چگونه در عرض دو سال با انگور میلیونر شدم

چگونه در عرض دو سال با انگور میلیونر شدم

آیا شما این باور را قبول دارید که برای رسیدن به خوشبختی باید ثروتمند بود؟ من در عرض دو سال توانستم با تجارت محصول انگور از فقر نجات پیدا کنم و میلیونر شوم به این ترتیببا محصولاتیمانند انواع انگور فعالیتخود را شروع کردم و توانستم به این هدف دست پیدا کنم که در ادامه با این سه محصول آشنا می شویم.

انگور

انگور درمانی برخلاف انگور بی دانه نوع انگور دانه دار است و خوشه های درخت انگور دزمانی نسبتاً کوچک می باشد و حالت افشانی نیز دارند و این محصول به صورت تازه خوری مورد مصرف قرار می گیرد.

نوع دیگر انگور، انگور ریش بابا نام دارد و این گیاه نیز در کشور ایران پرورش یافته است و جز دسته انگور دانه دار قرار دارد. در مورد حبه این نوع انگور نیز می توان گفت که در دو رنگ سفید و قرمز در بازار وجود دارد ظاهر حبه آن به صورت کشیده و استوانه ای می باشد.

حبه انگور ریش بابا دارای پوست ضخیم می باشد، بنابراین دارندگان این نوع گیاه حبه های آن را در سردخانه ها نگهداری می کنند و در فصل زمستان آن را به بازار عرضه می کنند. در مورد خصوصیات درخت این محصول نیز می توان گفت که این گیاه دارای عمر نسبتاً بالای به اندازه حدود ۶۰ سال است و دارای درجه قند نسبتاً بالای است و خاصیت اسیدی پایینی نیز دارد.

انگور بی دانه

امروزه اکثر افراد علاقه زیادی به خوردن انگور بی دانه سفید دارند که از میوه های مجلسی هم به شمارر می آید و در تمام نقاط دنیا طرفدار دارد که طبع کیفیت این نوع از محصول به نوع کاشت و سلامت آن بستگی دارد البته در بعضی از بازارها به انگور کشمشی هم معروف می باشد و جز محبوبترین و معروف ترین نوع از انگور می باشد.

لازم به ذکر می باشد که این نوع محصول دارای کوچک ترین هسته ای نیز نخواهد بود به همین منظور می توان آب آن را به راحتی بیرون کشید و به عنوان آب انگور از آن استفاده کرد. برخی از صنعتهای درون کشور برای آنکه بتوانند شیره انگور مورد نظر خود را دریافت کنند از این نوع انگورها استفاده خواهند کرد که بسیار کار ساز هم خواهد بود.

انگور همچنین از الیاف نرمی ساخته شده است که به دلیل توانایی آنها در تسهیل حمل و نقل روده، شناخته شده است، اگر می خواهید بیشترین بهره را از عملکرد ملین آن ببرید، انگور ارگانیک را که بدون مواد شیمیایی رشد می کنند، مصرف کنید؛ بنابراین، اگر گاها از مشکلات یبوست رنج می برید، مقداری انگور را با معده خالی مصرف کنید!

انگور سیاه

در دنیای ما میوه ها همواره زیبا واسرار آمیز می باشند، در خیلی از کشورها، درخصوص هر میوه افسانه مخصوصی وجود دارد، انگور یک شکل ظاهری بسیار زیبا دارد و انگور سیاه جز پر خواص انگور ها می باشد

از جمله مواد غذایی که بهترین زمان مصرفش به صورت ناشتا هست انگور سیاه می باشد و خواص بسیاری برای بدن شما می تواند به همراه داشته باشد؛ که در اینجا چندین مورد با اهمیت که در زندگی با آن روبه رو می شوید برایتان نام برده ایم.

تاثیر آن بر روی لاغری و بارداری کاملا بارز می باشد، انگور سیاه مهم ترین ویژگی اش خونساز بودنش می باشد؛ که این خونسازی سبب ایجاد نشاط و سر زندگی در شما می شود.