کمتر کسی مانند من در سن جوانی به ثروت زیادی می رسد

کمتر کسی مانند من در سن جوانی به ثروت زیادی می رسد

زمانی که صحبت از افراد ثروتمند می شود معمولا یاد افراد میانسالی می افتیم که نصف عمر خود را صرف به دست آوردن سرمایه و درآمد کرده اند تا بتوانند ثروتمند شوند، اما من با یک فرمول استثنایی این باور را تغییر دادم و توانستم با ورود قدرتمند در حوزه الکترود مسیر ثروت را میانبر بزنم و در مدت کوتاهی به درآمد بالایی برسم و در دنیای ثروتمندان قدم بگذارم. الکترود انواع مختلفی دارد که به معرفی آنها می پردازم.

الکترود استیل

به احتمال زیاد شما هم تا حدودی با جوشکاری آشنایی دارید و حتماً می دانید که در هنگام انجام این کار یک فلز ذوب شده و بر روی فلزی دیگر قرار می گیرد تا عمل جوش انجام گیرد، فلزی که ذوب می گردد، الکترود نام دارد و الکترود استیل جدید نمونه ای بارز از آنها می باشد. در حقیقت الکترودهای استیل جزو نسل جدید این متریالها به شمار می آیند و منظور از آنها الکترودهایی است که در جوشکاری وسایل استیل مورد استفاده قرار می گیرند و گرنه جنس آنها متفاوت می باشد. از نظر ساختاری یک الکترود استیل جدید در مقایسه با سیم جوش از نوعی آهن مخصوص ساخته می شود که ساختار این آهن به گونه ای است که در جوشکاری لوازم استیل می توان آن را استفاده کرد و کارایی بهتری نسبت به سایر الکترودها از خود نشان می دهد.

الکترود نسوز

روشهای جوشکاری در هر صنعتی متفاوت است که از انواع الکترودها برای جوشکاری فلزهای مختلف استفاده می شوند که دارای ویژگیها و خصوصیات متفاوتی نیز هستند. در ادامه بیشتر راجب به انواع الکترودها و همچنین ویژگیهای آنان خواهیم گفت. برای جوشکاری و اتصال انواع فلزات به یکدیگر، از سیم جوش و یا الکترودهای مختلفی از جمله الکترود نسوز استفاده می کنند که با توجه به خصوصیاتی که دارند، جزء برترین و پر مصرف ترین انواع الکترود به شمار می آیند. از این نوع الکترود بیشتر برای اتصال و جوش خوردن محصولاتی استفاده می کنند که دارای درجه حرارت بالایی هستند که به طور مثال می توان به اتصال فولادهایی اشاره نمود که در درجه حرارت بسیار بالایی قرار دارند.

 الکترود گرافیتی

می توان گفت قیمت محصول الکترود گرافیتی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می گردد که از جمله ی این عوامل می توان به تقاضای فراوان استفاده از الکترود گرافیتی در ساخت فولاد درجه یک و مرغوب اشاره نمود و عامل دیگر موثر بر قیمت افزایش به کار گیری کوره های قوس الکتریکی در تولید فولاد می باشد. از عوامل مهم دیگری که بر نرخ الکترود گرافیتی موثر می باشد میزان صادرات و همچنین واردات و افزایش و کاهش نرخ ارز است که می تواند نرخ این محصول را دچار تغییراتی نماید و از ویژگیهای مهم و منحصر به فرد موجود در الکترود گرافیتی هدایت الکتریکی در سطح زیاد و قدرت و قابلیت حفظ حرارت این محصول می باشد. کوره های قوس الکتریکی و کوره های پاتیلی از الکترود گرافیتی بهره گیری می کنند و از این جهت کاربردهای این محصول مختلف می باشد و علاوه بر تقسیم بندی از نظر کاربرد الکترود گرافیتی از نظر منطقه نیز دسته بندی می شود.