کلید لایسنس Yoast SEO Premium ((نامحدود | مادام العمر))

کلید لایسنس Yoast SEO Premium ((نامحدود | مادام العمر))

افزونه یواست سئو پرمیوم چیست؟ تفاوت دانلود نسخه رایگان و حرفه ای پلاگین یوست در چیست؟ چرا دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium یک اشتباه بزرگ است؟ کلید لایسنس yoast seo premium چیست و آیا داشتن کلید لایسنس نسخه Pro ضروری است؟ لایسنس فعال سازی افزونه یواست سئو پرمیوم وردپرس را از کجا تهیه کنید؟ پاسخ تمام این سوالات را در این آموزش وردپرس جامع بررسی می کنیم و مرجع دانلود نسخه اورجینال با لایسنس فعال و مادام العمر را به شما معرفی می کنیم.

کلید لایسنس yoast seo premium

کلید لایسنس yoast seo premium

اگر در جستجوی کلید لایسنس برای افزونه Yoast SEO هستید احتمالا هم اکنون یک نسخه از این افزونه را بر روی سایت خود نصب دارید. اما جتما باید بدانید که دقیقا از چه نسخه ای استفاده می کنید یا از چه نسخه ای نباید استفاده کنید! شاید هم هنوز این افزونه را در سایت خود نصب ندارید و مشغول تحقیق برای بهترین انتخاب هستید.

آیا از نسخه رایگان افزونه WordPress SEO by Yoast استفاده می کنید یا نسخه Premium افزونه را نصب دارید. اگر نسخه Pro یا Premium نصب دارید آن را از چه مرجعی دریافت کرده اید؟

در ادامه در مورد نسخه های Free و Premium و همچنین خطرات امنیتی دانلود برخی نسخه های غیر معتبر کمی توضیح می دهیم تا برای تهیه لایسنس فعال ساز این پلاگین وردپرس بهترین انتخاب را داشته باشید.

افزونه یواست چیست❓

افزونه Yoast SEO Premium یک افزونه سئو وردپرس حرفه ای است. با دانلود پلاگین یواست و نصب بر وردپرس می توانید سئو سایت خود را بهبود دهید. افزونه یوست سئو امکانات کاملی برای افزایش بازدید سایت از موتورهای جستحو در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این که افزونه یواست چیست ارائه می کنیم و سپس مرجع دانلود نسخه اورجینال و تهیه کلید لایسنس yoast seo premium را معرفی می کنیم.

افزونه یواست سئو پرمیوم یا رایگان (Premium ? Free)

پیش از هر چیز باید این نکته را توضیح دهیم که افزونه یواست سئو پرمیوم تنها نسخه افزونه سئو وردپرس نیست. این پلاگین یک نسخه رایگان نیز دارد که نیاز به کلید لایسنس yoast seo premum ندارد.

اما با توجه به امکانات بسیار محدودی که نسخه رایگان یا Free دارد پیشنهاد می شود که برای بهبود سئو سایت حتما نسخه افزونه Yoast SEO Premium که گاها نسخه PRO نیز نامیده می شود استفاده کنید.

دانلود افزونه yoast seo premium رایگان (⚡یک اشتباه بزرگ)

یک اشتباه بزرگ و متداول برخی از مدیران سایت ها دانلود yoast seo premium رایگان است. یعنی دانلود نسخه پرمیوم یواست سئو که به صورت رایگان در برخی از سایت ها منتشر می شود.

اشتباه بزرگ! دانلود رایگان نسخه پرمیوم

این هشدار جدی را در نظر داشته باشید که بسیاری از افزونه ها و قالب های پولی وردپرس که به صورت رایگان منتشر می شوند دارای کدهای مخرب هستند.

با نصب نسخه های پولی افزونه ها که به صورت رایگان منتشر شده اند اگر چه ممکن است مثلا کلید لایسنس Yoast SEP Premium به صورت هک یا کرک شده در اختیار شما قرار بگیرید ولی احتمال هک شدن سایت، پاک شدن اطلاعات، استفاده از منابع سرور و کندی سرعت سایت و بسیاری مشکلات دیگر با توجه به دستکاری کدها توسط افراد سودجو وجود دارد.

( برای مطالعه توضیحات کامل در مورد افزونه نال شده می توانید این عبارت را گوگل کنید : افزونه نال شده چیست وردپرس باران )

پس:

یا از نسخه رایگان سایت سازنده افزونه که با امکانات کمتر منتشر شده است استفاده کنید. یا افزونه نسخه پرمیوم با کلید لایسنس yoast seo premium فعال را از منابع معتبر تهیه کنید.

کلید لایسنس yoast seo premium چیست❓

افزونه یواست سئو پرمیوم یک افزونه تجاری است و همان طور که اشاره شد باید از منابع معتبر تهیه شود.

یکی از مشکلاتی که تهیه این پلاگین از منابع نامعتبر دارد در بخش قبل اشاره شد. یعنی دانلود از منابع نامعتبر مشکلات امنیتی برای سایت شما ایجاد می کند.

کلیک لایسنس سواست سئو پریموم چیست

مشکل دوم تهیه پلاگین یوست از منابع نامعتبر فعال نبودن کلید لایسنس yoast seo premium است.

بسیاری از امکانات نسخه پریمویم افزونه یواست سئو با لایسنس فعال سازی می شوند. پس اگر افزونه را از مرجع غیر معتبر تهیه کنید ممکن است فعال سازی کامل انجام نشده باشد و عملا بسیاری از امکانات افزونه در دسترس نباشند.

آیا کلید لایسنس yoast seo premium ضروری است❓

از آنجایی که پلاگین یواست توسط License سایت سازنده محدود شده است و بدون لایسنس تمام امکانات در دسترس نیست پس داشتن کلید لایسنس yoast seo premium ضروری است.

کلید لایسنس yoast seo premium را از کجا تهیه کنید❓

برای تهیه نسخه اورجینال با فعال ساز افزونه yoast seo premium دو انتخاب دارید.

⬅️خرید افزونه یواست سئو پرمیوم از سایت سازنده خارجی (یک ساله)

⬅️خرید افزونه یواست سئو پرمیوم از مرجع معتبر ایرانی (نامحدود)

در ادامه لینک خرید و دانلود هر دو مورد را اضافه کرده ایم.

مرجع معتبر خرید لایسنس یواست سئو کجاست

خرید افزونه Yoast SEO Premium انگلیسی (+ کلید لایسنس)

برای خرید افزونه یواست از سایت سازنده باید به سایت yoast.com مراجعه کنید. نسخه Pro افزونه با کلید لایسنس yoast seo premium به قیمت ۸۹ دلار برای یک سال بروزرسانی و پشتیبانی و برای یک دامنه و سایت برای فروش ارائه شده است.

قیمت سایت سازنده: ۸۹ دلار برای هر سال

قیمت بسیار بالا با توجه به قیمت دلار

پرداخت دلاری با کارت های بانکی بین الملی مثل ویزاکارت یا مسترکارت

مدت زمان پشتیبانی: یک سال

مدت زمان ارائه آپدیت ها: یک سال

محدودیت: یک سایت و یک دامنه

⬅️لینک خرید نسخه یک ساله انگلیسی : yoast.com

خرید و دانلود افزونه yoast seo premium فارسی (لایسنس فعال نامحدود)

خوشبختانه افزونه یواست سئو در ایران توسط تیم وردپرس باران فارسی سازی و فعال سازی شده است و با کلید فعال سازی لایسنسyoast seo premium و بدون محدودیت ارائه می شود.

مرجع خرید نسخه اورجینال یواست سئو در ایران

برای خرید نسخه اورجینال پلاگین یواست نسخه پرمیوم با ترجمه فارسی، پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی به صورت مادام العمر می توانید به wpbaran.ir مراجعه کنید.

  • نسخه اورجینال و بدون دستکاری سایت سازنده
  • ترجمه شده به زبان فارسی
  • امکان استفاده به زبان فارسی، انگلیسی و… در سایت های چندزبانه
  • فعال سازی کامل امکانات و رفع محدودیت ها (اختصاصی)
  • خرید با قیمت فوق العاده پایین (کاملا رقابتی)
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت امن ایرانی
  • مدت زمان پشتیبانی: رایگان و همیشگی (مادام العمر)
  • مدت زمان ارائه آپدیت ها: رایگان و همیشگی (مادام العمر)
  • دانلود رایگان تمام نسخه های بعدی بدون نیاز به پرداخت هزینه و بدون نیاز به تمدید لایسنس (رایگان برای همیشه)
  • امکانات کامل و بدون محدودیت
  • ضمانت بازگشت سفارش: ۳۰ روز ضمانت

( هیچ نسخه ای از افزونه Yoast SEO Premium در جهان وجود ندارد که امکانات و فعال سازی کامل و حرفه ای مشابه نسخه وردپرس باران ارائه دهد. )

⬅️لینک خرید نسخه فارسی : وردپرس باران