کارآفرینی با سوغات شهرهای مختلف در کمتر ازیکسال

کارآفرینی با سوغات شهرهای مختلف در کمتر ازیکسال

با ایجاد کسب وکار به نوع جدید در زمینه سوغات شهرهای مختلف میتوانید کارآفرینی شوید که از ابتدا بازار خوبی دارد و درآمد او بالای ۳۰ میلیون درماه است فقط کافیست ایده خلاقانه ای در مورد سوغاتی پیدا کنید و بروی آن تمرکز کنید.

پولکیزنجبیلی

انواع و طمعهای مختلف در پولکی و شیرینی سنتی وجود دارد که یکی از پرطرفداران و پر خاصیت ترینهای آن زنجبیلی است که بسیار خوشمزه است. ما به شما از خواص زنجبیل می گویم تا بدانید که چرا مصرف پولکی زنجبیلی را به شما توصیه می کنیم. زنجبیل ۲۳ خاصیت دارد، یکی از نوعهای ادویه است که از ریشه گیاه به دست می آید که در خاورمیانه از آن بسیار استفاده می کنند و خاصیت درمانی نیز دارد که برای دستگاه گوارش بسیار مناسب است.

روش دومی نیز وجود دارد که سرکه و شکر و آب را به صورت یک شربت غلیظ تهیه می کنند و بعد در آن زنجبیل می ریزند. در بیشتر پولکیها از سرکه نیز استفاده می کنند روش دوم تهیه آن است که البته به جای آن می توان از پودر جوهر لیمو نیز استفاده کرد و این کار باعث می شود تا پولکیتان شکرک نزند و خوشمزه تر شود همچنین شما می توانید با استفاده از کمی سرکه درون آن از شکرک شدن آن نیز خلاص شوید.

پولکی زعفرانی

همان طور که گفته شد ذائقه افراد در این زمینه جدا بوده و می توانند طبق سلیقه ای که دارا می باشند از انواع مختلف پولکی زعفرانی استفاده داشته باشند. هنگام خرید این محصولات بهتر است توجه داشته باشید که چه طعمی را مد نظر دارید و بعد آن را تهیه کنید.

بسیاری از تولید کننده ها در ایران توانسته اند این نوع شیرینی سنتی را با بهترین کیفیت در اختیار افراد قرارد دهند لذا بسته بندی که این نوع دارا می باشد بسیار مناسب بوده و می توانید آن را به عنوان هدیه و چشم روشنی برای اقوامتان تهیه کنید.

بهتر است بدانید که پولکیها به صورت ساده و انوع مغز دار می باشد که می توانید از آنها تهیه داشته باشید که معمولا از مغز بادام، پسته، کنجد و نارگیل تهیه می شوند و این امر باعث شده تا طرفدارهای آن به صورت گسترده تری از این نوع استفاده داشته باشند.

پولکی پسته

یکی از سوغاتیهای بی نظیر و عالی کشور ما را می توان پولکی پسته رفسنجان کنجدی عسلی صنعتی معرفی کرد که آن به بهترین شکل در تولیدیهای بزرگ توسط دستگاه های کاملا پیشرفته به میزان فراوان روزانه تولید می شود که این محصول به عنوان یکی از محصولات تجاری نیز شناخته شده است.

شکل صنعتی این محصول در بسته بندی مناسب و عالی بسته بندی شده است که آن از طول عمر بالایی برخوردار است و افراد می توانند بدون پایین آمدن کیفیت این محصول صنعتی از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنند که این امر بسیار عالی است. در عصرانه خوردن یک چای سیاه به همراه پولکی خالی از لطف نیست چون این محصول از شیرینیهای طبیعی و مناسب است که آن از گونه های فراوانی برخوردار است.

مصرف این خوشمزه در طی روز ایجاد شادابی در افراد می کنند که این مزیت این محصول سبب می شود افراد برای برطرف کردن حالت ناخوشایند و نامناسب خود از این شیرینجات در طی روز استفاده کنند تا به بهترین شکل از درگیر شدن با افسردگی جلوگیری کنند که این بیماری تاثیر بسیار بدی را روی افراد مبتلا می گذارد.