۱۴ نفر گرفتار در برف جاده‌های استان سمنان امداد رسانی شدند

۱۴ نفر گرفتار در برف جاده‌های استان سمنان امداد رسانی شدند

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هلال احمر امداد و نجات پایگاه فولاد محله حوالی نیمه شب گذشته به چهار خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: این خودروها در محور فولاد محله_ چشمه علی فرعی روستای تویه دروار گرفتار برف و کولاک شدند.

وی با بیان اینکه ۱۴ نفر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شدند، افزود: این افراد خدمات لازم را از هلال احمر دریافت کردند و عملیات ۱:۴۰ بامداد خاتمه یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک مورد تصادف نیز در کیلومتر ۴۰ محور شاهرود_ میامی به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در این حادثه ۵:۲۰ صبح سه شنبه یک دستگاه خودرو نیسان با تریلی به شدت برخورد کرده و موجب بروز خسارت و مصدومیت شده است.

محمد خانی با بیان اینکه سه مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی برای ادامه سیر درمان اعزام شدند، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت و عملیات ۷:۴۰ صبح با انتقال مجروحان به اتمام رسید.

وی افزود: در شرایط برفی از رانندگان درخواست می‌شود تا زنجیر چرخ را به همراه داشته باشد و قبل از سفر تجهیزات زمستانه را بررسی کنند و همچنین برای داشتن سفر ایمن در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی حتماً استراحت کرده و سپس طی مسیر کنند.