آرد سوخاری که مرا از ورشکستگی نجات داد

آرد سوخاری که مرا از ورشکستگی نجات داد

بعد از تجربه تلخ ورشکستگی تمام دارایی خود را از دست داده بودم تا این که با سرمایه کمی توانستم یک کسب و کار اینترنتی در حوزه آرد سوخاری راه اندازی کنم و در ظرف یکسال توانستم از این طریق دارایی از دست رفته خودم را زنده کنم و از ورشکستگی نجات پیدا کنم. در ادامه به معرفی چند نمونه از آرد سوخاری می پردازم.

آرد سوخاری پانکو

یکی از رایج ترین شیوه های خرید آرد سوخاری پانکو حضور فیزیکی در فروشگاه هاست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مشتریان می توانند این محصول را از طریق شبکه های اجتماعی خریداری کرده و حتی برند های مختلف آرد سوخاری را با یک دیگر مقایسه کنند. همچنین خرید اینترنتی این محصولات، این امکان را به مصرف کنندگان می دهد تا در صورت نیاز، پودر سوخاری عمده را خریداری نمایند. در خرید آرد سوخاری باید به مرغوبیت آن دقت شود، که اولین راه تشخیص آن توجه به تاریخ انقضای درج شده بر روی بسته بندی محصول است. این محصولات در انواع و اقسام زیادی در بازار قابل دسترس هستند، که هر یک از این محصولات کاربرد های گوناگونی دارند و هر یک بایستی برای استفاده در غذا های مخصوص به کار گرفته شوند. بنابرین افراد باید با کسب اطلاع از ویژگی ها و طعم های این محصول آن را انتخاب کرده و به کار ببرند.

آرد سوخاری پرندگان

آرد سوخاری پرندگان یا همان پودر سوخاری یکی از مواد لازم مورد نیاز برای پرورش پرنده های زینتی کوچک و بزرگ مانند عروس هلندی، طوطی، فنچ و قناری و غیره می باشد. تغذیه عروس هلندی از پودر سوخاری چگونه است؟ تغذیه عروس هلندی در زمان جفت گیری و تخم گذاری باید به این صورت باشد که هر روز از دانه های مخصوص خود مانند تخم بذر کتان یا ارزن و غیره استفاده داشته و به صورت یک روز در میان از تخم مرغ آب پز شده به همراه پودر سوخاری ترکیب و مورد استفاده قرار گیرد.استفاده از پودر سوخاری رفتار تغذیه ای پرنده های خانگی را بهبود و برای تمام پرندگان زینتی به خصوص پرنده های جوان مصرف آن توصه می شود. پودر سوخاری مخصوص پرنده ها به دو صورت ساده و غنی شده تولید می شوند و مورد استفاده پرنده های خانگی قرار می گیرند.

آرد سوخاری خانگی

در صورت حرارت دیدن بعضی از مواد غذایی آکریلامید به موجود می آید، می خواهیم به ضرر هایی که در آرد سوخاری خانگی در صورت حرارت دیدن به وجود می آید بپردازیم. وقتی که آرد سوخاری دو مرحله در کارخانه و یک مرحله در خانه حرارت میبیند و سرخ میشود از نظر پزشکی و متخصصان تغذیه استفاده از این مواد را باید به حداقل برسانیم تا موجب آسیب به سلامت خود نشویم. برای تشخیص آرد سوخاری فاسد توسط افراد عادی باید به بوی خاصی که اصطلاحا به آن نا گفته میشود توجه کنید در صورتی که آرد سوخاری بوی کهنگی و نا و تغییر رنگ بدهد بهتر است استفاده نشود چون احتمال فساد آن بالاست و باعث مسمومیت می شود.