آرای یکایک مردم در آینده کشور مهم و نقش‌ساز است

آرای یکایک مردم در آینده کشور مهم و نقش‌ساز است

به گزارش خبرگزاری مهر، «مجید مصدق» رییس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در میان جوانان بیشتر می‌شود، اظهار کرد: این قشر با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رای، ضامن اقتدار و عزت همیشگی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: ایران در بسیاری از ابعاد امنیتی، سیاسی و نظامی اقتدار وسیعی در دنیا دارد که این امر حاصل تلاش جوانان دیروز و امروز این نظام اسلامی است.

مصدق با بیان اینکه جوانان همواره نشان داده‌اند نسبت به سرنوشت کشورشان حساس و دقیق هستند، گفت: قشر جوان، سرنوشت کشور را سرنوشت خود می‌داند و حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی به معنای مشارکت در آینده خود به صورت مستقیم است.

رییس کمیته جوانان شورای ائتلاف گفت: جوانان با حضور پُر شور و شعور خود با انتخابی آگاهانه علاوه بر ترسیم آینده‌ای درخشان برای خود و کشور، تمام معادلات بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی را نیز نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط انتخاباتی در سراسر کشور به ویژه در میان جوانان بیشتر می‌شود و این شعور، بینش و آگاهی سیاسی مردم ایران سرمایه بزرگ اجتماعی نظام است.

مصدق با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر لحظه با انرژی بیشتر در حال پیمودن مسیر رشد و پیشرفت است، ادامه داد: جوانان به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی در تمامی صحنه‌ها از میادین علمی تا ورزشی و … همواره خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت مشارکت حداکثری گفت: همین حضور مهم و تاثیرگذار جوانان در میادین مختلف نشان دهنده این است که این قشر با پیروی از ولایت فقیه به خوبی می‌توانند در جامعه نقش‌آفرین بوده و امیدوار و پر نشاط، آینده درخشانی را برای خود و ملت ایران رقم بزنند.

رییس کمیته جوانان شورای ائتلاف افزود: در کانون‌های زیر مجموعه این کمیته برنامه‌ریزی‌های منسجم، جامع و مدونی برای شناسایی جوانان توانمند و مستعد در سراسر کشور صورت گرفته تا بتوان از ظرفیت آنان برای شناسایی و حل مسایل کشور بهره گرفت.

مصدق افزود: آرای یکایک مردم در آینده کشور مهم و نقش‌ساز است و همه باید زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم باشیم.