آشنایی با طراحی سایت در تبریز

آشنایی با طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز بستری جدید برای کسب و کار و افزایش فروش محصولات و یا خدمات در این شهر ایجاد کرده‌ ‎است. در واقع طراحی سایت در تبریز به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که محصولات خود را به صورت گسترده در همه ‎‌جای ایران معرفی نمایند و از این طریق با حجم بالای فروش روبه رو شوند.

آشنایی با طراحی یک سایت از مقدمات ایجاد یک سایت می ‎‌باشد. پس در صورتی که قصد راه‌‎ اندازی یک سایت در شهر تبریز و یا هر شهر دیگری را دارید بهتر است قبل از هر کاری کمی با این حوزه آشنایی پیدا کنید تا با اطلاعات بیشتری سایت مورد نظر خود را به طراح سفارش دهید. مهم‎‌ ترین نکته در خصوص راه‎‌ اندازی و طراحی سایت در تبریز حوزه کاری شما می ‎‌باشد. چرا که معمولاً طراحی سایت شرکتی با نوع فروشگاهی متفاوت است . مثلاً در هنگام طراحی یک سایت می توانید از امکاناتی نظیر شناسه محصولات خود، اضافه کردن محصولات در حد بی‎‌ نهایت، برچسب مخصوص محصول، امکان جست و جوی رنگ و برند و دسته بندی  و مشخصات محصول، مشخص نمودن قیمت، نظرات کاربران و… استفاده نمایید. در حالی که طراحی سایت شرکتی باید طبق اصولی دیگر و به گونه‌‎ ای باشد که در ذهن مخاطبان حک شود. در این طراحی می توان از امکاناتی نظیر اهداف شرکت، درباره ما، تماس با ما ، مارکت شرکت، هیئت مدیره و… استفاده نمود.

طراحی سایت چیست؟

سایت‎‌ ها در واقع بخش کوچکی از دنیای اینترنت هستند که ما برای مدت مشخصی آن را در اختیار خود قرار می دهیم. برای این که این بخش برای ما کارآمد و یا به عبارتی درآمدزا باشد می بایست به صورت خاصی طراحی شود. به عنوان مثال متن‌ ‎ها وعکس‎‌ ها و یا مقالات ما به شکل خاصی و در جای مخصوصی نمایش داده شوند به گونه ‎‌ای که برای مخاطبان جذاب باشد.

تفاوت طراحی سایت با برنامه نویسی آن

طراحی سایت تبریز همانطور که از نامش مشخص است به زیباسازی و کارهای گرافیکی، لایه سازی  صفحه‌ ‎های مختلف وبسایت، تولید محتوا و اصول سئو مربوط می شود و تمامی این کارها در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. اما در ایجاد یک سایت علاوه بر طراحی به کدها و یا عملکردهایی احتیاج است که عملاً توسط مخاطب دیده نمی شود به این کار برنامه  برنامه نویسی سایت گفته می شود.

قیمت طراحی سایت در تبریز

هزینه طراحی یک سایت به عوامل مختلفی از جمله پیچیدگی طراحی و شهر مورد نظر (هزینه در کلان شهرهایی مثل تبریز متفاوت است) و امکانات آن نوع وبسایت مورد نظر، تعداد صفحات آن و هزینه تولید محتوا، هزینه پشتیبانی از سایت و… وابسته می‎‌ باشد. در واقع قیمت طراحی سایت در تبریز مجموع این موارد تعیین کننده هزینه نهایی طراحی یک سایت می‌ ‎باشد. در ادامه نکات مهمی درباره طراحی سایت به صورت کامل و جامع توضیح داده شده است.

نکاتی در خصوص طراحی سایت در تبریز

هدف؛ فرقی نمی کند که شما یک سایت فروشگاهی می خواهید را‎‌ه اندازی کنید و یا شرکتی به هر حال از ایجاد سایت باید یک هدف مشخصی مثل درآمد زایی داشته باشید و این هدف را با نویسنده وبسایت یا طراح سایت تبریز در میان بگذارید تا کد گزاری ‎‌ها و یا طراحی سایت را به گونه‎‌ ای انجام دهند که بازدید کنندگان را به هدف شما نزدیک و یا هدایت کند.

رنگ؛ در هنگام انجام طراحی سایت در تبریز طراح می بایست در انتخاب رنگ و ترکیب آن سلیقه بیشتری به خرج دهد به طوری که رنگ‎‌ های به کاربرده شده در طراحی گرافیکی با هم هارمونی داشته باشند و توجه افراد مختلف را جذب نمایند. چرا که ظاهر  و رنگ ‎‌های یک سایت اولین چیزی است که بعد از ورود به آن مورد توجه قرار می گیرد.

فونت؛ ممکن است خود شما هم گاهاً با سایت‌‎ هایی مواجه شده‌‎ باشید که علی رغم داشتن مطالب مفید، از فونت‎‌ های زیبا و مناسبی برخوردار نبوده و به همین علت خواندن مطالب آن کسل کننده می‌ باشد. بنابراین انتخاب یک فونت با اندازه و ظاهری مناسب به اندازه تمامی موارد ذکر شده حتی مطالب سایت اهمیت دارد و کمک می کند تا شما با میزان بالایی از بازخورد رو به رو شوید.

تصاویر مرتبط؛ یکی از بخش‌‎ های سرگرم کننده برای مخاطبان تماشای تصاویری است که موضوع مورد جست و جوی آن‎ها مرتبط باشد. این تصاویر جدای از جنبه سرگرم کننده می توانند به دقت بیشتر مخاطب و نیز درک بهتر مطالب نوشته شده کمک کنند.

معرفی مراحل طراحی سایت در تبریز

در طراحی وبسایت شما با مراحلی رو به رو می شوید که شناخت هر یک در دست ‎‌یابی به یک سایت مناسب با میزان بالای بازدید کمک خواهد کرد.

وایر فریم؛ هر نقاشی برای دست یابی به یک نتیجه عالی در ابتدا می‎‌ بایست یک طرح اولیه برای اجزای نقاشی خود و مکان هر یک در نظر داشته باشد تا سپس به مرور به تکمیل هر یک بپردازد در طراحی سایت در تبریز نیز می بایست برای دست یابی به یک سایت حرفه‎‌ ای و پیچیده ابتدا زمینه مناسب برای طراحی فراهم شود یعنی مشخص شود که هر یک از عناصر و المان‎‌ های سایت قرار است به چه شکلی و در کجا قرار داده شوند به این مرحله به اصطلاح وایر فریم گفته می شود.

طراحی گرافیکی؛ در این مرحله طراح می بایست با استفاده از نرم افزارهای مخصوصی ایده‌‎ های خود را متناسب با خواسته شما در ساختار اولیه به اجرا در می‌ ‎آورند و به گونه ‎‌ای رنگ و لعاب به سایت می بخشند.

کدنویسی؛ استفاده ازسیستم‌‎‏ هایی مثل فریم ورک  برنامه نویسی، وردپس از جمله روش‎‌هایی است که معمولاً در این مرحله برای کدنویسی و مدیریت سایت استفاده می نمایند، البته این بخش به موارد مختلفی چون هزینه و در خواست مشتری مربوط می شود.

را‎‌ه اندازی سایت؛ بعد از انجام مراحل طراحی سایت در تبریز، نوبت به انتخاب دامنه‎‌ی مناسب یا همان آدرسی که معرف سایت شما باشد و نیز یک‎‌ هاست مناسب که از وبسایت شما میزبانی کند می رسد. اما سوالی که مطرح می شود این است که یک هاست مناسب باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد؟ باید عرض کنیم که هاستی که مدام دچار قطعی نشود و با سرعت بالایی بعد از کلیک بر روی سایت آن را نمایش دهد، در برابر ویروس مقاومت داشته باشد می تواند یک هاست مناسب و خوب باشد.

سئو و بهینه سازی سایت در تبریز

یکی از راه های ایجاد یک وب سایت موفق ، استفاده از سئو و ایجاد صحیح محتوا است. اما این دو عامل به تنهایی باعث رشد شما نمی شوند. برای تبدیل شدن به یک سایت موفق، باید بتوانید از همه عوامل در کنار هم استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر رابط کاربری سایت شما از نظر ظاهری و عملکرد مناسبی برخوردار نباشد ، نمی توانید انتظار داشته باشید که سئو و ایجاد محتوا به شما کمک کنند. یکی از عوامل رتبه بندی گوگل سرعت سایت شما است. هدف گوگل ارائه خدمات به کاربران با سریعترین سرعت ممکن در مدت زمان کوتاه است. بنابراین حتما هنگام طراحی سایت خود به سرعت توجه ویژه ای داشته باشید.

شرکت تجارت گستر قبل از هرگونه اقدامی برای ارائه خدمات سئو سایت در تبریز به مشتریان خود ، محتوای وب سایت آنها را بررسی می کند. یکی از مهمترین فاکتورها هنگام آنالیز سئو سایت شما ، در دسترس بودن محتوای جدید و منحصر به فرد است. مانند سئو تکنیکال، نتایج تجزیه و تحلیل محتوا نیز باید منجر به ایجاد یک استراتژی تولید محتوا و اولویت برای مراحل بعدی آن شود. بدون تحقیق دقیق در مورد محتوا ، نمی توانید استراتژی موثری برای سایت خود ایجاد کنید ، زیرا ابتدا باید بدانید که چه نوع محتوایی در سایت دارید؟ چه محتوایی در سایت می خواهید قرار دهید؟ وکاربرانتان چه محتوایی را بیشتر دوست دارند؟

تجارت گستر با امکان طراحی سایتی در تبریز مناسب، و سئو و بهینه سازی سایت و نیز طراحی سایت مشابه دیجی کالا توانسته پاسخگوی حجم عظیمی از تقاضای طراحی تخصصی در بازار باشد که این پیشرفت به واسطه استفاده از تکنیک‌‎‏ های روز، بهینه سازی سایت، داشتن سرور اختصاصی و متخصصین طراحی و پشتیبانی مناسب خود به دست آورده است. در صورت تمایل به راه ‎‌اندازی سایت مورد نظر خود را دارید می توانید از خدمات تجارت گستر جهت گسترش کار و حرفه‌ی خود استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سئو سایتمی‌توانید به آدرس tgsh.ir مراجعه نمایید و یا با شماره های ۰۴۱۳۳۳۶۸۳۱۳ و شماره همراه ۰۹۱۲۰۶۴۸۲۱۰ تماس حاصل فرمایید.