پیام پُر نیش ترامپ؛ از ناتوانی ذهنی بایدن تا وزارت بی‌دادگستری!

پیام پُر نیش ترامپ؛ از ناتوانی ذهنی بایدن تا وزارت بی‌دادگستری!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میرِر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پیام تبریک خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی، به جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا تاخت و خود را هم «پیشگو» نامید!

ترامپ در این پیام که در شبکه اجتماعی خود موسوم به «Truth Social» منتشر شده، به نظر به جو بایدن که رقیب احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به شمار می‌رود، تاخت و او را «یک دمکرات با ناتوانی ذهنی» توصیف کرد.

وی در این پیام نوشت: کریسمس همه مبارک، از جمله مارکسیست‌های چپ تندرو که سعی دارند کشور ما را ویران کنند، اداره تحقیقات فدرال(اف‌بی‌آی) که با اعمال فشار غیرقانونی و رشوه دادن به رسانه‌های اجتماعی و غیرجریان‌ساز، آنها را وادار کنند که یک استعداد درخشان، پیشگو و عاشق آمریکا یعنی دونالد ترامپ را به یک دمکرات ناتوان ذهنی ترجیح دهند.

ترامپ همچنین وزارت دادگستری آمریکا را هم از تیغ کنایه‌های خود گذراند و این نهاد را «وزارت بی‌دادگستری» خواند و از تصمیم این وزارت برای انتصاب یک مشاور ویژه انتقاد کرد و نوشت که این شخص «به همراه همسر و خانواده‌اش، بیشتر از هر انسانی روی کره زمین از ترامپ متنفرند.»

نیش و کنایه‌های تند ترامپ برخی کاربران توییتر را بر آن داشت تا حرف‌های او را با لحن صلح‌جویانه بایدن در پیام کریسمس رئیس جمهور آمریکا مقایسه کنند.

ترامپ در سال‌های گذشته مدعی شده بود که دمکرات‌ها در حال راه انداختن یک «جنگ علیه کریسمس» بوده و در جریان یک گردهمایی در دسامبر ۲۰۲۰ گفت که حزب سیاسی مخالف او، در تلاش است تا این تعطیلات را از تقویم پاک کند.