آتش سوزی محوطه ورزشی در شهرک امید

آتش سوزی محوطه ورزشی در شهرک امید

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی افزود: ساعت ۲:۲۴ دقیقه بامداد یک مورد آتش سوزی در یک محوطه ورزشی در انتهای بزرگراه شهید باقری داخل شهرک امید و در یک زمین اسکیت که چند اتاق اداری، انباری، کافی شاپ و چند غرفه وجود داشت، رخ داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند و متوجه شدند تمام این غرفه‌ها که شامل اتاق اداری، کافی شاپ، غرفه‌ها و زمین اسکیت به وسعت ۲۰۰ متر است، دچار آتش سوزی شده بود.

وی با بیان اینکه کف پوش‌های این زمین اسکیت از مواد نفتی و سریع الاشتعال بود و تماماً شعله ور بود، اظهار کرد: این مجموعه متعلق به خود شهرک بوده ولی برای بهره برداری به بخش‌های خصوصی اجاره داده شده بود و آتش سوزی به نحوی بود که آتش در حال سرایت به بیرون از این محوطه بود.

ملکی گفت: آتش به چند اصله درخت که در مجاورت این مجموعه بود، سرایت پیدا کرد و زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند عملیات را از چند طرف آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود قرار دادند و با توجه به اینکه کف محوطه هم دچار آتش سوزی شده بود، ورود به این محوطه بسیار سخت بود، ولی آتش نشانان موفق به مهار آتش شدند و اجازه سرایت پیدا کردن آتش به محیط‌های مجاور را ندادند.

وی عنوان کرد: این حادثه مصدومیت و تلفاتی در پی نداشت.

منبع : مهر