آخرین تلاش بایرن مونیخ برای جذب کین با رومینیگه/ توافق باواریایی‌ها با واکر

آخرین تلاش بایرن مونیخ برای جذب کین با رومینیگه/ توافق باواریایی‌ها با واکر

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه بیلد؛ باشگاه بایرن مونیخ با اعزام هیئتی بلندپایه متشکل از مدیراجرایی باشگاه، کارل هاینتس رومنیگه به لندن، آخرین تلاش خود را برای خرید هری کین از تاتنهام را انجام داده است.

گویا تمامی تلاش‌های قبلی باواریایی‌ها برای خرید کین به خاطر فاصله داشتن پیشنهادهای آنها با رقم مورد نظر دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام، به در بسته خورده و نادیده گرفته شده‌اند؛ به همین دلیل، این بار بایرنی‌ها به صورت حضوری و با هیئتی که رومنیگه در رأس آنهاست به لندن رفته‌اند تا رو در رو با دنیل لوی دیدار کنند. رقم مورد نظر تاتنهام برای فروش هری کین 100 میلیون یورو است اما از نظر طرف آلمانی این رقم بالاست؛ اول به دلیل نزدیک شدن بازیکن به دهه چهارم زندگی‌اش و دوم به خاطر فاصله کم باقیمانده تا پایان قرارداد او.

بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی از زمان پیوستن این بازیکن به بارسلونا، مشکلاتی داشته که فصل پیش گریبان این تیم را گرفته و به همین دلیل تابستان امسال می‌خواهد به هر نحو ممکن یک مهاجم نوک جدید بخرد. کین گزینه اول باواریایی‌هاست اما با توجه به سابقه نه چندان جالب دنیل لوی در مذاکرات برای فروش بازیکنان تیمش، بایرن گزینه‌های دیگری مانند دوشان ولاهوویچ، راندا کولو موانی و ویکتور اوسیمن هم در نظر دارند که البته از نظر آنها دو نفر اول در سطح مهاجم انگلیسی نیستند و نفر آخر هم بسیار گران‌تر از کین قیمت‌گذاری شده است.

در همین حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات هم با تأیید خبر نشریه بیلد، اعلام کرده است که بایرن مونیخ به هیچ عنوان حاضر نیست از تلاش برای خرید هری کین دست بکشد تا سرانجام راهی برای جلب نظر رئیس بدقلق سفیدپوشان لندن پیدا کند.

در همین حال نشریه سان انگلیس خبری دیگر درباره بایرن مونیخ منتشر کرده است که این باشگاه توانسته با کایل واکر مدافع انگلیسی منچسترسیتی به توافق دست پیدا کند. بر اساس اعلام این رسانه، بایرن مونیخ در حالی توانسته نظر واکر را جلب کند که منچسترسیتی به او پیشنهاد تمدید دو ساله قراردادش را داده بود. ظاهراً بازیکن ملی‌پوش انگلیسی بعد از محقق شدن هدفش برای فتح اروپا با من‌سیتی، می‌خواهد به 6 سال حضورش در این تیم پایان دهد.

انتهای پیام/