواهد شد. در ضمن، با بهره‌مندی از تحلیل تکنیکال متوجه دلیل روند صعودی و یا نزولی یک نوع ارز دیجیتال می‌شوید. در صورتی که چنین شرایط صعودی و نزولی در نمودار ارز دیجیتال دیده نشود، باید به دنبال علت‌هایی جز آن بود.

مزایای تحلیل بنیادی

به واسطه‌ی وجود تحلیل بنیادی در سیگنال ارز دیجیتال، فقط با عدد و رقم در ارتباط نیستید. آنچه که به بهبود تحلیل بنیادی کمک می‌کند، توجه به اطلاعات گذشته است و تصمیم‌گیری آینده براساس همان اطلاعات می‌باشد. رخدادهای واقعی و هر گونه موضوعی که در بحث جمعیت شناسی و رفتار اقتصادی مردم اتفاق بیفتد، از نگاه موشکافانه تحلیل بنیادی دور نخواهد ماند.

معرفی سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال در پرشین الیت

پرشین الیت به‎عنوان جامع‎ترین سایت برای پلن‌های سیگنال ارز دیجیتال شناخته می‌شود. چون این سایت دارای پلن‌های متعددی برای سیگنال دقیق ارز دیجیتال است. سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال، تنها یک نمونه از خدمات گسترده‌ای است که پرشین الیت به مشتریان خود ارائه می‌کند. اگر به تازگی با پرشین الیت آشنا شدید، جای نگرانی نیست. چون به طور مفصل درباره‌ی این سیگنال‌ها صحبت خواهیم کرد.

سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال

سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال در میان انواع متفاوتی از پلن‌های سیگنال ارز دیجیتال طرفداران بیشتری دارد. چون در این نوع پلن، معامله‌های پرسود شناخته می‌شوند. پس از شناسایی معامله‌های پرسود، به طور دائمی می‎‌توانید از آن‌ها بهره‌برداری کنید. یکی از نمونه‌های رمزارز که بر همین اساس کارکرد دارد، سیگنال فیوچرز بایننس است. در این نوع رمزارز می‌توانید مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری را بهبود بدهید و الزامی برای نگهداری بخش زیادی از بیت کوین ندارید. کمترین هزینه خریدار در صنعت، موتور تطبیق پایدار و سریع و تسویه‌پذیری کامل جزو موارد محبوبیت این نوع رمزارز محسوب می‌شوند. محبوبیت این نوع رمزارز باعث شده تا سیگنال فیوچرز ارز دیجیتالبسیار کاربردی باشد.

سیگنال فیوچرز کوکوین

استفاده از خدمات سیگنال فیوچرز کوکوین به شما کمک می‌کند تا به راحتی لیکویید نشوید و مانع از هر گونه ضرری گردید. فیوچرز (Futures)، آخرین قیمت/ Last Price، تغییر / Change و حجم معاملات / Trading Volume جزو پارامترهایی هستند که در سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت می‌توانید مشاهده و بررسی کنید.

سیگنال شت کوین

محبوبیت سیگنال شت کوین همانند محبوبیت کاردانو، Dogecoin، WAX، SAFEMOON و DASH است. اطلاعات زیادی در معرفی شت کوین در دسترس نیست. برخی از کارشناسان بر این باور هستند که شت کوین براساس حدس و گمان به فروش می‌رسد. بعضی دیگر از افراد اطمینان دارند که قیمت شت کوین به صورت ناگهانی افزایش پیدا می‌کند؛ به همین خاطر است که رمزارزهای شت کوین‌ به صورت گسترده خریداری می‌شوند.

سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله ای

پلن‌های سیگنال ارز دیجیتالارائه شده از سوی پرشین الیت به صورت پله‌ای هستند. این موضوع بدان معنا است که سود شما بعد از دریافت هر اطلاعات، به صورت پله‌ای افزایش پیدا می‌کند. در مقابل، ریسک معامله هم با طی کردن این پله‌ها به صورت مرحله‌ای کاهش می‌یابد. فرض کنید که شما مقدار زیادی سرمایه دارید که تمام آن را نمی‌خواهید صرف یکبار معامله کنید. به جای آن، سرمایه خود را به چندین بخش تقسیم می‌کنید و به‌تدریج وارد بازار می‌شوید.

اطلاع‌رسانی به‌موقع از سیگنال‌ دقیق ارز دیجیتال

پرشین الیت که بروزترین سامانه سیگنال ارز دیجیتال است، می‌تواند اطلاعات خرید و فروش رمزارزها را به‌موقع به دست کاربران خود برساند. این اطلاع‌رسانی از طریق اطلاعیه‌های ایمیل و پیامک ارسال می‌شود. اگر می‌خواهید تجربه شیرین استفاده از این سامانه را داشته باشید، بهتر است تا یکبار به صورت رایگان از پلن‌های vip استفاده کنید.

ارائه آموزش‌های سیگنال رایگان ارز دیجیتال

سایت پرشین الیت با ارائه مقاله‌های کاربردی در حوزه سیگنال ارز دیجیتال به شما کمک می‌کند تا بتوانید سطح دانش خود را افزایش بدهید. غیر از سایت، کانال تلگرامی این کسب و کار می‌تواند میزان آموخته‌های شما را افزایش بدهد؛ بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه داشته باشید. اگر نگرانی از بابت خرید و فروش ارز دیجیتال دارید، می‌توانید از آموزش‎های پرشین الیت بهره ببرید.