پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیرشد

پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیرشد

در اویل شروع کار، گمان میکردم با شکست مواجه میشوم، تا اینکه ازنشست و برخاست با انسان های موفق توانستم کار تجارتم را در حوزه فروش انواع سیب شروع کنم و میلیاردر شوم .

سیب فوجی

یکی از میوه هایی که بیشتر از همه می خوریم و حتی یکی از سالم ترین آنها سیب فوجی است. این خواص بی شماری دارد که در میان آنها توانایی هضم غذا را برای ما آسان تر کنید با مقدار چربی بیش از حد و اگر آن را برای دسر مصرف کنیم ، اثر ادرار آور و تنظیم روده است.

اما وقتی مجبور به خرید آنها در بازار هستیم ، انواع مختلفی از سیب ها را می توانیم ببینیم و تشخیص آنها برای ما مشکل است کدام آردهایی ترین و آبدارترین هستند یا با عطر و طعم یا مقدار آب و قندهای آن ، بدانید که برای تهیه آب میوه مناسب ترین است. بیایید سیب فوجی را ملاقات کنیم.

در این مورد ما در مورد سیب فوجی صحبت خواهیم کرد ، که ترکیبی است که در ژاپن محبوب شده است، کشور مبدا ، که معمولاً بسیار بزرگ و گرد هستند و حاوی بسیاری از خواص مفید برای بدن ما هستند ، از الیاف و آنتی اکسیدان ها ، عناصری که انواع سیب ها دارند ، شروع می شود.

اما همچنین، مقدار زیادی ویتامین و اجزای خاص را تأمین می کند که برای افرادی که از بیماری های خاصی رنج می برند ، از جمله دیابت یا مقادیر زیاد اسید اوریک از اهمیت زیادی برخوردار است.

سیب گلاب قرمز

کشور ایران دارای وضعیت خوب و مطلوب برای صادر کردن سیب گلاب قرمز را دارد طبیعتا کشورهایی که آب هوای مناسب برای کاشت پرورش سیب را دارند را می توان به مهم ترین کشور صادر کننده سیب معرفی کرد .

مهم ترین کشورهای صادر کننده سیب درختی در جهان چین، آمریکا، ایتالیا، شیلی، نیوزلند، فرانسه، لهستان، هلند، ژاپن، ترکیه و غیره نام دارد بر اساس رتبه بندی مهم ترین شرکتهای سیب معرفی شده اند که آنها آفریقای جنوبی، فرانسه، ژاپن، انگلستان، هلند، آمریکا و چین نام دارند.

کشور پاکستان یکی از بازارهای پر تقاضا برای صادرات سیب از ایران  است سیب صادراتی ایرانی در کشورهای همسایه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، کشور پاکستان شرایط آب هوایی خوبی را برای پرورش سیب تازه را ندارد صادرات سیب در کشور پاکستان قوانین خواص خودش را دارد.

بازرگانان کشور پاکستان زمانی که میوه و سبزی از ایران خریداری می کنند بسیار روی این موضوع حساس اند که باید میوه تازه و بدون لکه باشد سیب درختی که برای صادرات کشور پاکستان انتخاب می کنید باید اندازه های یکسان و مناسبی داشته باشند لایه بیرونی سیب باید بدون لکه یا برآمدگی  وفرو رفتگی  باشد از همه مهم تر در آن مواد شیمیایی نیز به کار نرفته باشد.

سیب زرد استخوانی

میوه ی سیب زرد استخوانی جزء لوکس ترین میوه ها محسوب می شود و فوق العاده خوشمزه است. از این میوه برای مجالس و مهمانی های مهم استفاده می شود. سیب مجلسی و لوکس از نظر قیمت کمی گرانتراز سایر انواع سیب است. سیب برای رفع سر درد و سر گیجه مناسب است و به رفع خستگی و بی حالی کمک می کند.

نوعی سیب زرد هست که نام دیگر آن ماتیکی نیز می باشد. علت نام گذاری این محصول با این نام به این دلیل است که لکه های سرخ رنگ کوچکی در یک سمت از سیب وجود دارد. این سیب بسیار شیرین و درجه یک می باشد و بازار فروش خوبی هم دارد.