پکیجی که گرمایی دوباره به زندگی من بخشید

پکیجی که گرمایی دوباره به زندگی من بخشید

افراد اگر در زمان و فصل مناسب کسب و کاری را راه اندازی کنند مانند من می توانند بهترین درآمد را داشته باشند من با راه اندازی کارم در زمینه پکیج در فصل زمستان با ثروتی که بدست آوردم گرمایی دوباره به زندگی خود بخشیدم.

پکیج خانگی

پکیج سیستم گرایشی است که جایگزین موتور خانه ها شده است که کارخانه قطعات پکیج خانگی اقدام به تولید و پخش یا عرضه آبگرمکن های خانگی می نماید و در واقع به آبگرمکنها پکیج خانگی می گویند که به دو صورت زمینی و دیواری وجود دارد.

در زمانهای قدیم از موتور خانه ها برای گرم کردن اب استفاده می کردند که هزینه بالایی داشت و نیازمند وسعت بسیاری از زمین بود که محیط زیادی را اشغال می نمود اما در حال حاضر شوفاژ ها به راحتی با گرفتن فضای کم جایگزین شوفاژ ها شده اند.

پکیجها هم همانند دیگر وسایل گرمایشی نیازمند سوخت برای گرم کردن آب است و سوخت مصرفی آن برق و گاز است که نسبت به وسایل گرمایشی دیگر مانند: اسپیلت، بخاری کم مصرف تر است. پکیجها دستگاه هایی هستند که دارای یک ورودی و یک خروجی است، از یک سو و یک لوله آب سرد وارد پکیج شده و از سوی دیگر و لوله ای دیگر آب داغ از آن خارج می شود و هنگامی که آب گرم را باز می کنید آب از سنسور خروجی درحالت داغ خارج می شود.

پکیج دیواری

این دستگاه در راه اندازی و نصب و همچنین نگهداری ساده بوده و به دلیل این سهولت بسیاری اقدام به تهیه این دستگاه می کنند. این پکیج دیواری ایمنی زیادی داشته که این ایمنی به علت وجود سنسورهای آب گرم مصرفی و سنسورهای دود تضمین شده است و یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه تنظیم دما به اندازه دلخواه بوده و شما می توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم کنید. این دستگاه کارکرد بالا اما بدون صدا داشته و همچنین مصرف به صرفه سوخت داشته و راندمان احتراق آن بالا است و تبادل حرارت بالایی داشته که باعث می شود هزینه گاز مصرفی را کاهش می دهد.

پکیج ال جی

اگر به دنبال این هستید که انواع مختلف و متفاوت پکيج ال جی گلدیران ديواری را با مدل های مخبلف و کمترین میزان قیمت تهیه کنید، راه آن خرید مستقیم و بی واسطه محصول از کارخانه سازنده و واحد تولیدی آن می باشد این روشی است که نمایندگی های بزرگ عرضه کننده محصولات در سطح کشور برای تهیه بار مورد نیاز خود انتخاب می کنند.

آن ها محصول را در حجم انبوهی از سازنده و تولید کننده، بدون سود و به قیمت تولیدی می خرند، سپس در سطح بازار توزیع می کنند و با فروش عمده و جزئی سودی بدست می آورند. 

ولید کنندگان انواع و اقسام پکيج ال جی (lg) گلدیران ديواری مدل پایونیر از طریق شرکت های پخش کننده به پخش و توزیع عمده و گسترده آن ها در سراسر کشور و همه استان ها می پردازند هر شرکت تولیدی برای فروش محصولاتش، یک نماینده رسمی و معتبر در هر شهر دارد.