آخرین وضعیت فرنگی‌کاران پیش از اعزام به جام «وهبی امره»

آخرین وضعیت فرنگی‌کاران پیش از اعزام به جام «وهبی امره»

حسن حسین زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه فرنگی‌کاران پیش از اعزام به جام وهبی امره ترکیه گفت: اردوی تیم ملی تا پنجم اسفند ادامه دارد بعد از آن تعطیل می‌شویم و روز ۱۵ اسفند هم به مسابقات جام وهبی امره ترکیه اعزام خواهیم شد. ما دو مسابقه تا پایان سال پیش رو داریم و تمامی اوزان را به این دو مسابقه اعزام خواهیم کرد. در این رقابت‌ها اوزان ۵۵، ۷۷، ۹۷، ۱۳۰ کیلوگرم به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در وزن ۷۷ کیلوگرم، چهار کشتی‌گیر اعزام می‌شوند، گفت: در وزن ۷۷ کیلوگرم، علی اشکور، امین کاویانی نژاد، مختاری و امیر عبدی اعزام خواهند شد. خدا را شکر وضعیت کشتی‌گیران الان خیلی خوب است. تمرینات خوبی داشتند. بعد از مسابقات جام وهبی امره هم چند روز استراحت می‌کنیم و بلافاصله تمرینات را شروع می‌کنیم. ما تا پایان سال مسابقات بلغارستان را هم پیش رو داریم که محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم به این مسابقات اعزام می‌شود.

مربی کشتی فرنگی تاکید کرد: در سال آینده هم مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که در نهایت تصمیم نهایی را برای حضور در المپیک خواهیم گرفت. در دسته سنگین وزن امین میرزازاده و فردین هدایتی با هم کشتی می‌گیرند. این دو رودررو باهم کشتی می‌گیرند و بعد از آن کادر فنی تصمیم می‌گیرد.

حسین زاده گفت: هدایتی در رنکینگ کرواسی عالی کشتی گرفت و با امین میرزازاده به جام وهبی امره اعزام خواهند شد تا عملکردش را کادر فنی زیر نظر بگیرد. سعید اسماعیلی هم در وهبی امره کشتی می‌گیرد و بعد از آن به آسیایی اعزام می‌شود؛ اسماعیلی در رده بزرگسالان هیچ تورنمنت بین‌المللی میدان ندیده و باید در چند مسابقه شرکت کند. اگر او بتواند در وهبی امره ترکیه و مسابقات قهرمانی آسیا طلا بگیرد آن وقت کادر فنی در مورد این کشتی‌گیر تصمیم‌گیری خواهند کرد.