چطور به قهرمانی برای آینده خود تبدیل شدم

چطور به قهرمانی برای آینده خود تبدیل شدم

درست از زمانی که در مسیر آغاز کار جدید خود حرکت کردم خشت اول قهرمان شدن را نهادم و با توجه به اینکه اولین گام همیشه سخت ترین گام است در ابتدای راه چالش های بسیاری پیش رویم قرار گرفت اما در نهایت توانستم در حوزه تولید خیارشور به موفقیت برسم.

خیارشور یک و یک

می توان گفت خیارشور یک و یک به دلیل این که از میوه مفیدی مانند خیار به وجود آمده است، خواص زیادی برای بدن دارد.

خیار به دلیل ویتامین هایی مانند کا و ب، منیزیم، پتاسیم و انتی اکسیدان و ویتامین های دیگری که دارد برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد.

خیاشور هم مانند خیار دارای انتی اکسیدان فراوان می باشد که باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن می شود و با نیرومند شدن آن، بدن در برابر بیماری های زیادی مقاوت نشان می دهد.

علاوه بر آنتی اکسیدان فراوان در آن، که بدن را از بیماری ها دور می کند دارای ویتامین هایی می باشد که باعث کاهش وزن می شوند.

در واقع خیارشور یک و یک، از مواد غذایی محسوب می‌شود که دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشند.

خیارشور همدان

برای درست کردن یک خیارشور همدان خوش طعم عطر مقداری خیار، ترخون و شوید را آبکش می کنیم و سپس قسمت های اضافی آن ها را جدا می کنیم.

سپس خیارها و مخلفات دیگر را کاملا خشک می کنیم تا رطوبت آنها گرفته شود.

سپس یک قابلمه را به اندازه دلخواه روی شعله ی ملابم و کم قرار می دهیم و مقداری آب حدودا دو لیوان با مقداری نمک و سرکه به آن اضافه می کنیم.

بعد از جوشیدن آب آن را کنار میگذاریم تا سرد شود سپس خیار و محتویات دیگر را به آن اضافه می کنیم.

بهتر است خیارها را در ظرف های شیشه ای و دبه های در بسته قرار دهید و کمی از آب و سرکه جوشیده به آن اضافه کنید.

خیارشور ویژه

در واقع خیارشور ویژه یک چاشنی خوشمزه ست که اشتهارو زیاد و در کنار غذا یه طعم خوب وخوشمزه را به سر سفره شما به ارمغان دارد.

در دورچین غذاها هم میشود به خیارشور اشاره کرد.بیشتر رستورانها از خیارشور در دورچین غذاهاشون استفاده میکنند.

جدا از اینکه خیارشور ویژه طعم خوشمزه ای دارد فواید زیادی هم به همراه دارد.

به ویژه اگر به صورت سنتی تهیه شده باشد، روشی که در سنتی برای تهیه ی خیارشور ویژه استفاده میشود.خواص تغذیه ای خیار حفظ میشود.

زیرا در این روش از گرمادهی یا روش های کنسرو کردن ومواد افزودنیها برا نگهدارنده، خبری نیست.در روش تخمیر طبیعی، خیارشور به منبع باکتری های مفید دست پیدا میکند.