آشنایی با هتل‌های مناسب برای ماه عسل در کیش

آشنایی با هتل‌های مناسب برای ماه عسل در کیش

ماه عسل یکی از بهترین مسافرت‎هایی است که هر فردی در طول عمر خود تجربه خواهد کرد و طبیعتا خاطرات آن ماندگار می‌شود. حالا فرض کنید مقصدی را انتخاب کنید که خیلی بیشتر از حالت عادی آن را خاطره انگیز کند. جزیره کیش همان مقصدی است که در رابطه با آن صحبت می‌کنیم.

تعداد زیادی از مسافرین تور کیش از تهران زوج‌های جوانی هستند که سفر ماه عسل خود را پیش رو دارند. تفریحات بسیار زیاد و متنوعی در این جزیره وجود دارد که باعث جذب مسافرین بسیار زیادی شده است.

موضوع مهمی که باید در این مطلب به آن بپردازیم هتل‌هایی است که می‌توانید برای ماه عسل آن‌ها را انتخاب کنید. انتخاب هتل یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر است که می‌تواند باعث خراب یا بهتر شدن مسافرت شما شود. اگر هتل نامناسبی را انتخاب نمایید، با توجه به نارضایتی که از خدمات آن پیدا می‌کنید، سفر شما خراب خواهد شد مخصوصا اگر برای ماه عسل کیش را انتخاب کرده باشید.

در این مطلب تصمیم داریم تا شما را بهترین هتل‌های مناسب ماه عسل آشنا نماییم.

هتل ترنج کیش

ماه عسل عاشقانه‌ترین و رومانتیک‌ترین سفری است که شما در پیش رو خواهید داشت و به همین دلیل به فضایی رومانتیک نیز نیاز پیدا خواهید کرد. چه فضایی بهتر از هتلی که روی آب ساخته شده باشد؟

هتل ترنج کیش یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به عنوان محل اقامت خود آن را انتخاب نمایید. این هتل روی آب‌های نیلگون خلیج فارس ساخته شده است و به عنوان تنها هتل آبی در ایران شناخته می‌شود. کف تمامی اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای هستند و شما با حضور در آن می‌توانید دنیای زیر آب را به خوبی مشاهده کرده و آن را زیر پای خود احساس نمایید.

شنای ماهی‌ها و دیدن گیاهان دریایی یکی از جالب‌ترین منظره‌هایی است که می‌توانید در هتل ترنج کیش مشاهده نمایید. تعداد زیادی از مسافرین تور کیش از اصفهان برای دیدن این منظره، این هتل را انتخاب می‌کنند. شکل ظاهری اتاق‌های هتل ترنج به شکل کلبه می‌باشند و فضای بسیار رومانتیکی را به وجود آورده‌اند. شاید بتوانید مانند این هتل را در مالدیو و سواحل کارائیب مشاهده نمایید.

البته نباید فقط به نکات ظاهری این هتل اشاره کرده و از خدمات بی‌نظیر آن غافل شویم. ماساژ، وجود مربی یوگا، جکوزی، استخر، سالن بدن سازی و … تنها گوشه‌ای از امکانات بی‌نظیر هتل ترنج می‌باشند و شما می‌توانید با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت خود در دوران ماه عسل بهترین روزها را تجربه کنید.

هتل مارینا پارک کیش، بهترین هتل برای ماه عسل

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش که می‌تواند سفر ماه عسل شما را درخشان نماید، هتل مارینا پارک کیش است. اگر به دنبال هتلی هستید که تمامی امکانات و تفریحات را داشته باشد و دیگر نیازی نداشته باشید برای هیچ کاری جز خرید کردن از آن خارج شوید، هتل مارینا پارک را انتخاب نمایید.

این هتل محوطه‌ای بسیار بزرگ و زیبا داشته و چشم انداز فوق العاده آن می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را خیره نماید. هتل مارینا دارای ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی است که باعث شده از هر اتاقی که به بیرون نگاه کنید، دریا را مشاهده نمایید. علاوه بر این، این مساحت از ساحل اختصاصی باعث به وجود آمدن تفریحات آبی مختلف مانند غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی آبی و … شده است که یکی دیگر از جذابیت‌های این هتل محسوب می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل مارینا که حتما برای شما هیجان انگیز خواهد بود این است که پارک آبی اختصاصی در این هتل ساخته شده است که کیفیت آن در کیش بسیار معروف می‌باشد. در رابطه با رستوران هتل مارینا نیز باید به این نکته اشاره کنیم که علاوه بر وجود یک رستوران با امکانات فوق العاده، فودکورت بزرگی نیز در محوطه هتل وجود دارد که با غذاهای بسیار باکیفیت، از مهمانان عزیز پذیرایی می‌نماید.

هتل داریوش کیش

یکی از هتل‌های تاریخی کیش که می‌تواند گزینه مناسبی برای ماه عسل باشد، هتل داریوش است. زمانی که وارد این هتل می‌شوید، فکر می‌کنید به تخت جمشید وارد شدید. معماری هتل داریوش از تخت جمشید که یکی از باشکوه‌ترین بناهای هخامنشیان است، الهام گرفته شده است و به همین دلیل حالتی تاریخی دارد.

یکی از بهترین خبرها در رابطه با هتل داریوش این است که اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مخصوص زوج‌های جوان که برای ماه عسل به کیش رفته‌اند، در نظر گرفته شده است که دارای منظره فوق العاده‌ای رو به باغ و دریا می‌باشد و از امکانات ویژه‌ای بهره مند است.

در رابطه با امکانات رفاهی این هتل نیز باید بگوییم که می‌توانید بهترین امکانات را دریافت نمایید. هتل داریوش دارای رستوران‌های با امکانات فوق العاده باکیفیت و شیک می‌باشد که پذیرای شما عزیزان بوده و سفری رویایی را برایتان خواهد ساخت.

ماساژوهای تایلندی فوق حرفه‎ای در این هتل به شما عزیزان خدمات بسیار عالی ارائه می‌نمایند که نظیر آن را در هیچ کجای دیگر نخواهید دید. یکی دیگر از امکانات این هتل این است که می‌توانید از آفر ۵۰ درصدی برای باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها استفاده نمایید.

هتل شایان کیش

یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های کیش، هتل شایان است که به دلیل موقعیت مکانی عالی که دارد معروف شده است. زمانی که در این هتل اقامت می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید به آسان‌ترین حالت ممکن می‌توانید به سایر مراکز خرید و پاساژها و همچنین معروف‌ترین سواحل کیش دسترسی داشته باشید و بدون هیچ مشکلی در کیش رفت و آمد نمایید.

اسکله بزرگ تفریحی که نزدیک هتل شایان کیش می‌باشد یکی از معروف‌ترین تفریحات در کیش است که حتی اگر در این هتل اقامت نداشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای دیدن آن اقدام نمایید.

کلوب ورزش‌های آبی، بولینگ مریم، ایستگاه دوچرخه سواری و … را به عنوان سایر اماکن تفریحی هتل شایان کیش معرفی کرده و به شما اطمیان می‌دهیم بهترین امکانات را دریافت خواهید کرد.

منبع: آژانس مسافرتی همسفرها